Potrafię zrozumieć, że z winy pracownika nie otrzymałam zakupionego towaru tylko pusty kartonik ale zupełnie nie rozumiem całego procesu "naprawy" pomyłki. Po pierwszym kontakcie telefonicznym kazano mi napisać email, następnego dnia nikt nawet nie raczył na niego odpowiedzieć. Minął kolejny dzień i dopiero po kolejnej rozmowie już z innym panem obiecano się zająć sprawą. Oczywiście nie mogło to nastąpić tego samego dnia gdyż punkt w Dębicy odbiera telefon a punkt w Rzeszowie, który przesyła klientom puste kartoniki pracuje krócej. Tym samym dzięki "sprawnej obsłudze" city-sport zostałam bez prezentu na Wielkanoc
Potrafię zrozumieć, że z winy pracownika nie otrzymałam zakupionego towaru tylko pusty kartonik ale zupełnie nie rozumiem całego procesu "naprawy" pomyłki. Po pierwszym kontakcie telefonicznym kazano mi napisać email, następnego dnia nikt nawet nie raczył na niego odpowiedzieć. Minął kolejny dzień i dopiero po kolejnej rozmowie już z innym panem obiecano się zająć sprawą. Oczywiście nie mogło to nastąpić tego samego dnia gdyż punkt w Dębicy odbiera telefon a punkt w Rzeszowie, który przesyła klientom puste kartoniki pracuje krócej. Tym samym dzięki "sprawnej obsłudze" city-sport zostałam bez prezentu na Wielkanoc
Klient city-sport.pl
Zgłoś opinię
3 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie. Proszę prawidłowo opisywać produkty, a zwałszcza te za kilka tysięcy. Możecie jeszcze zacząć szanować czas i pieniądz klienta.
Klient city-sport.pl
Zgłoś opinię
5 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Cena na portalu Olx jest niższa niż bezpośrednio w sklepie? Towar zgodny z opisem.
Klient city-sport.pl
Zgłoś opinię
18 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Towar z ekspozycji bez uprzedniej informacji. Nie polecam
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.