Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
27 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Ogromny plus za obsługę klienta. Po zgłoszeniu informacji o przysłanym uszkodzonym grillu następnego dnia był kurier, aby go zabrać a w kolejnym dniu był wysłany nowy grill.
Kolejny plus, że podany na stronie numer kontaktowy za każdym razem odbiera (co nie jest standardem a czasami wręcz nie ma go podanego na stronie jak np fitanu).
Od momentu napisania maila do kontaktu ze strony decofire minęła niespełna godzina.
Generalnie z nieprzyjemnej sytuacji decofire wyszlo z dużym plusem.
Na stronie są możliwe do kupienia steki których nie ma na stanie. Po opłaceniu zamówienia z odbiorem osobistym tydzień bez kontaktu ani informacji. 3 gwiazki tylko dlatego że szybko oddali pieniądze.
Firma przesłała niedziałający produkt. Następnie nie chciała uznać odstąpienia od umowy. Zdecydowanie nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu decofire.pl
2 lut 2024
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. W sytuacji, gdy produkt został rozpakowany z oryginalnego opakowania i użyty, sprzedawca klasyfikuje taką sytuację jako zwrot używanego towaru. Komisja Europejska precyzuje, na czym polega sprawdzenie zakupionego produktu w celu potwierdzenia jego cech i funkcjonalności: nabyty przedmiot sprawdzić i użyć można jedynie w takim zakresie, jaki byłby możliwy w sklepie stacjonarnym. W sklepie stacjonarnym nie mógłby Pan zagotowywać wody w czajniku, więc sprawdzenie działania produktu wykracza poza dozwolone ramy w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży. W przypadku produktu niedziałającego, należy zgłosić chęć reklamacji. W sytuacji, kiedy chce Pan mimo wszystko odstąpić od umowy sprzedaży, nie możemy zaoferować rozpakowanego i użytego produktu innemu klientowi jako produkty nowy. Czajnik zostanie przeznaczony na ekspozycję w niższej niż katalogowa cenie, jako produkt używany. Kwota do zwrotu dla Pana zostanie pomniejszona o 10% wartości czajnika.
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Długa wysyłka, na stronie informacja o 24h
Poinformowano mnie o opóźnieniu przesyłki i o tym, że zostanie wysłana najpóźniej w środę (zamówienie w weekend). Przesyłka nie została jednak tego dnia wysłana, dotarła dopiero w piątek (zamawiałam tak żeby móc samodzielnie odebrać).
Zgłoś opinię
9 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Nieakceptowalny czas dostawy.
Czas dostawy, tragedia. Na zamówienie czekałem 9 dni... Współpracują z fatalną firmą logistyczną, w której brakuje aut do dystrybucji oraz panuje totalna dezinformacja.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.