Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
27 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Ogromny plus za obsługę klienta. Po zgłoszeniu informacji o przysłanym uszkodzonym grillu następnego dnia był kurier, aby go zabrać a w kolejnym dniu był wysłany nowy grill.
Kolejny plus, że podany na stronie numer kontaktowy za każdym razem odbiera (co nie jest standardem a czasami wręcz nie ma go podanego na stronie jak np fitanu).
Od momentu napisania maila do kontaktu ze strony decofire minęła niespełna godzina.
Generalnie z nieprzyjemnej sytuacji decofire wyszlo z dużym plusem.
Na stronie są możliwe do kupienia steki których nie ma na stanie. Po opłaceniu zamówienia z odbiorem osobistym tydzień bez kontaktu ani informacji. 3 gwiazki tylko dlatego że szybko oddali pieniądze.
Towar dotarł szybko ale jedna z zamówionych przypraw jest już po terminie przydatności do spożycia.
Zgłoś opinię
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
31 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Nie polecam!
Firma przesłała niedziałający produkt. Następnie nie chciała uznać odstąpienia od umowy. Zdecydowanie nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu decofire.pl
2 lut 2024
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. W sytuacji, gdy produkt został rozpakowany z oryginalnego opakowania i użyty, sprzedawca klasyfikuje taką sytuację jako zwrot używanego towaru. Komisja Europejska precyzuje, na czym polega sprawdzenie zakupionego produktu w celu potwierdzenia jego cech i funkcjonalności: nabyty przedmiot sprawdzić i użyć można jedynie w takim zakresie, jaki byłby możliwy w sklepie stacjonarnym. W sklepie stacjonarnym nie mógłby Pan zagotowywać wody w czajniku, więc sprawdzenie działania produktu wykracza poza dozwolone ramy w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży. W przypadku produktu niedziałającego, należy zgłosić chęć reklamacji. W sytuacji, kiedy chce Pan mimo wszystko odstąpić od umowy sprzedaży, nie możemy zaoferować rozpakowanego i użytego produktu innemu klientowi jako produkty nowy. Czajnik zostanie przeznaczony na ekspozycję w niższej niż katalogowa cenie, jako produkt używany. Kwota do zwrotu dla Pana zostanie pomniejszona o 10% wartości czajnika.
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia na plus. Niestety dużym minusem jest wysłanie niekompletnego urządzenia (brak kompatybilnego nypla) co wiązało się z przedłużonym czasem montażu i niepotrzebnymi emocjami. Na szczęście bardzo szybka reakcja obsługi z działu reklamacji
Zgłoś opinię
4 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Dobry sklep najlepsza cena, magazyn na peryferiach Krakowa, dogodny dojazd. Był mały problem z terminalem sprawnie rozwiązany przez pracownika. Można polecić z czystym sumieniem.
Zgłoś opinię
7 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Wszystko szybko, sprawnie, ale brakuje komunikacji w momencie nadania paczki. Nie można się doprosić o nr paczki. Poza tym super.
Zgłoś opinię
10 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Doskonała komunikacja i szybka reakcja. Przesyłka jednak przyszła nie kompletna i trzeba było dosyłać brakujące przedmioty.
Zgłoś opinię
3 paź 2023
Opinia zweryfikowana
minus za brak możliwości odbioru w punkcie decofire
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.