Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
27 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Ogromny plus za obsługę klienta. Po zgłoszeniu informacji o przysłanym uszkodzonym grillu następnego dnia był kurier, aby go zabrać a w kolejnym dniu był wysłany nowy grill.
Kolejny plus, że podany na stronie numer kontaktowy za każdym razem odbiera (co nie jest standardem a czasami wręcz nie ma go podanego na stronie jak np fitanu).
Od momentu napisania maila do kontaktu ze strony decofire minęła niespełna godzina.
Generalnie z nieprzyjemnej sytuacji decofire wyszlo z dużym plusem.
Na stronie są możliwe do kupienia steki których nie ma na stanie. Po opłaceniu zamówienia z odbiorem osobistym tydzień bez kontaktu ani informacji. 3 gwiazki tylko dlatego że szybko oddali pieniądze.
Towar dotarł szybko ale jedna z zamówionych przypraw jest już po terminie przydatności do spożycia.
Zgłoś opinię
31 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Nie polecam!
Firma przesłała niedziałający produkt. Następnie nie chciała uznać odstąpienia od umowy. Zdecydowanie nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu decofire.pl
2 lut 2024
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. W sytuacji, gdy produkt został rozpakowany z oryginalnego opakowania i użyty, sprzedawca klasyfikuje taką sytuację jako zwrot używanego towaru. Komisja Europejska precyzuje, na czym polega sprawdzenie zakupionego produktu w celu potwierdzenia jego cech i funkcjonalności: nabyty przedmiot sprawdzić i użyć można jedynie w takim zakresie, jaki byłby możliwy w sklepie stacjonarnym. W sklepie stacjonarnym nie mógłby Pan zagotowywać wody w czajniku, więc sprawdzenie działania produktu wykracza poza dozwolone ramy w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży. W przypadku produktu niedziałającego, należy zgłosić chęć reklamacji. W sytuacji, kiedy chce Pan mimo wszystko odstąpić od umowy sprzedaży, nie możemy zaoferować rozpakowanego i użytego produktu innemu klientowi jako produkty nowy. Czajnik zostanie przeznaczony na ekspozycję w niższej niż katalogowa cenie, jako produkt używany. Kwota do zwrotu dla Pana zostanie pomniejszona o 10% wartości czajnika.
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Produkty nie na stanie
Na stronie są możliwe do kupienia steki których nie ma na stanie. Po opłaceniu zamówienia z odbiorem osobistym tydzień bez kontaktu ani informacji. 3 gwiazki tylko dlatego że szybko oddali pieniądze.
Zgłoś opinię
18 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Długa wysyłka, na stronie informacja o 24h
Poinformowano mnie o opóźnieniu przesyłki i o tym, że zostanie wysłana najpóźniej w środę (zamówienie w weekend). Przesyłka nie została jednak tego dnia wysłana, dotarła dopiero w piątek (zamawiałam tak żeby móc samodzielnie odebrać).
Zgłoś opinię
9 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Nieakceptowalny czas dostawy.
Czas dostawy, tragedia. Na zamówienie czekałem 9 dni... Współpracują z fatalną firmą logistyczną, w której brakuje aut do dystrybucji oraz panuje totalna dezinformacja.
Zgłoś opinię
25 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Brak komunikacji w firmie wysyłka 24h to fikcja towar w innej cenie przy dostawie jak przy zamówieniu. Niezręczna sytuacja.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.