decofire.pl- Logo - Opinie

decofire.pl
Opinie:

Opinie (781) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2100)

4,93
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 maj 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
decofire.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo udany zakup. Tak w wielkim skrócie zaraz po dostawie sprzętu okazało się, iż z moim grillem jest coś nie tak. Doradca, który realizował dla mnie zamówienie zorganizował wizytę serwisu Broił King, który przyjechał i na miejsce i usunął niesprawność. Na pochwałę zasługuje fakt, iż Panowie tak zespołowo wszystko zorganizowali, iż na miejscu interwencji posiadali wszystkie oryginalne podzespoły, które mogłyby spowodować nieprawidłową pracę. Na szczęście potrzebne było tylko ich fachowe oko. W moim przypadku cały zespół służył mi pomocą i wsparciem na każdym etapie. Dzięki takiej postawie autentycznie dokonany zakup sprawił mi i moim najbliższym dużą radość. W tym miejscu bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie cały zespół doradców firmy oraz ekipę techników serwisu. Panowie widać, iż Wasza praca to także Wasza pasja. Piotr Marek

najbardziej krytyczna opinia

6 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Na stronie są możliwe do kupienia steki których nie ma na stanie. Po opłaceniu zamówienia z odbiorem osobistym tydzień bez kontaktu ani informacji. 3 gwiazki tylko dlatego że szybko oddali pieniądze.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu decofire.pl

Filtruj
Sortuj  
Od najnowszych
(3)
(6)
Resetuj
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Informacja zwrotna Przewidywany czas dostarczenia
Zgłoś opinię
1 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar dotarł szybko ale jedna z zamówionych przypraw jest już po terminie przydatności do spożycia.
Zgłoś opinię
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam!

Firma przesłała niedziałający produkt. Następnie nie chciała uznać odstąpienia od umowy. Zdecydowanie nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu decofire.pl
2 lut 2024
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Kupujący będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. W sytuacji, gdy produkt został rozpakowany z oryginalnego opakowania i użyty, sprzedawca klasyfikuje taką sytuację jako zwrot używanego towaru. Komisja Europejska precyzuje, na czym polega sprawdzenie zakupionego produktu w celu potwierdzenia jego cech i funkcjonalności: nabyty przedmiot sprawdzić i użyć można jedynie w takim zakresie, jaki byłby możliwy w sklepie stacjonarnym. W sklepie stacjonarnym nie mógłby Pan zagotowywać wody w czajniku, więc sprawdzenie działania produktu wykracza poza dozwolone ramy w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży. W przypadku produktu niedziałającego, należy zgłosić chęć reklamacji. W sytuacji, kiedy chce Pan mimo wszystko odstąpić od umowy sprzedaży, nie możemy zaoferować rozpakowanego i użytego produktu innemu klientowi jako produkty nowy. Czajnik zostanie przeznaczony na ekspozycję w niższej niż katalogowa cenie, jako produkt używany. Kwota do zwrotu dla Pana zostanie pomniejszona o 10% wartości czajnika.
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Długa wysyłka, na stronie informacja o 24h

Poinformowano mnie o opóźnieniu przesyłki i o tym, że zostanie wysłana najpóźniej w środę (zamówienie w weekend). Przesyłka nie została jednak tego dnia wysłana, dotarła dopiero w piątek (zamawiałam tak żeby móc samodzielnie odebrać).
Zgłoś opinię
6 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Produkty nie na stanie

Na stronie są możliwe do kupienia steki których nie ma na stanie. Po opłaceniu zamówienia z odbiorem osobistym tydzień bez kontaktu ani informacji. 3 gwiazki tylko dlatego że szybko oddali pieniądze.
Zgłoś opinię
25 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikacji w firmie wysyłka 24h to fikcja towar w innej cenie przy dostawie jak przy zamówieniu. Niezręczna sytuacja.
Zgłoś opinię