lyko.com/pl- Logo - Opinie

lyko.com/pl
Opinie:

Opinie (1498) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2019)

4,73
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.

Najistotniejsza negatywna opinia

12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lyko.com/pl

 Sortuj  
Trafność
(29)
(10)
(66)
Resetuj
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Paczkę zamówiłam jeszcze w sierpniu dzisiaj mamy 9 września paczki jeszcze nie ma
Zgłoś opinię
29 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Bez zapakowania mgiełki latały luźno po całym pudełku przez co się wylały
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
7 dni temu
Dziękujemy za opinię ❤️ Pamiętaj, że jeśli Twoja paczka czy produkt dotarły uszkodzone nasz zespół z chęcią pomoże przyjąć reklamację i znaleźć odpowiednie rozwiązanie 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
19 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia. Zostało zagubione.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
20 sie 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Skontaktowaliśmy się już z Tobą drogą mailową i mam nadzieję, że udało nam się rozwiązać sytuację w odpowiedni dla Ciebie sposób 😇 Pozdrawiam! / Izabela, Customer Relations
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
brak zabezpieczenia produktu w paczce
Zgłoś opinię
26 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka nie dotarła
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 dni temu
Dziękujemy za opinię ❤️ Z tego co widzę w systemie śledzenia Twoja paczka została doręczona w przewidywanym dniu - jeśli ta informacja nie jest prawdziwa bardzo prosimy o kontakt mailowy, pomożemy! Pozdrawiam 😇 / Gosia, Customer Relations
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
31 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Zamawiałam krem vichy liv actiw supremel…

Zamawiałam krem vichy liv actiw supreme a w opakowniu był niv actiw a nie supreme. Dziwne opakowanie w języku rosyjskim. Wygląda na nie oryginał. .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 cze 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Wszystkie produkty w LYKO są w 100% oryginalne i pochodzą wyłącznie od autoryzowanych dystrybutorów 😇 Pozostajemy z Tobą w kontakcie mailowym, aby odpowiedzieć na wszelkie dodatkowe pytania. Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
17 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Lakier IsaDora 199 ma inny kolor niż oryginalny jaki posiadam. Opakowania są zniszczone. I lakiery tej firmy schna powoli jak wszystkie inne po 5zł. Posiadany przeze mnie lakier oryginalny 199 zakupony w innej firmie schnie błyskawicznie. Nie bardzo rozumiem dlaczego opakowania 418 i 4** są tak podrapane i zniszczone, że nie można odczytać nr .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
18 cze 2024
Dziękujemy pięknie za opinię ❤️ Bardzo prosimy o wiadomość mailową, a z chęcią pomożemy w procesie reklamacji. Pozdrawiam! 😇 / Gosia, Customer Relations
26 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie otzymałem żadnego maila…

Nie otrzymałem żadnego maila potwierdzającego zamówienie czy innych dotyczących statusu. Tak naprawdę nie wiedziałem, co się z zamówieniem dzieje do czasu pojawienia się paczki w aplikacji Inpost
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
27 cze 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Czasem nasze potwierdzenia mogą wpaść do spamu lub z różnych powodów technicznych do Was nie dotrzeć - pamiętaj, że kontaktując się z nami z chęcią wyślemy potwierdzenie ponownie i dostarczymy wszelkie informacje 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
20 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie wysłane kompletnie nie do tego paczkomatu który zaznaczyłem, tylko do jakiegoś sklepu daleko odemnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
21 cze 2024
Bardzo dziękujemy za opinię! Mam nadzieję, że mimo wszystko udało Ci się odebrać zamówienie ❤️ zgłosiliśmy tę sprawę do działu technicznego oraz naszego opiekuna InPost, mam nadzieję, że problem zostanie szybciutko rozwiązany 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
12 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zbyt krotka data ważności kosmetyków dla dzieci, zakupiłam kilka sztuk nie polecam tego sklepu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
15 lip 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Pamiętaj, że jeśli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolona z zakupu - z chęcią pomożemy Ci złożyć reklamację i znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Zawsze przysługuje Ci również prawo bezpłatnego zwrotu. Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy - pozostajemy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
26 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie wiem jak mam ocenić zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
27 cze 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Skontaktowaliśmy się już z Tobą drogą mailową i mam nadzieję, że udało nam się rozwiązać sytuację w odpowiedni dla Ciebie sposób 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
21 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam zamówionego towaru
Zgłoś opinię
28 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi okres oczekiwania
Zgłoś opinię