lyko.com/pl- Logo - Opinie

lyko.com/pl
Opinie:

Opinie (1021) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1415)

4,68
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lyko.com/pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.

najbardziej krytyczna opinia

12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lyko.com/pl

 Sortuj  
Trafność
(42)
(13)
(7)
(59)
Resetuj
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Jedną gwiazdkę zabrałam za ostatnie zamówienie fioletowy tusz maybelline. Zakrętka była nie zabezpieczona a tuszu na moje oko i dotychczasowe doświadczenie trochę mało .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Jeśli masz wątpliwości co do produktu - pamiętaj, że zawsze z chęcią odpowiemy na pytania lub pomożemy w procesie reklamacji. Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
1 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry , zakupiona paletka szminek do ust jest w bardzo mi odpowiadającej barwie ,brakuje mi w zestawie miejsca na mini pędzel do nakładania pomadek, tak więc proponuję zmianę opakowania na trochę większe ale z miejscem na pędzel tak dla kompletu . Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Nie jesteśmy niestety producentem tego produktu, więc nie mamy wpływu na jego opakowanie, jednak masz rację, byłaby to przydatna rzecz! Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
6 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

ok

Firma mogłaby pomyśleć o lepszym zabezpieczaniu przesyłki. Wrzucanie wszystkiego luzem do kartonu to nie jest dobre rozwiązanie. Na rynku jest skropak, można użyć starych kartonów jako wypełnień pod warunkiem że firma ma nacinarkę do kartonów. Poza tym ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Bardzo dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie uwag ✨ Bardzo mi przykro, że nie byłaś do końca zadowolona z dostawy. Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny, jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli którykolwiek z produktów został uszkodzony - skontaktuj się z nami proszę drogą mailową 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

ok

hm nieszczególnie zgadzało się zamówienie z dostarczonymi produktami , ale to kwestia smaku
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 kwi 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Szkoda, że smaki nie do końca przypadły Ci do gustu, mam nadzieję, że w przyszłości znajdziesz u nas coś dla siebie! Pozdrawiam 🌞 / Gosia, Customer Relations
7 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na przesyłkę. Reszta ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
8 maj 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
24 kwi 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie zakupowe w LYKO będzie pięciogwiazdkowe! Pozdrawiam✨ / Gosia z Customer Relations
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Wadliwy produkt Saint Tropez

Witam serdecznie, produkty które zamówiłam u Państwa spełniły moje oczekiwania ale niestety jeden z nich był uszkodzony w transporcie i nie nadawał się do użytku. Chodzi o spray room Saint Tropez 44 ml. W związku z tym chciałabym prosić i zwrot środków za ten produkt bądź wysyłkę takiego samego aczkolwiek lepiej zabezpieczonego. Proszę o przychylne rozpatrzenie mojej prośby.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
2 maj 2024
Dziękujemy za opinię - oczywiście rozpatrzyliśmy reklamację w mam nadzieję odpowiedni dla Ciebie sposób ❤️ Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Produkt jest nieoryginalny, wiadomości ze sklepu nie przychodzą, nie ma możliwości zmiany hasła do konta, przypomnienia hasła, nie ma przesłanej faktury, ani załączonej do przesyłki. Czuję się ( baa zostałam!) oszukana i proszę o zwrot pieniędzy za produkt . Wszystkie szczegóły zostały opisane w mailu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
13 dni temu
Cześć Gosia! Dziękujemy za opinię ❤️ Sprawdziłam i widzę, że odpowiedzieliśmy na Twoją wiadomość email 😇 Wszystkie produkty w LYKO są w 100% oryginalne i pochodzą tylko i wyłącznie od autoryzowanych dystrybutorów, a w razie jakichkolwiek wątpliwości nasza obsługa klienta z chęcią wszystko wyjaśni i pomoże je rozwiać. Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
AP
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Fatalnie zapakowane zamowienie

Moj krem zostal wrzucony do pudelka. Latal we wszystkie strony. Pierwszy raz zamawialam z Lyko i bylam bardzo zaskoczona niedbala wysylka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
2 dni temu
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli Twój produkt został w jakikolwiek sposób uszkodzony - daj nam znać drogą mailową, a jak najszybciej rozpatrzymy reklamację. Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations
6 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie wysłane i opłacone 22.04.2024 , do dzisiaj nie dostałam produktu. nr zamówienia 26709742
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Dziękujemy za Twoją opinię! ❤️ Przyjrzeliśmy się sprawie i z tego co widzimy w systemie śledzenia przewoźnika - Twoje zamówienie jest w drodze powrotnej do naszego magazynu, ponieważ nie zostało odebrane z paczkomatu w wyznaczonym czasie. Powodów może być oczywiście wiele, skontaktujemy się więc z Tobą drogą mailową. Pamiętaj, że w takich sytuacjach nasza obsługa klienta z chęcią pomoże! 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
6 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Jesteście beznadziejni. Paczka idzie drugi tydzień i do tej pory jej nie maZ
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
7 maj 2024
Dziękujemy za Twoją opinię ❤️ Z tego co widzimy w systemie śledzenia - wygląda na to, że Twoja paczka została przez przewoźnika przewieziona w nieodpowiednie miejsce. Niestety nie mamy na to wpływu, ale pamiętaj, że w razie opóźnień czy problemów nasza obsługa klienta z chęcią pomoże 😇 Odpisaliśmy już na Twoją wiadomość email. Pozdrawiam / Gosia, Customer Relations
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Order was not delivered on the committed time
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
8 dni temu
Thank you for taking the time to review LYKO ❤️ We have provided you with all the information via email and are assisting you with your issue the best we can. All the best! / Gosia, Customer Relations
8 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
dostawa
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
13 dni temu
Dziękujemy za Twoją opinię ❤️ W przypadku zamówień złożonych przed/w trakcie dni ustawowo wolnych od pracy czas dostawy może być odrobinę wydłużony 😇 Mam nadzieję, że zawartość paczki spełnia Twoje oczekiwania. Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię