focusgarden.pl
Opinie:

Opinie (2557) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2630)

4,56
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 paź 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
focusgarden.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

29 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetna wiata tarasowa, łatwa w montażu, wszystko opisane, zapakowane, przygotowane i szybka wysyłka. Widać, że dobrze zaprojektowane, pasuje wszystko idealnie. Polecam! Teraz czekam na deszcz lub grad;)

najbardziej krytyczna opinia

19 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Lekceważenie klienta Kupiłem tunel foliowy, i następnym dniu dostałem wiadomość o przygotowaniu towaru do wysyłki ale dalej nic się nie działo. Po czterech dniach zadzwoniłem do firmy Focus Garden i dowiedziałem się że zakup musi być anulowany bo tunel jest uszkodzony (czyżby taka firma nie miała innego egzemplarza?) Po tygodniu musiałem zakupić tunel w innej Firmie i otrzymałem go po trzech dniach.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu focusgarden.pl

 Sortuj  
Trafność
(65)
(47)
(171)
Resetuj
19 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Lekceważenie klienta Kupiłem tunel foliowy, i następnym dniu dostałem wiadomość o przygotowaniu towaru do wysyłki ale dalej nic się nie działo. Po czterech dniach zadzwoniłem do firmy Focus Garden i dowiedziałem się że zakup musi być anulowany bo tunel jest uszkodzony (czyżby taka firma nie miała innego egzemplarza?) Po tygodniu musiałem zakupić tunel w innej Firmie i otrzymałem go po trzech dniach.
Zgłoś opinię
7 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Dział reklamacji to porażka, klienci nie są firmami pakującymi aby mieć możliwości zapakowania na paltach reklamowanych produktów tzn. chodzi o zabezpieczenie. Zmuszona jestem ponieść dodatkowe koszty pakowania i zakupów sterczu do zabezpieczenia. Ostatnie zakupy w tej firmie. Zamieszanie z wysyłaniem zdjęć. Sprzedając towar jesteście z niego odpowiedzialni nie obarczajcie klientów takimi wymogami.
Zgłoś opinię
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Potrzeba dużo cierpliwości do rozłożenia fotela... przesypywanie kulek styropainowych z wielkiego naelekteyzowanego plastikowego worka do dwóch materiałowych nie należy do przyjemności. W tej cenie powinny być już one podzielone na dwa w odpowiednich proporcjach. Nie polecam, tym bardziej patrząc na cenę.
Zgłoś opinię
11 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Niestaranne zapakowanie- uszkodzony towar

Niestety nieprawidłowe zapakowanie towaru spowodowało jego zniszczenie. Kupiłam 2 plastikowe kosze , które zostały wrzuconej do wielkiego pudła bez zabezpieczenia i popękały. Poinformowałam o tym Sprzedawcę: mam złożyć reklamacje, co uczynię, ale koszów i pieniędzy nie mam za to tracę czas…
Zgłoś opinię
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Ze smutkiem dałem taką ocenę ale niestety tak jak pisałem w oddzielnym mailu towar przyszedł uszkodzony.
Zgłoś opinię
13 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zostało złożone zamówienie na inną kwotę niż je zrealizowano. Nie otrzymałam informacji o zmianie ....
Zgłoś opinię
30 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Sprzedaż zwróconego wcześniej towaru

Zamówienie 179432. Meble ogrodowe 2 fotele+mały stolik w cenie 3 488 zł zamówione 4.V otrzymaliśmy 8.V. Karton nie był uszkodzony, ale użyte były 2 rodzaje taśm - na co nie zwróciłem uwagi przy odbiorze (to jest kluczowe później). Później po rozpakowaniu okazało się, że jeden fotel jest uszkodzony w znaczący sposób - konstrukcja jest popękana i wygięta. Z fotelu nie można korzystać, jest bezużyteczny. Reklamacja (wnioskowana wymiana) wysłana od razu w dniu odbioru czyli 8.V. Odpowiedź przyszła (po kilku telefonach) po dwóch tygodniach 22.V - propozycja upustu 200zł. Praktycznie dwuelementowy zestaw, w połowie uszkodzony - niecałe 6% upustu (pomimo wnioskowanej wymiany). Po następnych mailach oraz telefonach przyszła kolejna propozycja z firmy (2.VI) - będzie wymiana na nowy, należy tylko spakować zestaw na paletę i wykonać dla nich zdjęcia. Podczas pakowania z użyciem oryginalnych kartonów znalazłem oprócz drugiego rodzaju taśmy nalepkę przewozową do innego klienta (!) wraz z numerem telefonu. Skontaktowałem się z klientką która kupiła i ZWRÓCIŁA ten komplet z powodu uszkodzenia jednego fotela. Po porównaniu zdjęć - to jest ten fotel! Jest to świadome działanie na niekorzyść klienta i oszustwo. Ten sam komplet, ten sam karton, nawet nikt nie zadał sobie trudu ze zdarciem poprzedniej nalepki przewozowej(!). Firma sprzedała uszkodzony towar, zwrócony przez poprzedniego klienta. I ten sam schemat - sprzedaż uszkodzonego towaru, zwodzenie, zwłoka w reklamacji, propozycja upustu (u poprzedniej klientki 500zł, u nas 200zł). W każdej firmie może dojść do pomyłki, podczas załadunku, transportu czy innej. Tutaj z premedytacją został sprzedany towar po zwrocie, zwrocie z powodu uszkodzeń. Rzetelna firma stara się naprawić swój błąd w krótkim, niezbyt uciążliwym dla klienta czasie. Tu normą jest maksymalny czas reakcji na reklamację, a jak już się pojawi to będzie to próba zbycia klienta zupełnie nieadekwatną rekompensatą. I świadomie piszę, że to norma, bo inne komentarze wskazują, że mój przypadek nie jest jedynym.
Zgłoś opinię
21 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Keter MEGA COMPOSTER

zamówienie składało się z dwóch paczek, żadna nie była kompletna (brakowało np. złączek do montażu). paczki były uszkodzone i posklejane. obsługa już przy pakowaniu musiała wiedzieć że czegoś brakuje, do jednej paczki wrzucono części zapakowane nieoryginalnie, w zawiązany ręcznie worek foliowy, a do drugiej paczki dorzucono jakieś blaszki zupełnie nie związane z moim zamówieniem. trzeba uważać bo niższa cena oznacza że sklep tak się pozbywa uszkodzonego i niepełnowartościowego towaru
Zgłoś opinię
31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Totalna porażka!!!

Nie polecam firmy przewozowej!!! Zamowilem w firmie focus garten (tez nie polecam) szklany stol ogrodowy i parasol z podstawka. Parasol z podstawka doszedl bo byl wyslany przez dps. Jak zapytalem gdzie jest stół, kurier nic o tym nie wiedzial. Napisalem email do firmy dowiedzialem się że stół i krzesła sa wyslane z innego magazynu i inna firma. Chcialem dowiedziec się gdzie jest moja przesylka wiec zadzwonilem do firmy focus garten niestety nie dodzwonilem sie bo bylwm piaty w kolejce i to sie nie zmienialo. Otrzymalem po 4 dniach od daty zakupu ze paczka zostala wydana kurierowi z geis i numer sledzenia. Dwa razy zmienil się status przesylki, i nagle status zmienil sie na zwrot do nadawcy. I zero informacji dlaczego i co sie stalo.,postanowilem znowu dowiedziec sie co sie stalo firma geis stwierdzila ze oni nie wiedza i ze mam kontaktować się z nadawcą. Wiec zadzwonilem do nadawacy, najpierw w sluchawce uskyszalem ze Twoja przesylka zostala dostarczona, po chwili rozmowy z konsultanka dowiedzialem sie ze firma uszkodzila przesylke i ze czekaja az wroci do nich i dopiero moga wyslac kolejny raz stol innej opcji nie ma. Ani firma geis ani focus garten nie byli wstanie odpowiedziec kiedy to bedzie. A ze jestem pod adresem na wakacjach wiec musialem zrezygnowac z ponownej dostawy bo by nie zdążyło dojsc. Zrezygnowalem z zakupu, ale zwrot kasy bedzie i tak dopiero jak stol z krzeslami wroca do focus garten, kiedy to bedzie nie wiadomo. Dopiero jak wroci firma ma 14 dni do rozpatrzenia a wiec czekam dalej... Powodzenia w interesach.
Zgłoś opinię
19 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Słabo

Meble cortina famliy dla 8os. Jeżeli komuś nie przeszkadza niska jakość wykonania to są w miarę ok. Ale raczej do posiedzenia godzinkę niż 5 godzin, bo są średnio wygodne, oparcie mogli trochę odgiąć to by się nie wbijało w plecy i zrobić siedziska chociaż 5-10cm głębsze i też zrobić lekki spadek w tył ale projektant chyba nie lubi wypoczywać. Kanapa 3os. Można się na niej położyć, zmieszczą się też 3 kobiety lub 2 sporych mężczyzn (więcej bym nie ryzykował bo ten stelaż to taki nie za ciekawy). Reasumując oczekiwałem ciut więcej, ale przeboleję jeżeli wytrzymają 2 sezony. Jakość niestety Chińska. Co widać na załączonych zdjęciach. (popękane spawy, jakieś dziwne ślady farb, uszkodzoony technoratan). Nie jest to na tyle uczążliwe żeby bawić się w odsyłanie, chociaż znam takich co by to odesłali, jednak ja nie mam czasu, z daleka nie widać ale z bliska już niestety tak, i jednak jak się wydaje 2,5tys. To się oczekuje chociaż że nie będzie takich niedoróbek. Poduszki w miarę ok. Trochę ratują ten zestaw, stół niestety mały raczej do kawy albo małego obiadu (ale tu się nie czepiam bo wymiary były podane) jednak szkoda że technorattan jest cięty w widocznych miejscach co jest na minus. Zobaczymy jak będzie po wakacjach to wtedy edytuję tą opinię. Jeżeli ktoś szuka cudów za 2,5k to tutaj ich nie ma, ale jak chcesz mieć cokolwiek za małą kasę i nie jesteś wymagający to kupuj. Ps. Krzywa rama stołu lekko ale widać, pijany nie zobaczy 🍺
Zgłoś opinię
1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

dot.

Towar otrzymałem z kilkudniowym opóźnieniem, opóźniona wysyłka (względem daty wysyłki podanej w ofercie - przy składaniu zamówienia). Reklamacja: dot. Domek ogrodowy DARWIN 4x6 Brown - 126x185cm - KETER domek został wysłany do mnie uszkodzony (w załączeniu - zdjęcia), w kartonie była duża dziura (rozerwany karton producenta) i przed wysyłką została zaślepiona dodatkowym, szarym kartonem, czyli wysłano do mnie świadomie zakrytą dziurę z dodatkowymi kartonami i taśmą. Po rozpakowaniu okazało się, iż płyty (ścianki domku) są uszkodzone w miejscu gdzie zlokalizowana była osłonięta dziura kartonu, ścianki/dach domku były zgniecione, zbite, a uszkodzenia są nie do usunięcia (nie ma możliwości wyprostowania zgniecionego kompozytu), takie uszkodzenia bardzo utrudniają montaż i ostatecznie są widoczne na domku, w załączeniu - zdjęcia - uszkodzeń kartonu producenta, dodatkowe kartony dodane przez Państwa, w celu zakrycia uszkodzeń.
Zgłoś opinię
6 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Beznadziejny kontakt i księgowość, produkty super

Produkty spełniają moje oczekiwanie w 100%. Jednak moment od zamówienia po realizacje daje wiele do życzenia. Zero odpowiedzi na mailowe zapytania. Zamówienie opłaciłem od razu przez przelewy24. Nie dostałem żadnej informacji o problemach z otrzymaniem przelewu. Po 5 dniach zadzwoniłem i Pani na infolinii stwierdziła ze moje zamówienie nie jest opłacone ale skonsultuje to z działem księgowości. Dopiero po mailowym przesłaniu potwierdzenia przelewu oraz moim screenie ze otrzymali przelew łaskawie wysłali paczkę. Bardzo mało profesjonalne zachowanie. Zero informacji o przesyłce i płatności. Na stronie było napisane ze wysyłka trwa 1-2 dni robocze. Realnie trwało to ponad 7 dni. Kontaktowałem się w międzyczasie mailowo- zero odpowiedzi. Reasumując : produkty super ; kontakt beznadziejny; księgowość do wymiany
Zgłoś opinię
29 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
dzień dobry, proszę poprawić system dostawy. Klient nie może czekać na towar przez okres jednego tygodnia. To jeszcze by przeszło w tłoku mówiąc potocznie Ale brak konkretnych odpowiedzi w terminach dostawy towaru tzn przewoźnik podaje nie prawdziwe terminy dostaw. Zamówiony został inny towar ze względu późniejszych tłumaczeń, że ten konkretny towar nie może być dostarczony bo został prawdopodobnie uszkodzony, decydujemy się na tańszą wiatę o innym modelu. Ugoda nastąpiła w czwartek. Środki (400,00 PLN) miały być zwrócone automatycznie. Dzisiaj wtorek środków brak na koncie, Nie policzę ile razy dzwoniłem i się denerwowałam. nie powiem Panie obsługujące infolinie są miłe i się prężą jak mogą. Ale cos organizacyjnie jest nie dograne. Zawodzi logistyka a jest to nerw firmy.
Zgłoś opinię
4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostałam narożnik ogrodowy, bez zestawu śrub do montażu, zaznaczam że karton nie byl oryginalnie zapakowany. Albo zagubion na sklep zestaw montażowy, albo przyszedł ze zwrotu i nikt tego nie sprawdził wysyłając dalej. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Zgłoszenie reklamacyjne z prośbą o dosłanie zestawu śrub bez odezu, jedynke automatyczne zgłoszenie potwierdzenia, jedy plus jedna miła Pani która stara się być pomocna droga e-mail. Przykre, bo myslalm że taki prężny sklep lepiej dla o klientów. Nie wysyłam roszczenia a jedny prosiłam o dosłanie brakującego elemtu , w tej chwili rozżalenie na brak odzewu, reklamacja nie jest roszczeniowa, można by to załatwić od ręki ale widać nie. Brak kontaktu telefonicznego, jesli o mnie chodzi totalna porażka i na wielki minus sklepu
Zgłoś opinię
6 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Domek Boston przyjechał niekompletny. Złożyłem w 1/3 i teraz stoi na tarasie niekompletny. Domek ewidentne nie sprawdzony przed sprzedażą. Warunki atmosferyczne, deszcz i silny wiatr na pewno zniszczą konstrukcje, bowiem są to metalowe wkręty w plastiku. Zadzwoniłem z reklamacja i dostałem wiadomość, ze trzeba składać pisemnie. Jest piątek wiec pewnie nic się nie zadzieje do poniedziałku a z konstrukcji nie zostanie nic. Pani z która rozmawiałem nawet nie była zdziwiona, sama wręcz zasugerowała ze pewnie brakuje elementu. Mniemam ze nie jest to pierwszy taki przypadek. Prosze o zabranie tego z tarasu bo mam 2 małych dzieci i obawiam się żeby nie było jakiegoś wypadku a nie mam co z tym zrobić.
Zgłoś opinię
10 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep jest ok, do momentu reklamowania produktu. Zamówiony zestaw mebli ogrodowych dostałem szybko jednak (pomimo ceny za zestaw powyżej 7 tys. zł i produkcji rzekomo Włoskiej) miał wady produkcyjne, zarysowania, itp. Reklamacja jest możliwa tylko poprzez formularz na stronie, a na odpowiedź czeka się miesiącami. Kontakt telefoniczny z Działem Reklamacji niemożliwy. Zatem, zamawiając zestaw mebli ogrodowych w czerwcu, otrzymałem już 1 lipca, ale bez możliwości użytkowania....cały sezon letni czekałem na odpowiedzią... Odpowiedź uzyskałem we wrześniu - sklep zgodził się na zwrot 20% wartości zamówienia. Zatem, zacznę korzystać z "wymarzonego" zestawu w przyszłym roku. Nie polecam
Zgłoś opinię
2 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Ok ale…

Meble w porządku- przyszły dobrze zapakowane, wyglądają porządnie, nie mam zastrzeżeń co do produktu natomiast obsługa sklepu… pozostawia wiele do życzenia. Miałam problem z płatnością online, poprosiłam o numer konta do przelewu, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Finalnie jakoś sobie poradziłam. Produkt który zamówiłam miał być wysłany po 21.07, nie otrzymałam żadnego powiadomienia a produkt na stronie zmienił status jako gotowy do wysyłki po 26.07… napisałam więc kolejną wiadomość z pytaniem o to- kiedy produkt zostanie wysłany. Ale… kolejny raz nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Finalnie udało się uzyskać informacje o wysyłce po kilku telefonach do firmy.
Zgłoś opinię
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Ogólnie ok, tylko po rozpakowaniu była dziura w panelu bocznym

Ogólnie domek narzędziowy bardzo fajny, stabilny i wszystko skręcane, instrukcja montażu czytelna, złożony w 5 godzin. Towar przyjechał na palecie kurierem, paleta była szczelnie zapakowana i zaciśnięta pasami, podczas odbioru zauważyłem że karton jest od spodu delikatnie przemoknięty ale jak dotknąłem ręką to było to suche. Wczoraj podczas rozpakowania panel- boczna ściana była mokra i w kilku miejscach wyglądało jakby to długo leżało w mokrym bo panel był zielony- ale poradziłem sobie z tym. Rozpakowałem drugą paczkę i tam były wszystkie ściany boczne + akcesoria i zdziwiłem się że w jednym panelu po środku była skaza- dziura 1cmx1cm.
Zgłoś opinię
29 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

garaż metalowych na samochód - porażka i wstyd

garaż metalowych na samochód - ogromna porażka, niedokładnie wykonany - dach przecieka ze względu na otwory montażowe niepoprawnie wykonane, brakujące części, sama blacha to papier - a drzwi można dwoma palcami wyginać, dodatkowo Sklep Focusgarden nie poczuwa się do odpowiedzialności i zle wykonane i niedbale dobrane części tłumaczy nierównością wylewki betonowej (!!! co za bzdura - bo nikt nawet jej nie oglądał więc skąd pomysł że jest nierówna) - nie dość że produkt beznadziejny to i sprzedawca bez najmniejszych chęci rozwiązania problemu z produktem , który dostarczył - pobrane pieniądze i tyle ich widziano
Zgłoś opinię
8 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Ogólnie nie polecam. W internecie można znaleźć wiele sklepów z tymi samymi produktami, ale tańszą ofertą. Pomimo komunikacji ogromnych rabatów (800 pln), cena w innych sklepach i tak była niższa. Sklep sam nie wie, czy już wysłał towar, i pyta mnie o rezygnację z wysyłki pomimo, że zamówiony produkt jest już u mnie w domu. Po zgłoszeniu reklamacji kontakt urwał się- brak odpowiedzi pomimo maili z przypomnieniem. Dodam, że po tym wpissie odpowiedzieli na googlu, że nie mają numeru zamówienia i żebym się skontaktował. Mają moje dane, email, adres domowy i telefon a nie mogą znaleźć zamówienia? Wysłałem. Nadal cisza.
Zgłoś opinię