8a.pl- Logo - Opinie

8a.pl
Opinie:

Opinie (3532) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8416)

4,89
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
W sklepie na Burakowskiej było super. Przez 3 godziny asystent nam pomagał w wyborze nie tanich produktów a praktyka (zimowy wyjazd w Tatry) pokazała że zakupy były trafione, i tu postawiłbym 5. Jednak jest druga strona medalu. Będąc w Zakopanem dokupiłem z wysyłka dla córki kolejne rzeczy. Strona zakupowa nie do końca klarowna, ale po kilku telefonach wszystko zostało wyjaśnione. Problemem okazała się przesyłka (dotarła do Zakopanego). Otrzymałem raki z wadą producenta (600 zł), dodatkowo mające ślady użytkowania i oryginalne opakowanie raków było otwarte. Zima, idziemy w góry, nie mamy raków = nerwy i koszty wypożyczenia. Dział reklamacji po wysłaniu przeze mnie zdjęć ewidentnych wad produktu, zgodził się na zwrot ze zwrotem części kosztów wysyłki (śmiech), niestety nie wie jak to się stało i na jakim etapie pakowania nastąpiła, wg mnie, świadoma podmiana i zapakowanie wadliwego produktu. Jak mam znowu kupić wysyłkowo raki, skoro 8a nie ma tracabilite produktu, może znowu dostanę te same wadliwe raki (płacz). Dodatkowo otrzymałem informację, że dostanę zwrot tylko ceny produktu, bez wysyłki. Dopiero po telefonie sprawdzono w "księgowości" i faktycznie okazało się, że mam otrzymać 15 zł kosztów wysyłki (20.99 zł InPost rzeczywisty mój koszt - można się śmiać). Pani w reklamacji była zirytowana moim zdenerwowaniem, no tak, ja mam zmarnowane góry, "walczę" o zwrot przesyłki i jeszcze dostaję opierdaka, że się denerwuję (płacz lub śmiech). Reklamacje oceniam na 2. Chciałem w 8a dalej kupować, a jest co, nawet się zarejestrowałem, aby oceniać produkty. zostawiłem parę tysięcy i chciałem zostawiać tam kolejne, ale podstawą kupowania jest ZAUFANIE, a tego w 8a zabrakło. Piszę od serca, bo liczę, że to pomoże wam być lepiej zorganizowanym. Pokażcie, że jesteście godnym i zaufanym sprzedawcą online, to może znowu będę u was kupował. Liczę na poprawę i życzę powodzenia. Krzysztof Kieczmerski.

najbardziej krytyczna opinia

11 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem w dostawie 2 różne bity ( pomyślałam , zdarza się ...) Poprosił o dosłanie tego właściwego a ja odeślę w zamian tego pomylonego. Niestety otrzymałam wiadomość że muszę odebrać oba buty gdyż tej właściwej pary już nie ma , ewentualnie po odesłaniu w zamian mogę otrzymać te same buty tylko w innym kolorze, zgodziłam się Niestety nie otrzymałam żadnych butów tylko zwrot pieniędzy po czym wchodzę na stronę a tu zamówione pierwotnie buty w kolorze czarnym śa z tym że o 150 zł droższe !!!! Czy tak postępuje szanującą się firmą. To jawne oszustwo i nie liczenie się z klientem. Nie dość że mylicie się przy realizacji zamówienia to jeszcze nie dotrzymujecie umowy !!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu 8a.pl

 Sortuj  
Trafność
(80)
(9)
(49)
Resetuj
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Obsługa super profesjonalna i pomocna. Sklep przyjazny . Co do zakupów przez internet przydała by się baza paragonów opłaconych przy odbiorze.
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Spodenki 3/4 męskie Hannah Hug II

Spodnie są OK mogłyby być bardziej elastyczne.
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
3 dni temu
Dziękujemy za pozytywną ocenę!: )
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
4 dni temu
Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię!
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Strata czasu.

Poświęciłam czas na wybranie rzeczy i będąc już w koszyku zdecydowałam się na rezerwację i odbiór w sklepie. To był czwartek, zależało mi na odbiorze w sobotę (przed majówka). W piątek po południu zostałam poinformowana, że zarezerwowałam za dużo rzeczy jednego rodzaju, a do sklepu można zamówić tylko 2 sztuki. Do wyboru miałam zrezygnować z części zamówienia lub wysłać zamowienie do domu, ale ponieważ już było za późno zamówienie zostałoby wysłane dopiero w poniedziałek. Zero elastyczności i brak dotrzymywania obiecanych na stronie terminów. Po prostu strata czasu…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
12 dni temu
Dziękujemy za opinie i komentarz. Przykro nam, że jest Pani rozczarowana. Chcielibyśmy jednak dodać, że w sklepie mamy dostępny regulamin, który każdy klient musi zaakceptować zanim złoży zamówienie/rezerwacje. Widnieje tam informacja o ograniczeniu ilościowym w przypadku chęci odbioru w sklepie. Taką informacje mamy także w innych miejscach na stronie. Nie mniej jednak najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności, których Pani doświadczyła.
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Szokująca obsługa. Pani w długich blond włosach nerwowo przy kasie trzaska o blat workami i ubraniami, wręcz agresywna, bardzo nieuprzejma, rzucając paragon i ani słowa do klienta, który kupuje koszule za 700zł. … chociaż to nie jest istotne pracując na takim stanowisku. Wyższy standard obsługi jest w warzywniaku na targowisku. Strach iść tam coś kupić :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
6 dni temu
Dziękujemy za opinie i komentarz. Najmocniej przepraszamy, jeśli poczuła się Pani niekomfortowo. Postaramy się wyjaśnić opisaną sytuację z obsługą sklepu i podjąć odpowiednie działania.
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak powiadomienia sms o możliwości odbioru paczki. Czyli zupełnie na odwrót jak w przypadku innych przesyłek tego dostawcy. Paczka nie została odebrana, w związku z tym tylko stracony czas.

Dzień dobry, Brak powiadomienia sms o możliwości odbioru paczki. Czyli zupełnie na odwrót jak w przypadku innych przesyłek tego dostawcy. Paczka nie została odebrana, w związku z tym tylko stracony czas.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
26 kwi 2024
Dziękujemy za opinie, mimo że nie do końca dotyczy samego sklepu.: ) Natomiast rozumiemy Pana rozczarowanie. Staramy się zapewnić jak najwyższą jakość usług dostawy, trudno nam jednak zapobiegać wszystkim sytuacjom losowym. Nie wiemy skąd wynika brak powiadomienia sms, ale postaramy się skonsultować z dostawcą w celu poprawy tego procesu, aby uniknąć podobnych incydentów w przyszłości.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 dni temu
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Tylko poprzez poznanie szczegółowych uwag będziemy w stanie zaoferować odpowiednie i skuteczne rozwiązanie, dlatego prosimy o skontaktowanie się z nami i podzielenie się tym, co poszło nie tak.
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Dobrej zabawy

Cześć. Zaczynam przygodę z górami i poszukiwałem butów - z wcześniejszym modelem otrzymałem full wsparcie - mega, dziękuję. Szybkość realizacji zamówienia zdecydowanie na plus. Co możecie zrobić lepiej? W moim odczuciu zwrot potencjalnie nie pasującego zgodnie z założeniami produktu mogłaby być w standardzie jak u konkurencji czyli koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie Sprzedawcy. Dziękuję i polecam
Zgłoś opinię
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Paczka dotarła bardzo szybko, zamówienie ok, minus za mylący kolor zdjęć na stronach sklepu.
Zgłoś opinię
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
realizacja błyskawiczna i zwrot prosty w zastosowaniu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię!
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
mogło być lepiej
Zgłoś opinię
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Tak się zastanawiam ? czy wszyscy no prawie pracownicy sklepu w Katowicach pracują za karę? " FOCH " na każdym kroku .... może do Castoramy proponuje się zatrudnić na dział budowlany ? zobaczą jak praca wygląda .... Ostatni raz tam będę kupował Pozdrawiam Maciej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 kwi 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jesteśmy wdzięczni za przesłanie swojej opinii, która pozwala nam lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów. Postaramy się wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam możliwości wyboru rezygnacji. Zamówiłam 3 pary butów po czy otrzymałam informację że mogę zamówić tylko 2 pary a następnie zamówienie zostało anulowane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 kwi 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jesteśmy wdzięczni za przesłanie swojej opinię, która pozwala nam lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów. Postaramy się wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 kwi 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo zależy nam na zrozumieniu powodu przyznania takiej oceny, dlatego chcielibyśmy serdecznie zaprosić do skontaktowania się z nami i podzielenia się bardziej szczegółowo, co nie było satysfakcjonujące. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.