Zaskoczyła mnie błyskawiczna dostawa. Następnego dnia paczka była do odbioru. To co mogłoby być bardzo pomocne to zbieranie opinii po roku, dwóch. Opinie użytkowników o produkcie były dla mnie nadzwyczaj ważne! Teraz mogę ocenić jedynie obsługę (znakomita), a nie produkt. Stare buty rozpadły mi się w górach, nowe może użyję w tym, może w następnym roku. Generalnie bardzo szeroka oferta i błyskawiczna wysyłka. To czego brakuje mi w wyszukiwarce to wyszukiwanie negatywne - pokaż mi wszystko w wyjątkiem jakichś kategorii. Np. wszystko z wyjątkiem pewnych firm, których produkty mnie zawiodły.
Odradzam kupowania czegokolwiek w tym sklepie, ryzyko tego ze zostana Panstwo oszukani tak jak jest za duze. Kupilem niedawno u nich kurtke zimowa za 1100zl, ktora miala rozerwana w srodku jedna z kieszeni (dziura byla tak duza ze jakbym wrzucil do niej klucze/telefon to juz bym ich nie znalazl) - zlozylem reklamacje proszac o zwrot pieniedzy, poniewaz nie mieli drugiego takiego modelu w sklepie, ani stacjonarnym, ani online. Przez 2.5 tygodnia czekalem na odpowiedz, podczas ktorych zdecydowalem sie kupic kurtke w innym sklepie, poniewaz zaczynalo sie robic juz zimniej i potrzebowalem nowej. Po 2.5 tygodnia otrzymalem maila z informacja, ze moja reklamacja zostala rozpatrzona poprawnie i ze nowa kurtka bedzie na mnie czekala w sklepie w ktorym kupilem poprzednia. Na moja odpowiedz, ze reklamacja dotyczyla odstapienia od umowy i zwrotu pieniedzy, otrzymalem fragmenty ustaw prawnych ktore uzsadaniaja ich pozycje, ze zadne pieniadze mi sie nie naleza (zadnej dyskusji, zadnej proby wyjasnienia sytuacji czy znalezienia rozwiazania, prosto z mostu fragmenty ustawy, ktore w dodatku nie dotyczyly naszego problemu). Odpisalem firmie, ze nie zgadzam sie z ich stanowiskiem, na co na poczatku nie dostalem zadnej odpowiedzi, a po kilku dniach odpisano mi, ze albo przyjmuje nowa kurtke, albo odesla mi stara uszkodzona. Nigdy nie zostalem tak potraktowany przez jakas firme - mam wiele historii od znajomych jak potrafia zachowywac sie firmy ktorych modelem biznesowym jest “Januszex”, ale nie spodziewalem sie ze to jest az tak bezczelne - wysylanie uszkodzonej kurtki klientowi, a w momencie reklamacji zasypywanie go nieadekwatnymi fragmentami ustaw i straszenie, ze albo wezmie to co mu proponuja, albo nic nie dostanie. Mysle ze wiele scamowych firm na Aliexpress pozazdrosciloby im tak sprawnych praktyk zastraszania i oszukiwania swoich klientow. Radze omijac szerokim lukiem te firme, chyba ze ktos ma pieniadze na sprawdzanie czy tym razem dostanie uszkodzony przedmiot czy nie i lubi czekac 2.5 tygodnia na odpowiedzi
W sklepie na Burakowskiej było super. Przez 3 godziny asystent nam pomagał w wyborze nie tanich produktów a praktyka (zimowy wyjazd w Tatry) pokazała że zakupy były trafione, i tu postawiłbym 5. Jednak jest druga strona medalu. Będąc w Zakopanem dokupiłem z wysyłka dla córki kolejne rzeczy. Strona zakupowa nie do końca klarowna, ale po kilku telefonach wszystko zostało wyjaśnione. Problemem okazała się przesyłka (dotarła do Zakopanego). Otrzymałem raki z wadą producenta (600 zł), dodatkowo mające ślady użytkowania i oryginalne opakowanie raków było otwarte. Zima, idziemy w góry, nie mamy raków = nerwy i koszty wypożyczenia. Dział reklamacji po wysłaniu przeze mnie zdjęć ewidentnych wad produktu, zgodził się na zwrot ze zwrotem części kosztów wysyłki (śmiech), niestety nie wie jak to się stało i na jakim etapie pakowania nastąpiła, wg mnie, świadoma podmiana i zapakowanie wadliwego produktu. Jak mam znowu kupić wysyłkowo raki, skoro 8a nie ma tracabilite produktu, może znowu dostanę te same wadliwe raki (płacz). Dodatkowo otrzymałem informację, że dostanę zwrot tylko ceny produktu, bez wysyłki. Dopiero po telefonie sprawdzono w "księgowości" i faktycznie okazało się, że mam otrzymać 15 zł kosztów wysyłki (20.99 zł InPost rzeczywisty mój koszt - można się śmiać). Pani w reklamacji była zirytowana moim zdenerwowaniem, no tak, ja mam zmarnowane góry, "walczę" o zwrot przesyłki i jeszcze dostaję opierdaka, że się denerwuję (płacz lub śmiech). Reklamacje oceniam na 2. Chciałem w 8a dalej kupować, a jest co, nawet się zarejestrowałem, aby oceniać produkty. zostawiłem parę tysięcy i chciałem zostawiać tam kolejne, ale podstawą kupowania jest ZAUFANIE, a tego w 8a zabrakło. Piszę od serca, bo liczę, że to pomoże wam być lepiej zorganizowanym. Pokażcie, że jesteście godnym i zaufanym sprzedawcą online, to może znowu będę u was kupował. Liczę na poprawę i życzę powodzenia. Krzysztof Kieczmerski.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
12 maj 2023
Jestem doświadczonym turystą i wiem co jest do czego. Natomiast w sklepie 8a jak czytam opisy artykułów to wszystkie jest do wszystkiego..Np jeden model buta jest i na jesień i na lato a czasami i na zimę. Co nie jest prawdą. To samo dotyczy części odzieży w tym spodni. Spodnie są np na lato. To nie są wtedy na zimę. Natomiast jesienne mogą być używane w zimie np z odzieżą termoaktywną. I o to właśnie mi chodzi
Żeby były bardziej ukierunkowane, dokładne opisy. Np But dedykowany do wyjść jesiennych w wyższe góry można go też użyć w zimie ale w górach niższych.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Dobra obsługa i doradztwo. Miałem wrażenie, że sprzedawcom zależy przede wszystkim na tym, aby moje buty były dobrze dobrane i dopasowane. Wykazali się życzliwym i cierpliwym podejściem.
Uciążliwa była natomiast ograniczona dostępność butów na miejscu, co wiązało się z koniecznością zamawiania ich i kilku dodatkowych wizyt w sklepie. Z perspektywy klienta ograniczenie liczby zamawianych do mierzenia par butów do 2 jest mało racjonalne, biorąc pod uwagę potrzebę tak dobrego dopasowania jak w butach trekkingowych.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
23 maj 2023
obecnie kupiłem u Was dwie koszulki z wełny merinos. były to rzeczy sprawdzone, więc oceniam je pozytywnie. około dwóch lat temu kupiłem kurtkę. Też jest bardzo dobra, lecz z racji mojej nadwagi, którą trudno zwalczyć, chciałbym, aby w ofercie była odzież nie tylko regular, ale poszerzona na wysokosci brzucha. Myślę, że nie jestem jedynym, który ma takie potrzeby.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
13 maj 2023
Kupuję w tym sklepie od wielu lat, strona internetowa jest bardzo dobrze i przyjaźnie "zbudowana". Wybór towarów chyba największy na rynku. Odbiór w Gliwicach najczęściej już na drugi dzień. Newsletter zawsze z ciekawymi cenami i dodatkowymi rabatami. Dużo nowości każdego tygodnia. Najwyższa jakość i profesjonalna obsługa. Zdecydowanie polecam :-)
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
14 maj 2023
Obsluga na wysokim poziomie. Dużo cierpliwości. Fachowej wiedzy. Klient czuje się jak dobry znajomy. Łatwiej wtedy dobrać obuwie czy odzież czy sprzęt. Nie ma nachalnego traktowania ani presji ale pozwala klientowi na jakąkolwiek decyzję jesteśmy bardzo zadowoleni i będziemy was odwiedzać. Madzia I Daniel z Radziszów. POLECAMY🙂
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
18 maj 2023
Plecak bardzo mi sie podoba jest pojemny i zamki mnie skusily Ponieważ są YKK a sa to naprawdę solidne zamki wiec jestem zadowolona.Jedynie co moglabym zmienić to aby kieszonka która jest w środku żeby była na zamek a nie zeszyta i nie można się do niej dostać ..Jestem bardzo zadowolona z plecaka jest SUPER
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
23 maj 2023
Produkt zgodny z opisem (śpiwór syntetyczny Fjord Nansen Finmark Mid (178 cm) - carnelian/carnelian), bardzo szybka przesyłka, przystępna cena, profesjonalna obsługa, czego chcieć więcej, mogę jedynie polecić zarówno sprzedawcę, jak również i śpiwór. Pełne zadowolenie
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Szybka wysyłka, strona przejrzysta.
Buty są rewelacyjne, wygoda w każdym calu. Jeszcze nigdy nie nosiłam tak wygodnych butów. Podeszwa robi dobra robotę dla nóg, naprawdę nie da się w nich zmęczyć. Mam już druga pare tej marki i jak na razie na pierwszym miejscu.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
22 maj 2023
Kolejne buty Scarpy do użytku codziennego plus spacery za miastem z psem. Poprzednia para wytrzymała 6 lat. Cholewka nadal ok chociaż podrapana ale miejscami popękały podeszwy. No ale kilometrów natlukly masę. Polecam 👍
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
22 maj 2023
Transakcja idealna, natychmiastowa wysyłka, szeroki wybór towaru, bardzo przyjemne i konkurencyjne ceny, sam towar sprawdzonych , solidnych marek. Zakupy w sklepie zawsze przebiegają sprawnie i profesjonalnie
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
4 dni temu
Zamówione czapki są przepiękne !
Szybka wysyłka, bo praktycznie po 2 dniach otrzymałam paczkę.
Polecam wszystkim tę kochającym aktywne życie tę właśnie stronę.
Jest ogromny wybór - dla każdego coś milego .
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
17 maj 2023
Bardzo dobry sklep bogaty wybór odzieży i obuwia outdoor bezproblemowa realizacja zamówień jedyne co można poprawić to większy wybór artykułów np firma arcteryx nie ma dużego wyboru produktów firmy arcteryx
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
11 maj 2023
Zrobiłem tu sporo zakupów. Wracam i zawsze jest wszystko sprawnie realizowane. Dokonywałem zwrotów i sprawie załatwiono formalności i zwrot środków. Ceny raczej nie najniższe, ale serwis nadrabia. Polecam
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Nie ma takiego drugiego sklepu w Polsce,wybór ogromny, najlepsze ceny,bardzo szybka dostawa !,i bez problemowe zwroty lub wymiana.pozdrawiam serdecznie Krzysztof Wiśniewski
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Jesteście najlepsi z drugiego końca polski paczki docierają w mniej niż doba brawo i tak dalej
Fajnie byłoby jakbyście dodawali jakiś skromny gadżet dla stałych klientów
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Bardzo duży wybór w dobrych i BARDZO DOBRYCH cenach.Oczywiście,że na stronach Osprey jest większy wybór,ale nie te ceny i nie można dostać towaru za pobraniem.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
10 dni temu
Sklep jest świetny, doskonały asortyment, szybka obsługa. Bardzo chciałabym dać 5 gwiazdek i dałabym, gdyby była bezpłatna opcja zwrotu przez paczkomat.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
8 maj 2023
Sklep internetowy super. Sklep stacjonarny gorszy niż konkurencja a kiedyś było i dobre wsparcie merytoryczne i fajne przecenione starsze kolekcje.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.