8a.pl- Logo - Opinie

8a.pl
Opinie:

Opinie (3535) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8436)

4,89
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
W sklepie na Burakowskiej było super. Przez 3 godziny asystent nam pomagał w wyborze nie tanich produktów a praktyka (zimowy wyjazd w Tatry) pokazała że zakupy były trafione, i tu postawiłbym 5. Jednak jest druga strona medalu. Będąc w Zakopanem dokupiłem z wysyłka dla córki kolejne rzeczy. Strona zakupowa nie do końca klarowna, ale po kilku telefonach wszystko zostało wyjaśnione. Problemem okazała się przesyłka (dotarła do Zakopanego). Otrzymałem raki z wadą producenta (600 zł), dodatkowo mające ślady użytkowania i oryginalne opakowanie raków było otwarte. Zima, idziemy w góry, nie mamy raków = nerwy i koszty wypożyczenia. Dział reklamacji po wysłaniu przeze mnie zdjęć ewidentnych wad produktu, zgodził się na zwrot ze zwrotem części kosztów wysyłki (śmiech), niestety nie wie jak to się stało i na jakim etapie pakowania nastąpiła, wg mnie, świadoma podmiana i zapakowanie wadliwego produktu. Jak mam znowu kupić wysyłkowo raki, skoro 8a nie ma tracabilite produktu, może znowu dostanę te same wadliwe raki (płacz). Dodatkowo otrzymałem informację, że dostanę zwrot tylko ceny produktu, bez wysyłki. Dopiero po telefonie sprawdzono w "księgowości" i faktycznie okazało się, że mam otrzymać 15 zł kosztów wysyłki (20.99 zł InPost rzeczywisty mój koszt - można się śmiać). Pani w reklamacji była zirytowana moim zdenerwowaniem, no tak, ja mam zmarnowane góry, "walczę" o zwrot przesyłki i jeszcze dostaję opierdaka, że się denerwuję (płacz lub śmiech). Reklamacje oceniam na 2. Chciałem w 8a dalej kupować, a jest co, nawet się zarejestrowałem, aby oceniać produkty. zostawiłem parę tysięcy i chciałem zostawiać tam kolejne, ale podstawą kupowania jest ZAUFANIE, a tego w 8a zabrakło. Piszę od serca, bo liczę, że to pomoże wam być lepiej zorganizowanym. Pokażcie, że jesteście godnym i zaufanym sprzedawcą online, to może znowu będę u was kupował. Liczę na poprawę i życzę powodzenia. Krzysztof Kieczmerski.

najbardziej krytyczna opinia

11 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem w dostawie 2 różne bity ( pomyślałam , zdarza się ...) Poprosił o dosłanie tego właściwego a ja odeślę w zamian tego pomylonego. Niestety otrzymałam wiadomość że muszę odebrać oba buty gdyż tej właściwej pary już nie ma , ewentualnie po odesłaniu w zamian mogę otrzymać te same buty tylko w innym kolorze, zgodziłam się Niestety nie otrzymałam żadnych butów tylko zwrot pieniędzy po czym wchodzę na stronę a tu zamówione pierwotnie buty w kolorze czarnym śa z tym że o 150 zł droższe !!!! Czy tak postępuje szanującą się firmą. To jawne oszustwo i nie liczenie się z klientem. Nie dość że mylicie się przy realizacji zamówienia to jeszcze nie dotrzymujecie umowy !!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu 8a.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(36)
(49)
Resetuj
17 godzin temu
 Opinia zweryfikowana

Zadowolony z ofert i wielu zakupów, niezadowolony z procesu reklamacji

Generalnie jestem zadowolony ze współpracy z 8.a - od kilku lat kupuję przez internet i czasami odwiedzam sklepy w Gliwicach i Wrocławiu. Niestety ostatnio trafiła mi się reklamacja butów Zamberlan (moim zdaniem wada fabryczna po 4 miesiącach użytkowania), dopiero w tej ocenie mogę podzielić się niezadowoleniem z tego procesu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
15 godzin temu
Dziękujemy za wybór naszego sklepu oraz opinie. : ) Cieszymy się, że większość Pana doświadczeń z nami była pozytywna. Jednocześnie przykro nam czytać, że w przypadku reklamacji nie spełniliśmy oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby proces ten przebiegał sprawnie i zgodnie z założeniami klienta. Będziemy pracować nad poprawą naszych procedur, aby zapewnić lepszą obsługę w przyszłości.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
5 dni temu
Dziękujemy za ocenę! Jeśli jest coś, co mogliśmy zrobić lepiej, prosimy o kontakt. : )
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Szokująca obsługa. Pani w długich blond włosach nerwowo przy kasie trzaska o blat workami i ubraniami, wręcz agresywna, bardzo nieuprzejma, rzucając paragon i ani słowa do klienta, który kupuje koszule za 700zł. … chociaż to nie jest istotne pracując na takim stanowisku. Wyższy standard obsługi jest w warzywniaku na targowisku. Strach iść tam coś kupić :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 dni temu
Dziękujemy za opinie i komentarz. Najmocniej przepraszamy, jeśli poczuła się Pani niekomfortowo. Postaramy się wyjaśnić opisaną sytuację z obsługą sklepu i podjąć odpowiednie działania.
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
10 dni temu
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Tylko poprzez poznanie szczegółowych uwag będziemy w stanie zaoferować odpowiednie i skuteczne rozwiązanie, dlatego prosimy o skontaktowanie się z nami i podzielenie się tym, co poszło nie tak.
2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Strata czasu.

Poświęciłam czas na wybranie rzeczy i będąc już w koszyku zdecydowałam się na rezerwację i odbiór w sklepie. To był czwartek, zależało mi na odbiorze w sobotę (przed majówka). W piątek po południu zostałam poinformowana, że zarezerwowałam za dużo rzeczy jednego rodzaju, a do sklepu można zamówić tylko 2 sztuki. Do wyboru miałam zrezygnować z części zamówienia lub wysłać zamowienie do domu, ale ponieważ już było za późno zamówienie zostałoby wysłane dopiero w poniedziałek. Zero elastyczności i brak dotrzymywania obiecanych na stronie terminów. Po prostu strata czasu…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
2 maj 2024
Dziękujemy za opinie i komentarz. Przykro nam, że jest Pani rozczarowana. Chcielibyśmy jednak dodać, że w sklepie mamy dostępny regulamin, który każdy klient musi zaakceptować zanim złoży zamówienie/rezerwacje. Widnieje tam informacja o ograniczeniu ilościowym w przypadku chęci odbioru w sklepie. Taką informacje mamy także w innych miejscach na stronie. Nie mniej jednak najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności, których Pani doświadczyła.
26 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
10 dni temu
Bardzo dziękujemy za pozytywną ocenę!
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak powiadomienia sms o możliwości odbioru paczki. Czyli zupełnie na odwrót jak w przypadku innych przesyłek tego dostawcy. Paczka nie została odebrana, w związku z tym tylko stracony czas.

Dzień dobry, Brak powiadomienia sms o możliwości odbioru paczki. Czyli zupełnie na odwrót jak w przypadku innych przesyłek tego dostawcy. Paczka nie została odebrana, w związku z tym tylko stracony czas.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
26 kwi 2024
Dziękujemy za opinie, mimo że nie do końca dotyczy samego sklepu.: ) Natomiast rozumiemy Pana rozczarowanie. Staramy się zapewnić jak najwyższą jakość usług dostawy, trudno nam jednak zapobiegać wszystkim sytuacjom losowym. Nie wiemy skąd wynika brak powiadomienia sms, ale postaramy się skonsultować z dostawcą w celu poprawy tego procesu, aby uniknąć podobnych incydentów w przyszłości.
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam kurkę, Która okazała się za duża. Zwróciłam ją Otrzymałam potwierdzenie zlecenia zwrotu (polecenie wydane w piątek) przez T-pay, dobudzisz nie mam pieniędzy na koncie. Gdy płacę - pieniądze są zdejmowane z konta natychmiast - wiec to nie budzi mojego zaufania. Tym bardziej że również w piątek kupiłam następną kurtkę w sklepie stacjonarnym. Nie budzi zaufania ta sytuacja. Jednak z drugiej strony proces zamówienia, zwrotu i rezerwacji kolejnej kurtki w sklepie stacjonarnym w Warszawie przebiegał bardzo sprawnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
10 dni temu
Dziękujemy za zgłoszenie swoich obserwacji. Będziemy pracować nad ich poprawą, aby zapewnić lepszą obsługę w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 kwi 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Bardzo zależy nam na zrozumieniu powodu przyznania takiej oceny, dlatego chcielibyśmy serdecznie zaprosić do skontaktowania się z nami i podzielenia się bardziej szczegółowo, co nie było satysfakcjonujące. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam możliwości wyboru rezygnacji. Zamówiłam 3 pary butów po czy otrzymałam informację że mogę zamówić tylko 2 pary a następnie zamówienie zostało anulowane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 kwi 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jesteśmy wdzięczni za przesłanie swojej opinię, która pozwala nam lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów. Postaramy się wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Bluza polarowa Columbia Triple Canyon Full Zip - black - rozm L

od lat korzystam z Państwa oferty, ale tym razem zamówiłem towar, który okazał się być kompletnie niespójny z opisem rozmiarowym. Przy tak dużej rozbieżności podanych i rzeczywistych wymiarów, zwrot nie powinien być na koszt klienta.
Zgłoś opinię
9 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Kupiłem koszulę Patagoni, gdzie zawsze kupuje rozmiar XL i tym razem zamówiłem ten rozmiar. Koszulka przyszła w ów rozmiarze ale jest dużo za duża - zawyżona rozmiarówka. Nie można takiego info zamienić przy karcie produktu? Ułatwi to zakupy, zaoszczędzi problemów ze zwrotem
Zgłoś opinię
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Niby wszystko pięknie niby wszystko ładnie. Zamówione rzeczy przyszły szybko i co istotna pasowały. Na zakupy miała zostać wystawiona faktura, która niestety z mojej winy została wystawiona na stare dane mojej firmy. I tu zaczynają się problemy. Kontakt z 8a praktycznie niemożliwy. Na maile odpowiadają z tygodniowym opóźnieniem, o ile w ogóle. Na przesłaną do nich notę korekcyjną nie otrzymałem do tej pory odpowiedzi a wysłałem ją dwukrotnie. Prawidłowej faktury zresztą też nie otrzymałem. Podsumowując. Jeśli ktoś lubi się pstrykać z firmą polecam innym nie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
29 lut 2024
Dziękujemy za przesłanie opinii. Cieszymy się, że zamówienie dotarło sprawnie i bez niespodzianek. Oczywiście rozumiemy rozczarowanie związane z otrzymaniem faktury na prawidłowe dane i najmocniej przepraszamy. Korekta została już przesłana. Zapewniamy, że zajęliśmy się sprawą od razu po zapoznaniu się z treścią wiadomości mailowej od Pana. Niemniej jednak będziemy pracować nad poprawą naszych procedur, aby przebiegała jeszcze sprawniej, niż dotychczas.
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Przez wade lukew witrynie cofnieto mi po kilku dniach zamowienie, musialem zamawiac powtornie i juz bez jodu rabatowego Love 14. Za to nie kocham sklepu 8a.pl ale jego produkty tak. Staly klient
Zgłoś opinię
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
zamowienie 4 par butow jest niemozliwe a szkoda
Zgłoś opinię
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Kolejny raz zamowienie zostalo anulowane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
14 lut 2024
Dziękujemy za przesłanie opinii i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Chcielibyśmy dodatkowo wyjaśnić, że zgodnie z naszym regulaminem oraz informacjami dostępnymi na stronie internetowej, rezerwacje z odbiorem w sklepie mogą być składane na ograniczoną ilość produktów. Składając rezerwacje należy zaakceptować wspomniany regulamin. Kontaktowaliśmy się telefonicznie w tej sprawie, niestety bezskutecznie i finalnie rezerwacja została anulowana.
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Problemy ze zwrotem pieniędzy.

Nie polecam. Mają problem ze swoim regulaminem. Kupiłem niewłaściwy rozmiar, zgodnie z regulaminem zwróciłem. W 12 dniu od otrzymania zwrotu pani zapewniała, że wszystko na dobrej drodze i zlecono zwrot pieniędzy. Tydzień po tym zapewnieniu szukali czy przesyłka została zwrócona. SŁABO. Na szczęście udało się. Aż strach pomyśleć jaka będzie reakcja w trudniejszej sprawie inreklamacjintowaru.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
14 lut 2024
Dziękujemy za podzielenie się opinią o naszym sklepie. Na wstępie chcielibyśmy przeprosić za ewentualne niedogodności, których doświadczył Pan w trakcie procedury zwrotów. Zapewniamy, że podejmujemy wszelkie możliwe działania, aby przyspieszyć ten proces.
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

nie polecam - oferują towar, którego nie posiadają na magazynie

Niestety jestem totalnie rozczarowany współpracą z 8a.pl Moja żona upatrzyła sobie kurkę Marmot Montreaux Navy Blue w rozm.M i poprosiła mnie abym jej kupił na urodziny, podesłała mi linka i poprosiła o pilne zamówienie. Najpierw upewniłem się, że wybrany model/rozmiar jest dostępny (odświeżyłem stronę 3 razy). Po czym natychmiast złożyłem zamówienie (P1602450584), i opłaciłem poprzez serwis PayPo (odroczona płatność na 30 dni, nawiasem mówiąc świetna opcja) dodatkowo skorzystałem z kodu rabatowego, który dostałem po zapisaniu się do newslettera z 8a, nieduży rabat bo 50 zł ale zawsze coś. Jakie było moje ogromne zdziwienie gdy następnego dnia po około 18-tu godzinach dostałem emaila, że sklep anulował moje zamówienie. W ramach rekompensaty dostałem owszem kod rabatowy 10% ale niesmak pozostał ogromny. Zwłaszcza, że: - poinformowałem sklep, że w momencie składania zamówienia towar miał status dostępny i z łatwością go dodałem do koszyka i opłaciłem - poinformowałem sklep, że nie przyjmuje do wiadomości informacji, że "...nie posiadamy już kurtki Marmot Montreaux Coat - midnight navy, M. Środki zwrócimy w takiej samej formie..." - dalej prosiłem o wyjaśnienie co właściwie się wydarzyło i jak mogą wyjść z tego z twarzą i po dżentelmeńsku, na co dostałem odpowiedź: "Przeprowadziliśmy inwentaryzację na naszym magazynie, w wyniku której okazało się, że nie posiadamy już wybranego produktu..." - ponieważ dalej mnie nie satysfakcjonowało rozwiązanie zaproponowane przez sklep a szczególnie podkreślałem, że kurtka była na prezent dla żony więc (mając doświadczenie w customer service i claim service) poprosiłem/spytałem czy nie mogą domówić tej kurtki u swojego dostawcy Marmot aby przyszła z najbliższą dostawą - i tutaj sklep nadal pozostawał nieugięty gdyż odpisali, że: "Przekazaliśmy zapytanie o możliwość sprowadzenia kurtki, jednakże dział zaopatrzenia odpowiedział, że nie mamy możliwości sprowadzenia produktu..." Jestem totalnie zniesmaczony bo dla mnie to katastrofa. Dodatkowo co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem w żadnym emailu do mnie nikt nigdy się nie podpisał, tak jak bym rozmawiał z botem... Słabo, bardzo bardzo słabo... po całej akcji ktoś stojący z boku może zadać pytania -czy naprawdę mają taki bałagan w magazynie, że dochodzi do takich sytuacji? -czy może była jedna sztuka na stanie i kilka osób kliknęło zakup a jak się nazajutrz zorientowali to wysłali może temu kto kupił w normalnej cenie nie korzystając z rabatu? -czy naprawdę nie można było jej domówić u Marmota w centrali aby dotarła z kolejną dostawą, bo chyba współpraca z Marmotem nie jest incydentalna tylko stała?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za przesłanie opinii oraz serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie wyniknęły w związku z wymienionym zamówieniem. Zapewniamy, że nie było to celowe działanie z naszej strony. Staramy się, aby nasze stany magazynowe były regularnie aktualizowane i odzwierciedlały rzeczywisty stan. Mimo to zdarzają się sytuacje, na które nie mamy bezpośredniego wpływu i przykro nam, że musiał Pan tego doświadczyć. Chcemy zapewnić, że robiliśmy co w naszej mocy, aby sprowadzić wymagany egzemplarz kurtki. Niestety, otrzymaliśmy informację, że nie będzie to możliwe. Zapewniamy, że podejmiemy wszelkie możliwe działania, aby zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. Liczymy na kolejną szansę, aby udowodnić, że jesteśmy godnym zaufania górskim partnerem.