8a.pl- Logo - Opinie

8a.pl
Opinie:

Opinie (3535) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8436)

4,89
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
W sklepie na Burakowskiej było super. Przez 3 godziny asystent nam pomagał w wyborze nie tanich produktów a praktyka (zimowy wyjazd w Tatry) pokazała że zakupy były trafione, i tu postawiłbym 5. Jednak jest druga strona medalu. Będąc w Zakopanem dokupiłem z wysyłka dla córki kolejne rzeczy. Strona zakupowa nie do końca klarowna, ale po kilku telefonach wszystko zostało wyjaśnione. Problemem okazała się przesyłka (dotarła do Zakopanego). Otrzymałem raki z wadą producenta (600 zł), dodatkowo mające ślady użytkowania i oryginalne opakowanie raków było otwarte. Zima, idziemy w góry, nie mamy raków = nerwy i koszty wypożyczenia. Dział reklamacji po wysłaniu przeze mnie zdjęć ewidentnych wad produktu, zgodził się na zwrot ze zwrotem części kosztów wysyłki (śmiech), niestety nie wie jak to się stało i na jakim etapie pakowania nastąpiła, wg mnie, świadoma podmiana i zapakowanie wadliwego produktu. Jak mam znowu kupić wysyłkowo raki, skoro 8a nie ma tracabilite produktu, może znowu dostanę te same wadliwe raki (płacz). Dodatkowo otrzymałem informację, że dostanę zwrot tylko ceny produktu, bez wysyłki. Dopiero po telefonie sprawdzono w "księgowości" i faktycznie okazało się, że mam otrzymać 15 zł kosztów wysyłki (20.99 zł InPost rzeczywisty mój koszt - można się śmiać). Pani w reklamacji była zirytowana moim zdenerwowaniem, no tak, ja mam zmarnowane góry, "walczę" o zwrot przesyłki i jeszcze dostaję opierdaka, że się denerwuję (płacz lub śmiech). Reklamacje oceniam na 2. Chciałem w 8a dalej kupować, a jest co, nawet się zarejestrowałem, aby oceniać produkty. zostawiłem parę tysięcy i chciałem zostawiać tam kolejne, ale podstawą kupowania jest ZAUFANIE, a tego w 8a zabrakło. Piszę od serca, bo liczę, że to pomoże wam być lepiej zorganizowanym. Pokażcie, że jesteście godnym i zaufanym sprzedawcą online, to może znowu będę u was kupował. Liczę na poprawę i życzę powodzenia. Krzysztof Kieczmerski.

najbardziej krytyczna opinia

11 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem w dostawie 2 różne bity ( pomyślałam , zdarza się ...) Poprosił o dosłanie tego właściwego a ja odeślę w zamian tego pomylonego. Niestety otrzymałam wiadomość że muszę odebrać oba buty gdyż tej właściwej pary już nie ma , ewentualnie po odesłaniu w zamian mogę otrzymać te same buty tylko w innym kolorze, zgodziłam się Niestety nie otrzymałam żadnych butów tylko zwrot pieniędzy po czym wchodzę na stronę a tu zamówione pierwotnie buty w kolorze czarnym śa z tym że o 150 zł droższe !!!! Czy tak postępuje szanującą się firmą. To jawne oszustwo i nie liczenie się z klientem. Nie dość że mylicie się przy realizacji zamówienia to jeszcze nie dotrzymujecie umowy !!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu 8a.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(36)
(9)
Resetuj
18 godzin temu
 Opinia zweryfikowana

Zadowolony z ofert i wielu zakupów, niezadowolony z procesu reklamacji

Generalnie jestem zadowolony ze współpracy z 8.a - od kilku lat kupuję przez internet i czasami odwiedzam sklepy w Gliwicach i Wrocławiu. Niestety ostatnio trafiła mi się reklamacja butów Zamberlan (moim zdaniem wada fabryczna po 4 miesiącach użytkowania), dopiero w tej ocenie mogę podzielić się niezadowoleniem z tego procesu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
16 godzin temu
Dziękujemy za wybór naszego sklepu oraz opinie. : ) Cieszymy się, że większość Pana doświadczeń z nami była pozytywna. Jednocześnie przykro nam czytać, że w przypadku reklamacji nie spełniliśmy oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby proces ten przebiegał sprawnie i zgodnie z założeniami klienta. Będziemy pracować nad poprawą naszych procedur, aby zapewnić lepszą obsługę w przyszłości.
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
5 dni temu
Dziękujemy za ocenę! Jeśli jest coś, co mogliśmy zrobić lepiej, prosimy o kontakt. : )
26 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
10 dni temu
Bardzo dziękujemy za pozytywną ocenę!
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam kurkę, Która okazała się za duża. Zwróciłam ją Otrzymałam potwierdzenie zlecenia zwrotu (polecenie wydane w piątek) przez T-pay, dobudzisz nie mam pieniędzy na koncie. Gdy płacę - pieniądze są zdejmowane z konta natychmiast - wiec to nie budzi mojego zaufania. Tym bardziej że również w piątek kupiłam następną kurtkę w sklepie stacjonarnym. Nie budzi zaufania ta sytuacja. Jednak z drugiej strony proces zamówienia, zwrotu i rezerwacji kolejnej kurtki w sklepie stacjonarnym w Warszawie przebiegał bardzo sprawnie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
10 dni temu
Dziękujemy za zgłoszenie swoich obserwacji. Będziemy pracować nad ich poprawą, aby zapewnić lepszą obsługę w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Tak się zastanawiam ? czy wszyscy no prawie pracownicy sklepu w Katowicach pracują za karę? " FOCH " na każdym kroku .... może do Castoramy proponuje się zatrudnić na dział budowlany ? zobaczą jak praca wygląda .... Ostatni raz tam będę kupował Pozdrawiam Maciej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
8 kwi 2024
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jesteśmy wdzięczni za przesłanie swojej opinii, która pozwala nam lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów. Postaramy się wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Bluza polarowa Columbia Triple Canyon Full Zip - black - rozm L

od lat korzystam z Państwa oferty, ale tym razem zamówiłem towar, który okazał się być kompletnie niespójny z opisem rozmiarowym. Przy tak dużej rozbieżności podanych i rzeczywistych wymiarów, zwrot nie powinien być na koszt klienta.
Zgłoś opinię
9 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Kupiłem koszulę Patagoni, gdzie zawsze kupuje rozmiar XL i tym razem zamówiłem ten rozmiar. Koszulka przyszła w ów rozmiarze ale jest dużo za duża - zawyżona rozmiarówka. Nie można takiego info zamienić przy karcie produktu? Ułatwi to zakupy, zaoszczędzi problemów ze zwrotem
Zgłoś opinię
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Przez wade lukew witrynie cofnieto mi po kilku dniach zamowienie, musialem zamawiac powtornie i juz bez jodu rabatowego Love 14. Za to nie kocham sklepu 8a.pl ale jego produkty tak. Staly klient
Zgłoś opinię
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
zamowienie 4 par butow jest niemozliwe a szkoda
Zgłoś opinię
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
założyłem wątek u obsługi klienta to sobie poczytajcie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu 8a.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za udzielenie opinii i przepraszamy za niedogodności. Z uwagi na małą ilość informacji w samej opinii chcielibyśmy dodać, że dotyczy ona wystawienia faktury VAT już po zrealizowaniu zamówienia. Wyjaśnienia zostały już Panu przesłane w wymienionej korespondencji mailowej.
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kontrola jakości wysyłanego towaru. Jedna z czapek Merino posiadała nadszarpnięte włókno , które mogłoby w przyszłości postępować .
Zgłoś opinię
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Z dostawą przez DHL znów problem. Zero kontaktu z kurierem. Sam dzwonię i nic. Kolejna wyprawa pod znakiem zapytania...

Z dostawą przez DHL
Zgłoś opinię
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Opłata za zwrot.

Opłatę za zwroty ponosi klient. Coś chyba nie tak.
Zgłoś opinię
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Promocje na jasnych zasadach.

Jeśli Państwo robicie promocje,to na jasnych zasadach,bo kupowałam buty przekonana o dodatkowej zniżce 10%,a tą promocją były objęte tylko niektóre produkty.
Zgłoś opinię
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam żadnego powiadomienia o zamówieniu ani sms lub e-mail
Zgłoś opinię
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Samo zamówienie przebiegło bardzo sprawnie i nie można się do niczego przyczepić. Niestety towar nie spełnił moich oczekiwań i musze go reklamować
Zgłoś opinię