dekorillo.pl- Logo - Opinie

dekorillo.pl
Opinie:

Opinie (54) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (136)

4,85
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
dekorillo.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Piękna naklejka na ścianę oraz plakat- podniebny ocean. Szybka wysyłka, solidnie zapakowana paczka. Póki co czekamy na urządzenie pokoju dla synka, podzielimy się efektami oznaczając na Instagramie. Dziękujemy i polecamy!

najbardziej krytyczna opinia

31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Tapeta została zamówiona do Wielkiej Brytanii Pani z, którą pisalam nie dodala ze do opłaty za przesyłkę również dodana jest opłata za cło(3 razy droższa niż kurier ) Łącznie wysylka stanowi 2/3 ceny tapety.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu dekorillo.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(1)
Resetuj
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jakość tapety rozczarowuje. Łączenia się rozjeżdżają. Na części długości łączenia są idealne ale na pozostałych 2/3 długości już do siebie nie pasują
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekorillo.pl
4 dni temu
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Mamy świadomość, że jakość tapety jest kluczowa dla zadowolenia z naszych produktów, dlatego bardzo nam przykro, że doświadczył Pan niedogodności związanej z zamówieniem. Nie mniej jednak cieszy nas fakt, że było to Pana ponowne zamówienie w naszym sklepie. Jesteśmy tylko ludźmi i tego typu niedopatrzenie zawsze może się zdarzyć (błąd wynikał z nieprawidłowego nawinięcia materiału na masterroli). Bardzo nam przykro, że nie zgłosił Pan reklamacji przed położeniem tapety na ścianę, ponieważ zostałaby ona uznana, a nowa tapeta byłaby u Pana na drugi dzień. Mamy nadzieję, że zaproponowana przez nas telefonicznie forma rozwiązania sprawy będzie dla Pana satysfakcjonująca. Czekamy na informację zwrotną w tej sprawie.
2 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Na pewno lepsza jakość tapety. Niestety nie zadowoliła mnie próbka tapety jeśli chodzi o materiał. Na paczkę tez czekałam dość długo
Zgłoś opinię