Euroflorist.pl
Opinie:

Opinie (215) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3937)

4,37
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 22 kwi 2024
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Euroflorist.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

7 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Euroflorist jestescie po prostu wprost niewiarygodnie wspaniali i bardzo pomocni, bo zamawiajac bukiet w Waszej firmie zrobilam blad , ktory Panstwo poprawiliscie, bardzo za to dziekuje, pokazalo to Panstwa profesjonalne podejscie dla klienta. Jestescie firma godna polecenia. Aleksandra Hansen Danmark

najbardziej krytyczna opinia

11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bukiet był zamówiony ze strony razem z bilecikiem i trzy gwiazdki tylko ze względu że ładne kwiaty. Przyszły w kartonie kurierem DHL co ogólnie jest dziwne bo na stronie był pięknie ozdobiony bukiet. Nie był złożony w bukiet tylko podzielony przez pół i owinięty w folię ochronną, bilecik to kartka wydrukowana jak te które się nakleja na paczkę. Narzeczona była w lekkim szoku gdy je dostała na dzień kobiet. Hehe trochę zabawne ale ogólnie nie zakupie już kwiatów z tej strony. Pierwszy raz zamówiłem czy będą lepsi od typowej strony do zamawiania bukietów i trochę się przeliczyłem. Wydaje mi się że jak tak wysyłają to kwiaciarnie jedynie mogły by to później ogarnąć. Na koniec wyszło dużo szoku, trochę śmiechu koniec końców kwiaty były w wazonie ale zaskoczenie nie było takie jak myślałem że będzie. Trzy gwiazdki tylko za kwiaty 🌷
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Euroflorist.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(9)
(7)
(20)
Resetuj
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Kwiaty na czas, ale Szybko zwiędły
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
3 dni temu
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Przypominamy o możliwości złożenia reklamacji na świeżość kwiatów w ciągu 3 dni od daty ich doręczenia. Pozdrawiamy, Euroflorist
DM
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Komunikacja

Poprawic komunikacje z klientem w razie kryzysu. Przestac popelniac bledy, np. termin dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
3 dni temu
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że termin dostawy nie został dochowany. Niestety sytuacja taka była spowodowana długim weekendem majowym za co najmocniej przepraszamy. Pozdrawiamy, Euroflorist
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bukiet był zamówiony ze strony razem z bilecikiem i trzy gwiazdki tylko ze względu że ładne kwiaty. Przyszły w kartonie kurierem DHL co ogólnie jest dziwne bo na stronie był pięknie ozdobiony bukiet. Nie był złożony w bukiet tylko podzielony przez pół i owinięty w folię ochronną, bilecik to kartka wydrukowana jak te które się nakleja na paczkę. Narzeczona była w lekkim szoku gdy je dostała na dzień kobiet. Hehe trochę zabawne ale ogólnie nie zakupie już kwiatów z tej strony. Pierwszy raz zamówiłem czy będą lepsi od typowej strony do zamawiania bukietów i trochę się przeliczyłem. Wydaje mi się że jak tak wysyłają to kwiaciarnie jedynie mogły by to później ogarnąć. Na koniec wyszło dużo szoku, trochę śmiechu koniec końców kwiaty były w wazonie ale zaskoczenie nie było takie jak myślałem że będzie. Trzy gwiazdki tylko za kwiaty 🌷
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
13 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Uprzejmie informujemy, iż wybrali państwo kwiaty z zakładki "kwiaty od ogrodnika". W każdym opisie produktu jest informacja, iż jest to zamówienie wysyłane bezpośrednio z plantacji - nie kwiaciarni kurierem DHL lub DPD. Dodatkowo w bukietach, w których liczba kwiatów to 50 jest dokładnie opisane, iż bukiet będzie doręczony w 2 paczkach. Cytuję: Wielkość bukietu: duży (50 tulipanów) Opakowanie: pudełko kartonowe, bukiet dostarczony rozdzielony na dwa pęczki Dostawa: kurierem, z plantacji w Polsce. Pozdrawiamy, Euroflorist
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Kartki z życzenia winny być pisane i drukowane na drukarce a nie koślawym odręcznym pismem. Jak to wygląda, płacimy za to...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
13 mar 2024
Dziękujemy za cenne uwagi. Każda opinia jest dla nas istotna. Pozdrawiamy, Euroflorist
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
13 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy, Euroflorist
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
2 zamówienia nie dojechały wcale, a po dacie dostawy anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy, zero wyjaśnień i informacji że nie dostarczą kwiatów. Po tym wszystkim proponują kupon rabatowy na następne zamówienia wiedząc że i tak zamówienia kolejnego też nie dostarczą. Żenada i brak profesjonalizmu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Przykro nam bardzo z powodu zaistniałej sytuacji. Z przyczyn niezależnych od Euroflorist - partner nie wykonał zlecenia. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy. Pozdrawiamy, Euroflorist
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Szanowni Państwo, to zamówienie nie nie zostało zrealizowane. Taka sytuacja ma miejsce pierwszy raz- zawsze zamówienia były realizowane i dostarczane. W tym roku zamówione kwiaty nie dotarły na zlecony adres. Czekam na wyjaśnienie tej sytuacji. Pozdrawiam Robert Pec
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
13 mar 2024
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Potwierdzamy, że niestety partnerska kwiaciarnia nie zrealizowała zmówienia. Zamówienie zostało anulowane i zwrot dokonany oraz przeprosinowy rabat przekazany na Pana adres mailowy. Pozdrawiamy, Euroflorist
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostarczac przesylki. Dzwonic do Klientow przed doatarczenie bo po to prosicie o ne telefonu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Prosimy uprzejmie o wyjaśnienie co wydarzyło się podczas realizacji zamówienia. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Moje zamówienie nie było wykonane szkoda bo osoba obchodziła 80 urodziny kobieta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Najmocniej przepraszamy za zaistniała sytuacje. niestety partner z Niemiec nie był w stanie wykonać zamówienia z przyczyn losowych. Przykro nam bardzo. Pozdrawiamy, Euroflorist
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
zero
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
zero
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Euroflorist.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań - prosimy o informacje o ile to możliwe jaka jest przyczyna tak niskiej oceny. Dziękujemy. Pozdrawiamy Euroflorist
9 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostarczony bukiet nie był zgodny z zamowieniem. Wybrane godziny dostawy byly: 9:00-11:00, dostarczono ok.13:00.
Zgłoś opinię
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Bukiet nie byl taki jak na zdjeciu
Zgłoś opinię
6 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Wykonanie zamowienia

Co do świeżości kwiatów nie mam żadnych zastrzeżeń Natomiast jeżeli chodzi o bilecik który był dołączony to nie dość że na zwykłej jakieś kartce to w dodatku napisane odręcznie jakby nie było komputerów albo maszyny do pisania Przecież to jest skandaliczne wyobsługujecie europejskie Rynek Dlatego dlatego trzy gwiazdki tylko daje z powodu nie do końca odpowiadającej jakości Z poważaniem. SZYMI
Zgłoś opinię
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

niedbały serwis

Zapłacone powiadomienie SMS o dostawie przyszło prawie po dwóch dniach ale tylko na moje wielokrotne żądanie. Dostawa opóźniła się prawie o półtorej godziny od wyznaczonego czasowego przedziału i odbiorca był zmuszony zmienić plany dnia. Niedbały kwiatowy serwis.
Zgłoś opinię
PK
Peter K.
Sydney
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Moje zamowienie ktore powinno byc dostarczone 19.12.2023 do dzisiaj nie dotarlo do adresata. Tracking nr ktory dostalem nie dziala. Ogolnie jestem bardzo niezadowolony z uslugi. Dotychczas nie mialem z Euroflorist zadnych problemow. Dzwonilem do obslugi klienta z reklamacja, pani obiecala przyslac email z informacja, niestety nie otrzymalem nic. :(
Zgłoś opinię
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam, dostawa łączona kwiaty plus wino, zamówiona parę dni wcześniej dotarła z ok 10 godz opóźnieniem, wielkie rozczarowanie!
Zgłoś opinię