Towar przeszedł rozwalony. Pojemnik plastikowy peknięty,Wszystkie koraliki były rozsypane. Niestety.....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Lamanuli.pl
29 sty 2024
Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Być może do uszkodzenia doszło jeszcze podczas transportu towaru. Będziemy przyglądać się dokładniej kwestii pakowania przesyłek, by taka sytuacja nie zdarzyła się ponownie. Prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta-adres e-mail: kontakt@lamanuli.art. W celu ustalenia dogodnego sposobu naprawienia problemu. Pozdrawiamy serdecznie, zespół La Manuli.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.