dekordia.pl
Opinie:

Opinie (245) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (844)

4,71
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 25 cze 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
dekordia.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

18 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Cena czyni cuda. Mieszkam w województwie w którym znajduje się fabryka Stegu , po rozmowie z działem sprzedaży otrzymałem z fabryki darmowe próbki i po wyborze produktu chciałem zakupić kamień bezpośrednio u producenta ale cena nie odbiegała zbytnio od tych cen co można było znalezść w marketach, okoliczne hurtownie ceny proponowały z kosmosu a jak wiecie prace wykończeniowe w dzisiejszych czasach nabierają szczególnego znaczenia - wykańczamy budżet domowy i siebie. Na szczęście przez Ceneo dotarłem do Dekordi - cena fajna aż przez kilka dni sprawdzałem czy aby cena jest za karton czy za jedną płytkę. Cena jest jedną z najniższych na rynku markety i hurtownie schodziły po negocjacjach do ok 100 zł za karton tutaj niecałe 73 zł - czyli jednak można. Kontakt Ok na moją prośbę ustaliliśmy telefonicznie w które dni można towar dostarczyć. Przesyłka bardzo dobrze zabezpieczona do transportu - przejechała pół Polski bez uszkodzeń, wszystkie paczki zostały sprawdzone i wszystko było git. Mimo początkowych obaw to po tym zakupie bardzo polecam Sklep Dekordia.
MP

najbardziej krytyczna opinia

8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Na ten moment 1 gwiazdka niestety. Zamówiłam 4 płytki dekoru i 1 z nich była odpryśnięta w dwóch miejscach (wygląda to na wadę fabryczną bo w pudełku nie było żadnych kawałków płytki, nawet kurier nie chciał spisać protokołu szkody). Reklamację złożyłam natychmiast czyli we wtorek. Po południu Pani z firmy dekordia się skontaktowała, z pytaniem czego oczekuję i od tego czasu cisza w sprawie jakiegoś rozstrzygnięcia. Wczoraj rano pisałam wiadomość, bo bardzo zależy mi na czasie (wiadomo-remont łazienki, wszystko rozgrzebane, nieczynne a ja oczekuję na 1 płytkę...). Zero odpowiedzi. Ja rozumiem tryb reklamacyjny ale chciałabym wiedzieć na czym stoję...siedząc de facto bez łazienki :(
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu dekordia.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(3)
(3)
(11)
Resetuj
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Brak płytek mimo że towar dostępny

Mimo informacji na stronie że płytki są dostępne, okazało się że jest ich zdecydowanie mniej niż zamówiłam. Zamówienie musiałam anulować.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
5 dni temu
Pani Malwino bardzo nam przykro, że nie udało się zamówić takiej ilości płytek, jakiej Pani potrzebowała. Owszem towar był dostępny, ale niestety w małej ilości. Do naszych zamówień podchodzimy indywidualnie i staramy się, aby nasi klienci byli w 100% zadowoleni z naszych usług. Niestety nie zawsze wszystko zależy od nas, ponieważ współpracujemy z wieloma producentami, aby oferować naszym klientom produkty o najwyższej jakości. Oczywiście jesteśmy bardzo wdzięczni za opinię i postaramy się wprowadzić działania, które zapobiegną powtórzeniu się takiej sytuacji w przyszłości. Pozdrawiamy serdecznie.
TC
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Zabrakło jednego małego dekoru i koszta cie zaskoczą...

Zabrakło jednego małego dekoru i poprosiłem o wysyłkę mała paczka. Za wysyłkę listwy dekoracyjnej 90x1.5x1cm chcą 150 zł ! Oszaleli...
Zgłoś opinię
DK
Danuta K.
Białystok
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Współpracują z fatalnymi dostawcami… pomimo że zamówiłam płytki na pilne… 24 odebrane to nadal ich nie mam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
5 dni temu
Dzień dobry, przyjrzeliśmy się Pani zamówieniu i po weryfikacji działań dostawcy wiemy, że podjął on próbę dostarczenia towaru w dniu wczorajszym niestety w późniejszych godzinach niż przewidywana, za co bardzo przepraszamy. Korzystamy z zewnętrznych usług kurierskich i niestety nie mamy bezpośredniego wpływu na działania każdego z kurierów. Ze względu na weekend majowy tak jak informujemy na stronie, realizacja zamówień może się wydłużyć. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że zajmujemy się Pani sprawą :)
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Małe zamowienie a przyszlo w dwóch oddzielnych transportach. Pewnie dlatego koszty transportu są tak duże
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
16 kwi 2024
Panie Michale sprawdziliśmy Pana zamówienie, składało się ono z towarów różnych producentów, co wiąże się z kompletowaniem zamówienia pochodzącego z różnych magazynów, co równa się dwóm dostawom, o czym Pana informowaliśmy. Zawsze przedstawiamy szczegóły zamówienia, by klienci mieli pełen obraz procedury związanej z realizacją zamówienia. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że nasza odpowiedź jest wyczerpująca. Jeśli nie, chętnie zawsze odpowiemy na wszelkie pytania :)
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostawa 6 dni roboczych po zakupie. W opisie było krócej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
12 kwi 2024
Bardzo nam przykro, że czas oczekiwania na przesyłkę się wydłużył. Niezwłocznie skontaktowaliśmy się w tej sprawie z przewoźnikiem. Niestety pomimo, że z naszej strony towar był gotowy do odbioru, umówiony kurier, nie zjawił się w wyznaczonym terminie. To spowodowało opóźnienie, za które przepraszamy i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań by nasze usługi spełniały oczekiwania klientów i cenimy wszelkie uwagi :) Bardzo dziękujemy za opinię, jest ona dla nas niezwykle pomocna :)
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Na ten moment 1 gwiazdka niestety. Zamówiłam 4 płytki dekoru i 1 z nich była odpryśnięta w dwóch miejscach (wygląda to na wadę fabryczną bo w pudełku nie było żadnych kawałków płytki, nawet kurier nie chciał spisać protokołu szkody). Reklamację złożyłam natychmiast czyli we wtorek. Po południu Pani z firmy dekordia się skontaktowała, z pytaniem czego oczekuję i od tego czasu cisza w sprawie jakiegoś rozstrzygnięcia. Wczoraj rano pisałam wiadomość, bo bardzo zależy mi na czasie (wiadomo-remont łazienki, wszystko rozgrzebane, nieczynne a ja oczekuję na 1 płytkę...). Zero odpowiedzi. Ja rozumiem tryb reklamacyjny ale chciałabym wiedzieć na czym stoję...siedząc de facto bez łazienki :(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
8 mar 2024
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji oraz wydłużającego się remontu. Zajmujemy się Pani sprawą i choć proces reklamacji zwykle trwa do 14 dni to zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań by go przyśpieszyć. Naszym celem jest dbanie o naszych klientów więc jak tylko wyjaśnimy Pani sprawę to niezwłocznie się skontaktujemy. Dziękujemy za cierpliwość.
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Moje zamówienie zostało błędnie oznaczone jako przekazane do doręczenia i dostarczone. Nie otrzymałbym zamówionego towaru, gdybym nie skontaktował się telefonicznie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
19 mar 2024
Panie Marcinie bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji a jednocześnie cieszymy się, że mimo wszystko towar został dostarczony. Niestety nie zawsze mamy wpływ na działanie wszystkich przewoźników, natomiast mając na uwadze Pańską opinię będziemy jeszcze uważniej śledzić wszystkie dostawy. Dziękujemy za cenną opinię :)
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
z 308 płytek które zamówiłam tylko 14 jest nieporysowanych. część jest też potłuczona, aktualnie jestem w procesie reklamacji
Zgłoś opinię
12 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dobrze jak płytki, ktore sa w ofercie, sa tez fizycznie dostęne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
13 lut 2024
Szanowna Pani. Towar, na który złożyła Pani zamówienie ma status „zapytaj o dostępność przed złożeniem zamówienia”. Status ten oznacza, że nie mamy produktu w magazynie i prosimy o kontakt, a my sprawdzimy dostępność u naszych dostawców lub u producenta. Wszystkie te informacje są dostępne na naszej stronie przy każdym produkcie. Pomimo tego złożyła Pani zamówienie nie kontaktując się wcześniej z nami. Następnego dnia otrzymała Pani wiadomość, że obecnie nie ma tej płytki i nie jest znana data jej dostępności. Pozdrawiamy Zespół Dekordia.pl
22 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość zabezpieczenia dostarczanych produktów.
Zgłoś opinię
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Pierwsze i ostatnie zakupy w dekordia

Niestety nie polecam, to pierwsze i OSTATNIE zakupy w dekordia. Prezentowana oferta jest niezgodna ze stanem rzeczywistym - główne zdjęcie promujące płytki "MAINZU CERAMICA CINQUE TERRE BIANCO" nie odzwierciedla różnic kolorystycznych, które występują pomiędzy płytkami - a są one znaczące. Sklep niechętnie podchodzi do zwrotu kosztów transportu broniąc się, że wszystko jest ok. Sprawa zostaje zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
29 gru 2023
Szanowny Panie. Zdjęcia tej kolekcji na naszej stronie odzwierciedlają różnice pomiędzy płytkami w obrębie jednego koloru ponieważ jest to celowy efekt dekoracyjny. Ponadto przy każdym produkcie znajduje się informacja: ” Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych (…) a percepcja zakupionych produktów, może być inna niż percepcja zamieszczonych zdjęć”. Jesteśmy uczciwie działającą firmą z wieloletnim doświadczeniem i nie możemy sobie pozwolić na jakiekolwiek działania niezgodne z prawem, ryzykując utratę dobrej opinii. Został Pan poinformowany, że w przypadku odstąpienia od umowy, koszt zwrotu zakupionego towaru ponosi konsument. My dokonujemy zwrotu środków za towar oraz koszt transportu poniesiony przy zamówieniu. Pozdrawiamy Zespół Dekordia.pl
5 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt zamowiony online pokazywal sie jako dostepny na stanie. Niestety, po kilku dniach otrzymalismy email, informujacy Nas o niedostepnosci plytek.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
9 paź 2023
Szanowna Pani. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje o dostępności na naszej stronie były aktualne. Oferujemy ponad 40 tys. produktów i niestety czasem zdarzają się błędy. Nie działamy z zamiarem celowego wprowadzenia Klienta w błąd. Niezwłocznie otrzymała Pani korektę faktury oraz zwrot środków. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy Zespół Dekordia.pl
20 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Prosicie Państwo o opinię a jaką mam udzielić skoro przesyłka jeszcze nie dotarła, a wiem, że jedzie do mnie uszkodzona?????????????????????????
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
25 maj 2023
Szanowna Pani, Wiadomości z prośbą o opinię są wysyłane automatycznie do każdego Klienta, po kliku dniach od złożenia zamówienia, niezależnie od stopnia jego realizacji. Pomimo starannego zapakowania towaru do wysyłki, stłuczki czasem się zdarzają. Po otrzymaniu informacji o uszkodzonej przesyłce poinformowaliśmy Panią o zaistniałej sytuacji. Nie ukrywaliśmy tego faktu przed Panią. Finalnie przesyłka po ponownym skompletowaniu w magazynie zostanie do Pani wysłana drugi raz. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy Zespół Dekordia.pl
21 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
W ofercie były płytki Stardust Black. Zakupiłam, opłaciłam, okazało się, że nie ma ich na stanie.
Zgłoś opinię
27 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu dekordia.pl
28 cze 2023
Szanowny Panie. Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie realizować zamówienia i odpowiadać na wszystkie zapytania naszych Klientów. Kontaktowaliśmy się z Panem telefonicznie. Na Pana prośbę anulowaliśmy zamówienie. Miało ono status płatności za pobraniem więc wie wymagało z naszej strony dalszego postępowania w postaci zwrotu środków. Pozdrawiamy Zespół Dekordia.pl