Witam serdecznie, jestem już bardzo długo klientem lugers, oczywiście jestem zadowolona choć chciałabym otrzymać jakaś kartę stałego klienta i otrzymywać jakieś zniżki lub próbki innych produktów gratis.
Pozdrawiam Beata Giemuła
Produkty zgodne z opisem jednak gdy był wybór produktu za 1 grosz, grosz został doliczony jednak karmy z wyboru nie otrzymałem. Niby tylko grosz ale nie powinno go doliczyć a zastanawiałem się nad wyborem innej karmy dla wybrednych psiaków. Kiepskie zagranie ze strony sklepu
Zgłoś opinię
15 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Wszystko w porządku oprócz tego, że dostaliśmy 3 puszki trochę wgniecione, nie wiadomo czy to wina przy pakowaniu od strony sklepu czy wina kuriera ;/
Zgłoś opinię
10 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Przysłać zamówiony towar
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Luger's - sklep internetowy Lugers.pl
2 lut 2024
Dzień Dobry, informujemy, iż zamówienie nie zostało wysłane z powodu braku wpłaty. Zamówienie w dalszym ciągu oczekuje na wpłatę. Pozdrawiam.
24 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Trudno na razie powiedzieć ale mała saszetka od Lugrsa smakuje mojej suni
Zgłoś opinię
2 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Przesyłka szybko przekazana, niestety nie pierwszy raz puszki docierają powyginane. Domyślam się ze uszkodzenia wynikają z obsługi przewoźnika co nie zmienia faktu, ze lepsze zapakowanie pozwoliłoby uniknąć Deformacji puszek
Zgłoś opinię
3 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Gdyby tylko dało się ułożyć zamówiony towar w kartonie a nie wrzucić wszystko w jedno miejsce było by doskonale.
Witam serdecznie, jestem już bardzo długo klientem lugers, oczywiście jestem zadowolona choć chciałabym otrzymać jakaś kartę stałego klienta i otrzymywać jakieś zniżki lub próbki innych produktów gratis.
Pozdrawiam Beata Giemuła
Zgłoś opinię
13 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Puszki dojechały pogięte poniewaz przy pakowaniu ochronna pocięta tektura byla na gorze a nie bylo jej od spodu pudełka
Zgłoś opinię
8 lis 2023
Opinia zweryfikowana
No order
My order was not delivered, no one contacted me, I tried to correct the delivery, but no answer
Zgłoś opinię
4 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Większość puszek była pognieciona następnym razem odeśle dostawę i zamówię u innego sprzedawcy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Luger's - sklep internetowy Lugers.pl
5 wrz 2023
Dziękujemy za wiadomość. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Staramy się jak najlepiej zabezpieczać produkty, aby do klienta dotarły nieuszkodzone. Niemniej jednak do takich sytuacji dochodzi podczas transportu, powodem jest niewłaściwa obsługa paczki przez kuriera. Kiedy paczka jest rzucana puszki, które są dość delikatne, wewnątrz kartonu obijają się o siebie na co nieustannie zwracamy uwagę naszym przewoźnikom.
11 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Koty nawet nie ruszyly karmy strata pieniedzy
Zgłoś opinię
27 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Luger's - sklep internetowy Lugers.pl
28 gru 2023
Dzień dobry. Chcielibyśmy poinformować iż zamówienie nie zostało wysłane z powodu brak wpłaty za nie, a sposób płatności został wybrany jako "przelew". Czas na opłatę zamówienia minął, dlatego system automatycznie zmienił status na fałszywe. Pozdrawiamy
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.