domyou.pl- Logo - Opinie

domyou.pl
Opinie:

Opinie (68) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (127)

4,44
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 29 gru 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
domyou.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam worek do siedzenia dla córki i jest super! Właśnie takiego szukałyśmy, perfekcja w wykonaniu. Niestety dałam tylko 4 gwiazdki , a to dlatego że worek był słabo zapakowany-zabezpieczony. Został tylko włożony w pudełko z cieniutkiej dektury. Do mnie dotarł w porwanym pudle ,dno trzymało tylko jedną stronę przez co musiałam go zapierać bo był brudny . A gdyby został włożony w jakąś folię to może byłby chociaż czysty pomimo porwanego pudełka. Szkoda , że firma bardziej się nie postarała o solidniejsze spakowanie towaru , wtedy dałabym 5 gwiazdek bo jesteśmy bardzo zadowolone z zakupu worka.

najbardziej krytyczna opinia

15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
1 usprawnić kontakt z obsługą sklepu - w chwili obecnej czas na reakcję sklepu jest niedopuszczalny bo albo nikt nie odbiera telefonu albo brak odpowiedzi na SMS a skrzynka głosowa nie przyjmuje nagrania bo jest przepełniona 2 w każdym przypadku podać realny czas realizacji zamówienia i czas dostawy pod wskazany adres. 3 na bieżąco - z inicjatywy sklepu - informować klientów o możliwych komplikacjach w realizacji złożonego zamówienia w tym wydłużonego terminu dostawy zamówionego i opłaconego towaru( w dobie różnego rodzaju wyłudzeń poprzez oszustów internetowych, brak szybkiej odpowiedzi ze strony dostawcy usługi jest w mojej ocenie brakiem profesjonalizmu w relacji z jego klientami) Jednocześnie dodam, że zmówiona pufa jest bardzo ładna, bardzo starannie wykonana i wzbudziła zachwyt mojego 9-letniego wnuka i to zaciera niemiłe wspomnienia z próbami kontaktu z sklepem oraz czasem realizacji i dostawy tej pufy. Pozdrawiam Zdzisław Ferenz
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu domyou.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(3)
(3)
(4)
Resetuj
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Produkt ładny ale pozostawia wiele do życzenia

Zamówiłem worek na prezent dla żony. Czas realizacji był bardzo długi, czekaliśmy około miesiąca na swój upragniony worek. Po dwóch trzech miesiącach użytkowania wypełnienie mocno się ubiło i zamówiliśmy u innego dostawcy granulat styropianowy aby uzupełnić wypełnienie. Po otworzeniu zewnętrznego worka okazało się że styropian w dużej ilości wydostał się z wewnętrznego pokrowca ponieważ zamek błyskawiczny wszyty w worek wewnętrzny nie było wszyty z wystarczającą starannością i w wielu miejscach materiał oderwał się od suwaka a zawartość rozsypała się po całym worku. Właśnie będę kontaktował się z firmą Dominium aby poznać ich stanowisko w obsłudze takich zgłoszeń reklamacyjnych.
Zgłoś opinię
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar dobrej jakości zgodny z zamówieniem, niestety czas realizacji daje dużo do życzenia. Na szczęście jest dobry kontakt i pomocna osoba.
Zgłoś opinię
6 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Opóźnienia w dostawie

Kanapę zamówiłam w styczniu, według informacji firmy, produkcja i wysyłka miały zajac 21 dni roboczych plus kilka dni dla przewoźnika. Zaraz minie 6 tydzień, a kanapy nadal brak. Jeżeli nie wywiązują się państwo z ustaleń podanych na stronie, proszę nie wprowadzać kupujących w błąd.
Zgłoś opinię
12 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostałam fotel niezgodny z zamówieniem. Zamawiałam obicie wodoodporne a dostałam zwykłe. Zwrócono różnicę w cenie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
13 paź 2023
Szanowna Pani, niestety, ale nie możemy zgodzić się z Pani opinią. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy były 100% przemyślane. Po przeanalizowaniu całego procesu zamówienia, dokładnie wiemy, jak ono przebiegło. Zamówienie zostało wykonane według ustaleń telefonicznych nawet jeszcze przed zakupem na naszym sklepie, a to dlatego, że strasznie zależało Pani na szybkiej realizacji i z tego tytułu końcowe ustalenia telefoniczne były dla nas jasne oraz zrozumiałe. Z ustaleń jasno wynika, iż mamy wykonać fotel w tkaninie "Sawana 21". Finalnie dokonała Pani zakupu nie tej oferty, o której była mowa i dlatego zwróciliśmy Pani nadwyżkę. Prosimy nie obwiniać nas za błędy nie po naszej stronie. Jako producent, zawsze dokładamy wszelkich starań, by sprostać przemyślanym zakupom naszych zadowolonych Klientów.
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

usprawnienie kontaktu z obsługą sklepu

1 usprawnić kontakt z obsługą sklepu - w chwili obecnej czas na reakcję sklepu jest niedopuszczalny bo albo nikt nie odbiera telefonu albo brak odpowiedzi na SMS a skrzynka głosowa nie przyjmuje nagrania bo jest przepełniona 2 w każdym przypadku podać realny czas realizacji zamówienia i czas dostawy pod wskazany adres. 3 na bieżąco - z inicjatywy sklepu - informować klientów o możliwych komplikacjach w realizacji złożonego zamówienia w tym wydłużonego terminu dostawy zamówionego i opłaconego towaru( w dobie różnego rodzaju wyłudzeń poprzez oszustów internetowych, brak szybkiej odpowiedzi ze strony dostawcy usługi jest w mojej ocenie brakiem profesjonalizmu w relacji z jego klientami) Jednocześnie dodam, że zmówiona pufa jest bardzo ładna, bardzo starannie wykonana i wzbudziła zachwyt mojego 9-letniego wnuka i to zaciera niemiłe wspomnienia z próbami kontaktu z sklepem oraz czasem realizacji i dostawy tej pufy. Pozdrawiam Zdzisław Ferenz
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
16 sty 2024
1. Nasz sklep staje się coraz bardziej popularny i chyba będziemy zmuszeniu uruchomić automatyczne skrzynki, ale z drugiej strony nie chcemy by klienci słuchali " jesteś 5 w kolejce" 2. Tworzymy nowy sklep, dlatego ten komunikat umieścimy na samej górze tak by nie było nieporozumień 3. Przepraszamy za opóźnienia w dostawie jednakże informowaliśmy (komunikat na stronie) o wydłużeniu realizacji wszystkich zamówień ze względu na sporą ich ilość. Mamy świadomość, że jesteśmy świetnymi rzemieślnikami, ale też wiemy co mamy poprawić by było idealnie. Przyjmujemy na "klatę" i wierzymy, że z czasem coraz mniej rzeczy będzie można nam wytknąć. Do zobaczenia w kolejnych zamówieniach. Pozdrawiamy i dziękujemy za sugestie.
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Produkt dobry, obsługa mierna.

Zamowiona pufa jest dobrej jakości i bardzo wygodna, niestety czas realizacji i dostawy to prawie 3 tygodnie. Dodatkowo zapakowana jedynie w cienki karton, który został uszkodzony w transporcie. Worek sako nie był nawet zabezpieczony folią, przez co dotarł brudny i ubłocony. Koszt przesyłki to 40zł, a paczka wysłana Pocztą Polską.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
9 sty 2024
Dziękujemy za opinię, cieszy nas to, że docenił nas Pan za jakość (z tego słyniemy) chociaż nie w postaci gwiazdek. Jeżeli chodzi o czas oczekiwania to owszem mógł się wydłużyć o czym informowaliśmy na stronie (to po pierwsze), ponieważ jesteśmy producentem puf i wszystkie pufy są robione pod klienta (nie są na magazynie, to po drugie). Co do pakowania - pufy pakuje człowiek i w okresie Świątecznym kiedy produktów jest bardzo dużo do spakowania po prostu mógł pomylić kartony - ale to też bierzemy na siebie. Zaskakujące jest, że Pan widzi bardzie minusy niż plusy pomimo, że jest Pan finalnie zadowolony z pufy. Rozumiemy, ale zawsze można do nas zadzwonić i przedstawić jaki problem wystąpił, a my na pewno będziemy próbowali go rozwiązać.
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

MM

Może ta wiadomość jest smutna, ale prawdziwa. CZAS OCZEKIWANIA na zamówiony produkt astronomicznie długi . Minęło dwa m-ce, a dostawie zamówienia ani widu, ani słychu. Jeszcze kilka dni poczekam i składam wypowiedzenie zamówienia.
Zgłoś opinię
13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie było realizowane niezgodnie z deklarowanym terminem - prezent dotarł z ponad dwukrotnym opóźnieniem zamiast 7 dni roboczych 15 dni roboczych
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
13 sty 2024
Szanowna Pani, mieliśmy informacje na stronie, że zamówienia złożone po 10.12 nie będziemy w stanie zrealizować w deklarowanym czasie jaki widniał na kartach produktu i może on się wydłużyć. Wszystkie produkty na naszym sklepie są robione przez nas i nie mogliśmy w żaden sposób przyspieszyć produkcji np. kosztem jakości. Wierzymy, że produkt spełnia Pani oczekiwania pomimo jednej gwiazdki za dostawę, która niestety przysłoniła całą resztę zalet pufy.
10 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Po miesiącu od zamówienia (tryb ekspres) nadal oczekuję na towar więc nadal nie mam możliwości ocenieni produktu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
10 sty 2024
Pana zamówienie przeszło w tryb standardowej realizacji o czym Pan wie i na co była zgoda z Pana strony. Ustalony jest również zwrot za realizację "express". Biorąc pod uwagę standardowy czas to wszystko idzie zgodnie z planem i będzie tak jak ustalił Pan z Martyną z obsługi (do 15 stycznia tapczan u Pana).
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Na zamówiony towar czekałam równo miesiąc,pomimo tego,że to był okres przedświąteczny,to stanowczo za długo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu domyou.pl
16 sty 2024
Szanowna Pani, informowaliśmy (komunikat na sklepie) o wydłużonym czasie realizacji na wszystkich produktach. Wszystkie produkty na naszym sklepie są robione przez nas (jesteśmy producentem), a w okresie świątecznym, który zaczyna się szybciej mieliśmy bardzo dużo zamówień, w związku z tym produkcja następowała wg kolejności od daty złożenia zamówienia. Najmocniej przepraszamy za poślizg w dostawie, ale wierzymy że jakość pufy rekompensuje ten czas oczekiwania. Życzymy wszystkiego dobrego.