Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
7 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo dobry kontakt telefoniczny z Paniami i mega szybka realizacja. 1 gwiazdkę odejmuję za brak skoordynowania przesyłki do mnie (nie zostały mi przesyłane listy przewozowe i nie mogłam skontaktować się z firmą transportową), a o tym rozmawiałam dwukrotnie przez telefon i pisałam w uwagach. Paczka dotarła do mnie kiedy nie byłam jeszcze pod wskazanym adresem. Przy drugiej próbie dostarczenia przesyłki, kolejnego dnia, dostajemy tylko rano info od Ambro, że będzie kurier, ale niestety nie podają przedziału czasowego, ja czekałam na paczki do godziny 16. (nie jest to już sprawa FDM, ale gdybym miała list przewozowy mogłabym dowiedzieć się czegoś od kuriera). Natomiast materac super, super, a łóżko się dopiero składa:)
Pokrowiec jest tylko podobny do tego ze zdjęcia. Kiedy chciałam go wyprać okazało się, że w trzech miejscach jest przyklejony do gąbki. Uszyty prymitywnie z zamkiem "z metra" - trzeba uważać, żeby się nie rozpiął. Przespałam na nim dopiero 2 noce, bo długo się rozprężał (nie wiem czy to się tak nazywa) po zwinięciu w rulon. Jedynym pocieszeniem jest to , że zapłaciłam za niego ok. 1/3 pierwszej ceny.
Pokrowiec jest tylko podobny do tego ze zdjęcia. Kiedy chciałam go wyprać okazało się, że w trzech miejscach jest przyklejony do gąbki. Uszyty prymitywnie z zamkiem "z metra" - trzeba uważać, żeby się nie rozpiął. Przespałam na nim dopiero 2 noce, bo długo się rozprężał (nie wiem czy to się tak nazywa) po zwinięciu w rulon. Jedynym pocieszeniem jest to , że zapłaciłam za niego ok. 1/3 pierwszej ceny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu FDM Fabryka Dobrych Materacy
21 sie 2023
Dziękujemy za przesłaną opinię. Materac zaraz po zdjęciu z linii produkcyjnej jest pakowany w pokrowiec, przez co czasem niestety zdarza się, że złączy się z pianką. Bardzo przepraszamy za tą sytuację. Mamy nadzieję, że będą Państwo komfortowo wypoczywać na materacu. Pozdrawiamy, fdm
18 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Pani próbuje mi wmówić że materac został przekazany firmie kurierskiej w tamtym tygodniu jak mi państwo wysłali dziś meila o 1.45 że Paczka została nadana. Zamówienie było złożone 11.07.2023r. Materac miał być dostarczony w dniach 17-18 lipca 2023 bo będę w domu dostępny i Pani takie ode nie zamówienie odebrała. 2 dni czekałem na dostawę i zostałem olany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu FDM Fabryka Dobrych Materacy
24 lip 2023
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce, zamówienie kurier od nas odebrał 17.07 i doręczenie nastąpiło 20.07. Mamy nadzieję, że będzie się Państwu dobrze korzystało z naszego materaca. Pozdrawiamy, zespół fdm.
31 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Niezgodność opisu z przedmiotem
Sprzedawca wskazuje w ofercie, że łóżko posiada zagłówek z wezgłowiem. W rzeczywistości jest to skrzynia z przysłanymi dodatkowo panelami, które trzeba przykleić do ściany. W toku reklamacji FDM nie widzi problemu w opisie towaru niezgodnym ze stanem rzeczywistym. Edycja: Dopiero po wysłaniu oficjalnego pisma problem został załatwiony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu FDM Fabryka Dobrych Materacy
24 sie 2023
Dziękujemy za przesłaną opinię. Przepraszamy, że informacja ta nie była zawarta w opisie oferty. Oczywiście zostało już to poprawione. Mamy nadzieję, że będzie Pan zadowolony z produktu oraz rozwiązania problemu. Pozdrawiam serdecznie, fdm
10 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Materac H4 powinien być twardy, dla mnie jest za miękki. Boki materaca to porażka jak siadam to się zapadają, trzeba leżeć bliżej środka materaca. Ogólni nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu FDM Fabryka Dobrych Materacy
10 lip 2023
Dziękujemy za przesłaną opinię. Jeżeli materac Państwu nie odpowiada prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Do 30 dni jest możliwy zwrot lub wymiana na inny model. Pozdrawiamy, fdm
25 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Materac sie zniszczył szybko
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu FDM Fabryka Dobrych Materacy
26 cze 2023
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Mają Państwo 2 lata gwarancji. Prosimy o zgłoszenie reklamacji pod adres mailowy: reklamacje@fdm.pl
4 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu FDM Fabryka Dobrych Materacy
7 lip 2023
Bardzo nam przykro, że ocenił Pan tak nasz sklep pomimo tego, że nie przyjął Pan produktu i nie sprawdził go. Nasze produkty na czas wysyłki są rolowane i pakowane hermetycznie. Gdyby to było nie możliwe, to nie sprzedawalibyśmy w ten sposób.
25 lip 2023
w trakcie sprawdzania
Zadbać o to, aby firma kurierska porozumiała się z odbiorcą przed dostawą.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.