Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
10 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Towar (album foto) dotarł szybko, jednak na miejscu okazało się, że opis wprowadza w błąd- album zawiera przegródki na 30, a nie 20 zdjęć (była to decydującą kwestia). Napisałam w tej sprawie e-mail'a (nie chciałam zwracać towaru, ale zależało mi na poprawie opisu, by nikt już więcej nie był wprowadzony w błąd). Dziś mija 10 dni, a opis (nie tylko w przypadku tego albumu) wciąż nie został poprawiony. Pracowałam w handlu internetowym i takie podejście jest dla mnie zaskakujące, bo bardzo cenię Państwa firmę.
Sprzedają sprzęt którego nie posiadają, zero komunikacji. Zapłaciłem za obiektyw i nie mam informacji, czy go dostarczą. Na zgłoszenia nie odpowiadają. Zalecam formę płatności przy odbiorze.
Brak instrukcji obsługi w języku polskim. Zgłosiłem prośbę ,na infolinię Fotojoker, o polską instrukcje do lampy Godox 350 w wersji olympus i otrzymałem link do wersji angielskojęzycznej.
Zgłoś opinię
12 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zakupionego towaru nie ma na stanie, pomimo kontaktu mailowego mi telefonicznego przez 6 dni nie otrzymałem informacji o tym czy i kiedy nastąpi dostawa.
Zgłoś opinię
27 lis 2023
Opinia zweryfikowana
chcieliście mi wcisnąć używany i uszkodzony sprzęt jako nowy. będę omijał waszą firmę szerokim łukiem. Całe szczęście że odbierałem sprzęt u was w punkcie i na miejscu uparłem się i domagałem się żeby obejrzeć towar. Jeśli bym zamówił do domu to pewnie oskarżali byście mnie że to ja używałem i uszkodziłem aparat. Jeśli kupuje aparat nowy za 6000 zł to nie przyszło mi do głowy że spotka mnie coś takiego. Nigdy więcej nie chcę mieć kontaktu z waszą firmą .
Zgłoś opinię
16 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Sprzedają sprzęt którego nie posiadają, zero komunikacji. Zapłaciłem za obiektyw i nie mam informacji, czy go dostarczą. Na zgłoszenia nie odpowiadają. Zalecam formę płatności przy odbiorze.
Zgłoś opinię
17 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiony produkt niedostarczono
Zgłoś opinię
11 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówienie, które było już w statusie "wysłane" nie zostało zrealizowane - przez błąd ludzki. Rozumiem, zdarza się. Szkoda, że brak jakiejkolwiek rekompensaty...
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.