Audio Forum by Denon Store- Logo - Opinie

Audio Forum by Denon Store
Opinie:

Opinie (577) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3151)

4,66
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 mar 2018
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Audio Forum by Denon Store spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Uważniej czytać treść zamówienia. Jako miejsce dostarczenia sprzętu wskazałem salon firmowy. Sprzęt został wysłany kurierem na adres domowy. Do pozytywnych stron zakupu zaliczam błyskawiczną realizację zamówienia.

najbardziej krytyczna opinia

15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje wątpliwości dotyczące zakupu zmień sklep. Po zakupie jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje pytania dotyczące gwarancji ( z zakupionym urządzeniem nie dostajesz żadnej informacji ) zmień sklep. Jeśli dodzwonisz się już to dowiesz się że nikt nie wie dlaczego na stronie marantza z kupionym przez ciebie urządzeniem jest podane " 5 lat gwarancji " choć poniżej jako telefon kontaktowy jest podany ich numer telefonu. A o gwarancji Horn też musisz się sam dowiadywać . Reasumując Bardzo szybka wysyłka . Mógłby istnieć tylko palec osoby zatwierdzającej zamówienie do wysyłki i magazyn realizujący zamówienie reszta jest zupełnie zbędna.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Audio Forum by Denon Store

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(8)
(9)
(32)
Resetuj
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Dostawa po terminie( 4 dnia roboczego) brak wlasciwych statusow przesylki. Brak kontaktu na ininii nikt nie odbiera
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Towar powystawowy, długi czas realizacji zam.

Przesyłka nadana po upływie maksymalnego czasu podanego w ofercie, pomimo prośby o przyspieszenie obsługi zamówienia, na czym mi zależało. Niestety nie dostałem nawet odpowiedzi o takiej możliwości lub jej braku. Ponadto jeden z produktów (miernik docisku igły) dotarł w rozdartym opakowaniu z wyraźnymi zabrudzeniami i zarysowaniami. Aktualnie widnieje informacja o mozliwym towarze z ekspozycji, podczas składania zamówienia takiej informacji na stronie sprzedawcy nie było. Paragon natomiast wskazuje punkt sprzedaży jako placówkę outletową, kiedy zamówienie złożone zostało w DenonStore. Bezpieczniej zaopatrzyć się stacjonarnie.
Zgłoś opinię
14 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam, po 7 dniowym oczekiwaniu na dostawę (co moim zdaniem jest czasem bardzo wydłużonym) opisuje co otrzymałem. Kolumny Wilson power 6 w opisie miały zostać dostarczone z 4 maskownicami, miały być 2 czarne 2 szare, otrzymałem 4 czarne Zamawiałem CZARNY wzmacniacz denon pma 600ne, otrzymałem srebrny. Jestem w 100% pewien że zamawiałem czarny komplet kolumn i wzmacniacza, ponieważ takie właśnie kolory pasują do mojego salonu. Dzwoniłem na infolinię, rozmawiałem z Panem Pawłem Sudnikiem. Okazało się że czarnych wzmacniaczy nie ma, dostępne są pod koniec kwietnia, przypuszczam wiec ze wlasnie dlatego otrzymalem inny kolor, nie do konca rozumiem ta date poniewaz na waszej stronie wzmacniacz jest dostepny w obu kolorach. Gdybym wiedzial o takim czasie oczekiwania pewnie zdecydowalbym sie na sprzet innej marki. Dlaczego nie zostałem o tym poinformowany podczas składania zamówienia?? Pan Paweł obiecał że pod koniec kwietnia wymieni mój sprzęt na waszej koszt, a maskownice prześlę w międzyczasie. Proszę was o komentarz i kontakt w tej sprawie. Zdecydowałem się na denon bo wiem że produkują od wielu wielu lat i sprzęt jest dobrej jakości, szkoda że coś poszło nie tak i otrzymalem inny kolor. Kontakt z infolinią i Panem Pawłem wzorowy, każdy chciał pomóc i rozwiązać mój problem. W ramach zadośćuczynienia możecie mi przesłać denon pma900hne w kolorze czarnym. Nr zamówienia: ds31351/2024 Proszę o kontakt w sprawie pod nr: 533 431 778 jsliwinski@hotmail.com Pozdrawiam Jakub Śliwiński
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
14 mar 2024
Dzień dobry, 1) Maskownice. Maskownice zostały do Pana dostarczone poprawne. Sprawdziliśmy wszystkie możliwe opcje, i wg producenta z czarnymi kolumnami dostarczane są dwa komplety czarnych maskownic, zaś w wykończeniu Light Oak – czarne i szare. Nie mamy więc możliwości wymiany maskownic na szary kolor 2) Kolor wybranego wzmacniacza Z naszego punktu widzenia wybrał Pan szary kolor wzmacniacza w zestawie. Przeprowadziliśmy kilka testowych zamówień, zarówno na komputerach z systemem Windows jak i Mac, a także na urządzeniach mobilnych – z androidem i iOs. W żadnym testowym zamówieniu przy braku jakiejkolwiek opcji kolorystycznej wybieranego produktu system naszego sklepu nie zmienił sam z siebie koloru w zamówieniu. Pana więc zamówienie zostało zrealizowane na taki kolor jaki Pan wybrał, dodał do koszyka zakupowego i na jaki wnioskował Pan o kredyt. 3) Wobec powyższego Pana roszczenia o zadośćuczynienie i wymianę wzmacniacza na model wyższy i droższy – PMA900 bez żadnej dopłaty z Pana strony uważamy za bezpodstawne. Oczywiście podtrzymujemy przekazaną wczoraj informację o najszybszej jak to będzie możliwie wymianie PMA600 na czarny kolor mimo, że nie poczuwamy się do żadnego błędu z naszej strony. Liczymy, że wymiana urządzeń będzie możliwa znacznie szybciej niż przekazana wczoraj informacja o 26 kwietnia
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
zlecenie nie zostało do mnie dostarczonę ,napisali tylko żę promocja to lipa że takiej nie ma. Pieniędzy tęż nie zwrócono na konto więc bardzo negatywna opinia.Proszę o zwrot pieniędzy i na pewno nioe będe tu więcej zamawiał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
20 mar 2024
Wg posiadanych przez nas informacji nie było z Panem żadnego kontaktu- nie odbierał Pan zarówno telefonów jak i nie odpowiadał na sms. W sytuacji braku wybranego powerbanku został zaproponowany inny model. Jednak i ta propozycja pozostała bez odpowiedzi. Wystawia więc Pan negatywny komentarz w sytuacji gdy z naszego punktu widzenia to Pan rezygnuje z zamówienia nie podejmując z nami kontaktu, mimo starań nawet w dniu dzisiejszym. Środki zostały zwrócone.
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem nowy gramofon Denon. Dotarł jak trzeba w oryginalnym opakowaniu. Ale niestety sprzęt na dzień dobry był uszkodzony. Tego samego dnia odesłałem do serwisu. Może lepiej byłoby przed wysyłką sprawdzić czy sprzęt jest sprawny technicznie bo wyraźnie widać że chińczykom na tym nie zależy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
28 lut 2024
Szanowny Panie, Jestem zaniepokojony, że doświadczył Pan problemów z zakupionym gramofonem Denon. Pragnę wyrazić swoje najszczersze przeprosiny za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tej sytuacji. Chciałbym jednak zaznaczyć, że zgodnie z naszą polityką jako sprzedawca nie mamy możliwości otwierania opakowań sprzętu nowego przed jego wysyłką, gdyż zgodnie z definicją, otwarcie opakowania sprawiałoby, że sprzęt nie jest już uznawany za nowy. Jest to zasada obowiązująca w przypadku sprzętu fabrycznie zapakowanego. Ponownie przepraszam za wszelkie niedogodności, jakie mogą wyniknąć z tej sytuacji, i zapewniam, że będziemy pracować nad jej rozwiązaniem jak najszybciej.
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałem kupić radio Argon 3. Na stronie było dostępne za 999 złotych,lecz transakcja płatności nie przeszła. Po co więc widnieje na stronie a potem znika i nie można go kupić. To wygląda na robienie klienta w ……. . A wydawało się , że to powżna firma.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
19 lut 2024
Rozumiem, że był Pan zawiedziony, że radio, które chciał kupić, nie było dostępne, kiedy próbował Pan dokonać ponownej płatności. Przepraszam za wszelkie niedogodności, jakie to mogło sprawić. Niestety, nasze produkty często cieszą się dużym zainteresowaniem, co czasami może prowadzić do sytuacji, w której produkt zostaje sprzedany komuś innemu, zanim kolejna transakcja zostanie sfinalizowana. Jeśli nadal jest Pan zainteresowany zakupem, zachęcam do śledzenia naszej strony internetowej, ponieważ staramy się regularnie uzupełniać nasze zapasy. Jeszcze raz przepraszam za wszelkie niedogodności i dziękuję za zrozumienie.
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Minęło ponad tydzień czasu od chwili zamówienia i brak jest jakiejkolwiek informacji o stanie realizacji pomimo tego, że na stronie sklepu jest napisane o trzech dniach do realizacji. Telefon do punktu odbioru nie jest odbierany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
5 mar 2024
Dzień dobry, Tydzień od złożenia zamówienia mija jutro, więc nie minął podany przez Pana czas. Dodatkowo salon realizujący zamówienie podejmował próby kontaktu z Panem w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru zamówienia.
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu od kilku dni z infolinią. Nie otrzymałem faktury od 7 dni od zakupu sprzętu mimo zapytania mailowego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
14 lut 2024
Dzień dobry, Bardzo mi przykro z powodu niedogodności. Proszę o informację kiedy Pan dzwonił na naszą infolinię i nie mógł się dodzwonić? Oraz kiedy wysyłał Pan wiadomość e-mail? Niestety nie odnotowaliśmy od Pana jakiejkolwiek próby kontaktu. Niemniej - faktura w wersji papierowej była dołączona do przesyłki - spakowana razem z urządzeniem przez pracownika salonu zajmującego się zamówieniem.
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Sprzedają coś czego nie mają na stanie

Sprzedają produkty, których nie mają na stanie. Szkoda tracić czas na zakupy w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
19 lut 2024
Rozumiemy Pańskie rozczarowanie i przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z Państwa doświadczenia zakupowego z nami. Chcielibyśmy wyjaśnić, że mieliśmy problem techniczny, który wpłynął na wyświetlanie dostępności produktów. To była nasza pomyłka, za którą serdecznie przepraszamy. Rozumiemy, że czas jest dla Państwa cenny, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby unikać podobnych incydentów w przyszłości. Co do Państwa zamówienia, cieszymy się, że udało nam się szybko zareagować i zwrócić pieniądze za anulowane zamówienie. Państwa satysfakcja jest dla nas priorytetem, dlatego też staramy się naprawić wszelkie błędy jak najszybciej i jak najbardziej skutecznie. Mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się odzyskać Państwa zaufanie i zaprosić do ponownych zakupów. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Szanowni Państwo, brak dotrzymania terminów oraz wysyłanie wadliwego sprzętu to jedno a druga sprawa to brak komunikacji i kompetencji obsługi. Chciałem dokonać kolejnego zakupu, ale zaczynam się obawiać, że to u Was standard i wybrałem konkurencję.
Zgłoś opinię
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Długi czas oczekiwania

Kontakt do momentu zamówienia bez zarzutu. Po zamówieniu problem z uzyskaniem informacji na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Zamówiłem w środę do południa, dzisiaj jest poniedziałek i jeszcze nie mam sprzętu. Ma być jutro.
Zgłoś opinię
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Firma sprzedaje coś czego nie ma

Żadne z moich 3 zamówień w tym roku nie zostało zrealizowane właściwie. Na drugie i obecne czekam do dziś i mają być zrealizowane dopiero pod koniec lutego !!!
Zgłoś opinię
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niedoszło do realizacji powyższego zamówienia – Płatność payU anulowana. Proszę o anulowanie tego zamówienia.
Zgłoś opinię
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niedoszło do realizacji powyższego zamówienia – Płatność payU anulowana. Proszę o anulowanie tego zamówienia.
Zgłoś opinię
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Niedoszło do realizacji powyższego zamówienia – Płatność payU anulowana. Proszę o anulowanie tego zamówienia.
Zgłoś opinię
8 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałabym zwrócić sprzęt ale nie mam kontaktu ze sklepem. Ani mailowo ani telefonicznie.
Zgłoś opinię
15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Dział tylko magazyn i szybka wysyłka. Pięć gwiazdek dla magazynu.

Jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje wątpliwości dotyczące zakupu zmień sklep. Po zakupie jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje pytania dotyczące gwarancji ( z zakupionym urządzeniem nie dostajesz żadnej informacji ) zmień sklep. Jeśli dodzwonisz się już to dowiesz się że nikt nie wie dlaczego na stronie marantza z kupionym przez ciebie urządzeniem jest podane " 5 lat gwarancji " choć poniżej jako telefon kontaktowy jest podany ich numer telefonu. A o gwarancji Horn też musisz się sam dowiadywać . Reasumując Bardzo szybka wysyłka . Mógłby istnieć tylko palec osoby zatwierdzającej zamówienie do wysyłki i magazyn realizujący zamówienie reszta jest zupełnie zbędna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
28 lis 2023
Bardzo mi przykro, ale nie odnotowaliśmy żadnego zapytania dotyczącego produktu, ani zamówienia. I tak jak wspomniał w komentarzu - chcielibyśmy poprosić o zmianę oceny realizacji zamówienia z jednej gwiazdki na tyle o ilu Pan wspomina.
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

kpina - nie polecam !!!

Towar zakupiony 20/12. Miał być u mnie max 22/12. Dzisiaj jest 27/12 towaru brak. Na mailową prośbę o linka do przesyłki nikt nie odpowiedział. Generalnie na moje maile o status przesyłki nikt nie raczył odpowiedzieć. Nie polecam. Brak towaru, brak kontaktu - przy zakupach towarów premium ? - to jest niepoważne. Nigdy więcej tu niczego nie kupię, nikomu też nie polecam. Szkoda czasu i nerwów. Online kupuję od lat i szanując drugą stronę nigdy jeszcze nie wystawiłem negatywnej opinii. Ale w tej sytuacji czuję się zobligowany ostrzec inne osoby, które mogłby popełnić ten sam błąd co ja.
Zgłoś opinię