Bernstein Polska
Opinie:

Opinie (94) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (94)

4,46
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 10 sie 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Bernstein Polska spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Procedura zamowienia bardzo prosta. Nie zwrocilam uwagi, ze zestaw prysznicowy , ktory zamowilam nie jest dostepny 'od reki'. Po zamowieniu poinformowano mnie o przyblizonym terminie dostawy, ktory byl dosyc dlugi.. Skontaktowalam sie z firma i nie bylo zadnych problemow by wycofac zamowienie. W rezultacie zdecydowalismy poczekac. Informacje dotyczace przesylki i daty dostawy byly bardzo rzetelne, informacje otrzymywalam na biezaco. Zamowienie otrzymalam dzien wczesniej niz wczesniej oszacowano. Sam zestaw prysznicowy wedlug fachowca przecietnej jakosci, dla mnie osobiscie dosyc toporny ale coz... na zdjeciach wszystko wyglada inaczej. Zobaczymy jak sie sprawdzi.

najbardziej krytyczna opinia

2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeśli komuś zależy na czasie niech nie liczy na czas podany na stronie sklepu. Wysyłka ma być podobno w ciągu 24 godzin, a w naszym przypadku trwała cztery dni - towar zakupiony w niedzielę, na magazynie a wysyłka dopiero we czwartek. Druga sprawa to sam czas dostarczenia towaru, który w naszym przypadku trwał równy tydzień. Na stronie jest informacja że trwa 3-5 dni. To na minus. Trzeba się liczyć z opóźnieniami. Natomiast jeśli chodzi o sam towar to wszystko ok. Dobra jakość. Również paczka była dobrze zapakowana więc pod tym względem nie można narzekać. Ogólnie pozytywnie, ale zamawiać trzeba z wyprzedzeniem.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Bernstein Polska

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(2)
(2)
(9)
Resetuj
2 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeśli komuś zależy na czasie niech nie liczy na czas podany na stronie sklepu. Wysyłka ma być podobno w ciągu 24 godzin, a w naszym przypadku trwała cztery dni - towar zakupiony w niedzielę, na magazynie a wysyłka dopiero we czwartek. Druga sprawa to sam czas dostarczenia towaru, który w naszym przypadku trwał równy tydzień. Na stronie jest informacja że trwa 3-5 dni. To na minus. Trzeba się liczyć z opóźnieniami. Natomiast jeśli chodzi o sam towar to wszystko ok. Dobra jakość. Również paczka była dobrze zapakowana więc pod tym względem nie można narzekać. Ogólnie pozytywnie, ale zamawiać trzeba z wyprzedzeniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
10 dni temu
Bardzo dziękujemy za opinię i przepraszamy za powstałe opóźnienia. Cieszymy się z udanego zakupu. Pozdrawiamy, zespół BERNSTEIN
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana

niepoważna firma

zakupiony został brodzik, którego dostawa została wstrzymana z uwagi na wady produkcyjne. wciąż brak zwrotu pieniędzy i tylko stracony czas. po tym incydencie brodzik był wciąż dostępny na stronie, nie został zdjęty. nie polecam, szkoda nerwów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
2 dni temu
Szanowna Pani, dziękujemy za ocenę i przepraszamy za komplikacje. Nasz dział sprzedaży był zmuszony chwilowo wstrzymać realizację zamówień na zakupiony przez Panią produkt. Wątpliwości co do wad produktu zostały wyjaśnione, dlatego jest on dostępny na naszej stronie. Niestety z powodu zlecenia wypłaty środków (z reguły trwa to około 14dni) Pani zamówienie nie mogło zostać przywrócone i zrealizowane. Pracownik działu obsługi klienta skontaktował się z Panią w celu przekazania informacji o zwrocie. Pozdrawiamy, zespół BERNSTEIN
28 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
29 kwi 2024
Szanowna Pani, bardzo przepraszamy za wszelkie komplikacje jakie napotkała Pani w trakcie realizacji zamówienia. Pani przesyłka została do nas zwrócona przez firmę kurierską, a polecenie zwrotu wpłaconych środków zostało przekazane do działu księgowości. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy, zespół BERNSTEIN
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak towaru

Jeżeli nie macie towaru na magazynie to usuńcie go ze strony, żeby nie wprowadzać ludzi w błąd.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
26 mar 2024
Szanowny Panie, przepraszamy za wszelkie komplikacje i trudności jakie Pan napotkał. Niektóre z naszych produktów są sprzedawane w formie tzw. przedsprzedaży - oznacza to formę rezerwacji produktu, którego nie mamy fizycznie na naszych magazynach i oczekujemy uzupełnienia ich stanów. Z naszych informacji wynika, że Pana zamówienie zostało dostarczone i zrealizowane. Mamy nadzieję, że nie napotkał Pan więcej trudności. Pozdrawiamy, zespół BERNSTEIN
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak odpowiedzi na zastrzeżenia co do jakości otrzymanego towaru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
2 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za komplikacje. Pracownik działu obsługi klienta skontaktował się z Panem w dniu dzisiejszym w celu rozwiązania problemu. Pozdrawiamy, zespół BERNSTEIN
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam uszkodzone zamówienie. Zakupiłam zestaw WC, którym była uszkodzona deska. Zgłosiłam reklamację przez formularz umieszczony na stronie ale nie mam żadnego kontaktu ze strony firmy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
29 lut 2024
Dzień dobry, dziękujemy za opinię i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Nasz dział obsługi klienta skontaktował się z Panią telefonicznie w celu wyjaśnienia sytuacji i wymiany produktu. Pozdrawiamy, zespół BERNSTEIN
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania ,brak całości zamówienia( do dzisiaj nie otrzymałem całości zamówienia ), wylatujące części zamówienia z paczki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
7 mar 2024
Dzień dobry, dziękujemy za ocenę. Pracownik działu obsługi klienta skontaktował się z Panem w celu wyjaśnienia sytuacji i rekompensaty za wydłużony czas oczekiwania. Pozdrawiamy, zespół Bernstein.
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Od 2 miesięcy oczekuję na zwrot pieniędzy

Od 2 miesięcy oczekuję na wypłatę pieniędzy za zwrócony towar. Mimo licznych kontaktów z obsługą i zapewnieniami, bardzo mętnymi (typu "pracownik nie odznaczył w systemie opcji zwrotu"), brak środków na moim koncie. Moja cierpliwość się kończy, dziś po 2 miesiącach oczekiwań wysyłam wezwanie do zapłaty. Jeżeli pieniądze nie zostaną zwrócone, występuję na drogę sądową.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
5 lut 2024
Szanowny Panie, bardzo przepraszamy za wszelkie komplikacje i problemy, które napotkał Pan w związku ze zwrotem towarów. Firma kurierska, za pośrednictwem której została nadana przesyłka, potwierdziła jej doręczenie do naszego magazynu. W związku ze zwolnieniem chorobowym pracownik odpowiedzialny za przetworzenie zwrotu nie zdołał odpowiednio go oznaczyć w naszym systemie, a po powrocie uznał sprawę za rozwiązaną - w tym miejscu chcemy jeszcze raz przeprosić za nasze niedopatrzenie i poinformować, że pieniądze są w drodze na Pana konto. Nasz pracownik działu obsługi klienta skontaktuje się z Panem telefonicznie w celu przekazania informacji o postępach zwrotu.
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
20 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Pozdrawiamy, zespół BERNSTEIN
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Tym razem zawiodłam się na tym sklepie. Moim zdaniem lustra spakować nie potrafią, tak aby dotarło w całości. Nie wiem czy to jest wina kuriera czy sklepu nie mi o tym decydować, dwie próby skończył się fiaskiem. Daje jednak 3 gwiazdki, bo kontakt z sklepem był cały czas OK. Szybko odpowiadali na zapytania. Koniec końców kasa zwrócona też szybko. Pewnie coś jeszcze u nich kupię jak będzie okazja, ale na pewni nie szkło :-P
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
10 lis 2023
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za opinię i przykro nam, że firma kurierska zawiodła i to dwa razy. Oczywiście złożyliśmy reklamację na uszkodzenia luster w transporcie mimo stosownych oznaczeń na kartonach. Dziękujemy za zaufanie oraz docenienie zaangażowania naszego działu obsługi klienta. Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Bernstein
3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie zwrócono za oddany towar pieniędzy nadal czekam na zwrot środków pieniężnych
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
4 paź 2023
Dziękujemy za wiadomość. Zwracany przez Pana towar dotarł do naszego magazynu zwrotów, następnie przeszedł kontrolę jakości w dniu - 29.09.2023 r. Do działu finansowego została przekazana prośba o zwrot środków na konto bankowe. Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość. Zwrot płatności powinien nastąpić w ciągu najbliższych dni. Pozdrawiamy Zespół Bernstein
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak kontaktu

Zrobilem zakup. Nastepnie wyslalem reklamacje. Brak kontaktu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
4 gru 2023
Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość. Prosimy o sprawdzenie, gdzie została wysłana reklamacja, ponieważ w naszym centrum pomocy nie znaleźliśmy Pana zgłoszenia. Nasze centrum pomocy dostępne jest pod adresem: https://support.bernstein-badshop.de/hc/pl?_gl Po otrzymaniu zgłoszenia, niezwłocznie zaproponujemy rozwiązanie. pozdrawiamy, Zespół BERNSTEIN
16 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bernstein Polska
16 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie i przykro nam z powodu zarysowań wanny. Czy mógłby nam Pan przesłać zdjęcie zarysowań, abyśmy mogli reklamować usługę transportową, a Panu zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie? Dziękujemy i pozdrawiamy, Zespół BERNSTEIN