Strado.pl- Logo - Opinie

Strado.pl
Opinie:

Opinie (458) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (835)

4,59
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie i dostawa to przyjemność ponieważ tego samego dnia zostało wysłane i na drugi dzień paczka była w domu.Paczka zapakowana bardzo starannie. Jeżeli chodzi o towar który zamówiłam,stojak na kwiatki nie powalił mnie z nóg,przeciętne wykonanie,podstawa to taka zwykła sklejka,boki powycierane,obdrapane,zaślepki na śruby które są na półeczkach byle jakie,ale tu akurat stoją doniczki,więc nie widać,nie zwróciłam stojaka bo faktycznie za tą cenę nie można spodziewać się cudów,łatwy w złożeniu,po postawieniu kwiatów jest Ok. Sklep jak najbardziej polecam,stojak …..hm,trochę mniej(może mnie tylko się taki trafił,albo się czepiam).
ES
Ewa S.
Warszawa

najbardziej krytyczna opinia

7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
WITAM wiem że nie produkujecie tego urządzenia.Ale: WADY PRODUKTU: 1.ciężko się je zakłada i zdejmuje zwłaszcza jak się ma okulary. ponieważ - pasek na głowę jest w wewnątrz słuchawek, a powinien być na zewnątrz aby słuchawki były na uszach, a pasek na głowie się trzymał.po prostu to można sprawdzić. Spada z głowy, lub trzymać w ręce. 2.Sterowanie odległością -przód-tył - BARDZO OPORNIE. (SUWAKI) Grubość telefonu za mała, ponieważ mam ochronę pancerną którą muszę zdejmować za każdym razem, aby wsadzić do obudowy, a przez sterowanie ręczne przyciskami telefonu muszę to robić często.(zdejmowanie i zakładanie) (TAKA GRUBOŚĆ SMARTFONA NIE BYŁA PODANA W PARAMETRACH) Zaznaczam, iż bardzo dbam o zabezpieczenie smartfona mechaniczne, ponieważ kupiłem go za GOTÓWKĘ. A TERAZ POZYTYWY: Ostrość da się USTAWIĆ i jest OK. i chyba tylko tyle. I CO DALEJ ?
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Strado.pl

 Sortuj  
Trafność
(14)
(14)
(23)
Resetuj
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Chińska produkcja, bardzo złej jakości ( podczas zakładania baterii odpadły plastikowe płozy na spodzie myszki), fakt że kupiłam myszkę na fakturę VAT ( działalność gospodarcza) wyłączył mnie z możliwości zwrotu. Za taką jakość to cena bardzo wysoka. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
19 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt dotarł uszkodzony, można go odesłać do oceny reklamacyjnej. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
22 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan jest jak wycieraczka tylko większa w dodatku się ślizganie jak diabli i przesuwa na panelach. Czego nie widać na zdjęciach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
22 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. W opisie produktu widnieje informacja, że model Polar jest grubości 1cm. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan, który zakupiłam, miał dziwny zapach, nieprzyjemny, trudno go określić. Wietrzyłam go na tarasie i było ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
4 kwi 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli występuje problem z produktem, można go odesłać do oceny reklamacyjnej.
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Dywan

Zamówiony dywan wygląda jak z aliexpress lub innej podobnej strony
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
29 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan przyszedł cały mokry
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
28 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt dotarł uszkodzony, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dziś otrzymałam przesyłkę. Niestety cukiernica którą zamówiłam jest uszkodzona. Wyszczerbienie jest dość duże, podejrzewam że została zapakowana już uszkodzona bo w pudełku nie było żadnych okruchów porcelany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
5 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Nie wysyłamy Klientom produktów z uszkodzeniami. Produkt uszkodzony w transporcie można nam zgłosić wraz ze zdjęciem dokumentującym wadę.
16 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo słaba jakość dywanu, sztukowany i okropny zapach po otwarciu paczki utrzymujący się kilka dni. Nie wart ceny 210zł
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
5 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Informacja o szwie znajduje się w opisie produktu na stronie. Jeśli nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić.
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
szkoda że dywan jest zszywany pośrodku ale oprócz tego ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
5 mar 2024
Dziękujemy z ocenę. Dywany dużych rozmiarów mają szew na środku i taka informacja widnieje w opisie produktów. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić.
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zapach dywanu jest masakra tak że odsyłam go
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta w sprawie problemów z zamówieniem. Jesteśmy po to by pomagać :)
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan niestety kiepskiej jakości
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
11 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Produkt można zwrócić do 30 dni, jeśli nie spełnia Państwa oczekiwań. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
8 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość wykonania dywanu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
9 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go zwrócić do 30 dni. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Nic
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
13 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Nie mamy niestety żadnej wiadomości od Państwa w sprawie zamówienia. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Mierny

Jeśli chodzi o kontakt z firmą oraz cene jest okej stąd dwie gwiazdki aczkolwiek jakoś dywanu zostawia wiele do życzenia, chociaż mimo ze to dywan typu shaggy to widać w wielu miejscach luki... Oraz radzę nie kleić taśma klejąca dywanu od strony włosia z racji tego ze odklejając taśmę odrywa się włosie..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
25 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go zwrócić do 30 dni. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Jakość wykonania fatalna

Niestety blaty przy wycięciach poszarpane , na rogach obite. Metalowe nogi też w niektórych miejscach obite a jakość ich wykonania fatalna. Nie polecam. Nie za tą cenę. :( jedynie co to kolor i opis produktu się zgadza ,szybka wysyłka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
18 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Produkt można zgłosić do reklamacji, nie mamy niestety od Państwa żadnej informacji odnośnie zamówienia.
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Tragedia!!! Oba nawilżacze przyszły potłuczone. Jak można ceramikę zabezpieczec w ten sposób do wysyłki, jedynie bąbelki. Strata pieniędzy. Odradzam, nie tego się spodziewałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
12 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Nie mamy niestety od Państwa żadnego zgłoszenia odnośnie zamówienia. Produkty uszkodzone można reklamować. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
20 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Trudno było trafić w dziurki w drewniany element ale dałam radę, kwestia milimetrów. Estetyka ok. Plecak dobry.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
22 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli występuje jakiś problem z produktami, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
10 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymane produkty spełniły moje oczekiwania ,niestety jedna biała figurka dotarła do mnie potłuczona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
10 sty 2024
Dziękujemy za ocenę i prosimy o weryfikację opinii, zamówili u nas Państwo dywan :)
14 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Szef na środku dywanu

Tak jakby do dywanie był doszyty brakujący pasek żeby wymiar się zgadzal
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. W największych wymiarach dywany składają się z dwóch kawałków i taka informacja jest wyraźnie widoczna na karcie produktu. Jeśli zamówienie nie spełnia Państwa oczekiwań, można je zwrócić do 30 dni.
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
11 kwi 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli wystąpił jakiś problem z zamówieniem, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
WITAM wiem że nie produkujecie tego urządzenia.Ale: WADY PRODUKTU: 1.ciężko się je zakłada i zdejmuje zwłaszcza jak się ma okulary. ponieważ - pasek na głowę jest w wewnątrz słuchawek, a powinien być na zewnątrz aby słuchawki były na uszach, a pasek na głowie się trzymał.po prostu to można sprawdzić. Spada z głowy, lub trzymać w ręce. 2.Sterowanie odległością -przód-tył - BARDZO OPORNIE. (SUWAKI) Grubość telefonu za mała, ponieważ mam ochronę pancerną którą muszę zdejmować za każdym razem, aby wsadzić do obudowy, a przez sterowanie ręczne przyciskami telefonu muszę to robić często.(zdejmowanie i zakładanie) (TAKA GRUBOŚĆ SMARTFONA NIE BYŁA PODANA W PARAMETRACH) Zaznaczam, iż bardzo dbam o zabezpieczenie smartfona mechaniczne, ponieważ kupiłem go za GOTÓWKĘ. A TERAZ POZYTYWY: Ostrość da się USTAWIĆ i jest OK. i chyba tylko tyle. I CO DALEJ ?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
7 cze 2023
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że produkt nie spełnił oczekiwań. Zachęcamy do kontaktu z Obsługą sklepu i wyjaśnienia wszelkich napotkanych problemów. W przypadku odnotowania jakichkolwiek wad fabrycznych, istnieje możliwość złożenia reklamacji. Przypominamy, że gdy produkt nie spełnia oczekiwań, istnieje możliwość odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu. Jesteśmy tutaj, aby Państwu pomagać :-)