Bezgluten.pl- Logo - Opinie

Bezgluten.pl
Opinie:

Opinie (641) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (977)

4,87
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 12 gru 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Bezgluten.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Podoba mi się szybki termin dostawy szczególnie dostarczenie przesyłki przez kuriera firmy UPS. Kurier jest zawsze uprzejmy i jeśli nie zastanie nikogo w domu zawsze dzwoni. Nie podoba mi się sposób rabatowania. Chodzi o to że trzeba szukać tych kodów a ostatnio nie udało mi się z niego skorzystać mimo że był nie wchodził. Według mnie kody rabatowe powinny być widoczne przy zamówieniu lub byl naliczany rabat automatycznie przy podsumowaniu zamówienia. Korzystam z waszych produktów od lat i jestem bardzo zadowolony niestety ceny produktów są wysokie.

najbardziej krytyczna opinia

22 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Ogólnie, kupowane przeze mnie od wielu lat wyroby są bardzo dobre. Ocenę zaniżyłem świadomie, gdyż wielu produktów, które chciałem zamówić, np. groszek ptysiowy, było niedostępnych. Do tego od kilku dni dostaje informację mailem, że nie dokończyłem zamówieni ( chodzi o zapłatę ): coś poknocili programiści. I to by było na tyle, z poważaniem Roman Buszkiewicz
RB
Roman B.
Goprzów Wlkp.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Bezgluten.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(3)
(9)
(8)
Resetuj
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Chleb i bułki przychodzą czesto pokruszone. Przy dużych zamówieniach daty ważności są za krótkie- tylko jeden tydzień do końca terminu do spożycia
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Krótka data ważności, spleśnialy chleb

Zrobiłam duże zamówienie, a większość chlebów ma krótką datę ważności. Dodatkowo jeden z chlebów był spleśnialy
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Makarony

Obecny skład makaronów to tragedia! Podczas gotowania powstaje tyłka jedna wielka papa!
Zgłoś opinię
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Informować o braku dostępności produktów przed wysyłką zamówienia dając opcję klientowi ze zrezygnowania z zamówienia lub znalezienia substytutu dla brakującego produktu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
29 lut 2024
Dziękujemy za Twój komentarz oraz cenne sugestie. Doceniamy Twoją opinię na temat procesu zamówienia i będziemy pracować nad tym, aby usprawnić nasze procedury w celu lepszej komunikacji z klientami w przypadku braku dostępności produktów.
14 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Słabo

Niestety, z przykrością muszę stwierdzić, że nie jestem zadowolona z dwóch ostatnich dostaw. Zamówiłam płatki jaglane i okazały się zbutwiałe (wszystkie paczuszki). Nigdy wcześniej się to nie zdarzało tym bardziej jestem zszokowana. Liczę, że następne zamówienie będzie ok. Jeśli nie, zrezygnuję z zamówień w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
26 sty 2024
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenie i kontakt z nami. Weryfikujemy temat i mamy nadzieję, że sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie podoba mi się to że bardzo często kupuję od Waszej firmy towary w dosyć dużych ilościach a nie mam z tego powodu żadnej promocji ani żadnej zniżki jako stały klient. W innych firmach są upusty dla stałych klientów. Podoba mi się szybkość dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
26 sty 2024
Zapraszamy do korzystania z naszych czasowych ofert promocyjnych, pakietów 2+1 gratis, rabatów na wybrane produkty oraz programu lojalnościowego w którym zebrane punkty można wymieniać na bony zakupowe. Pozdrawiamy!
RB
Roman B.
Goprzów Wlkp.
22 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Ogólnie, kupowane przeze mnie od wielu lat wyroby są bardzo dobre. Ocenę zaniżyłem świadomie, gdyż wielu produktów, które chciałem zamówić, np. groszek ptysiowy, było niedostępnych. Do tego od kilku dni dostaje informację mailem, że nie dokończyłem zamówieni ( chodzi o zapłatę ): coś poknocili programiści. I to by było na tyle, z poważaniem Roman Buszkiewicz
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
4 gru 2023
Dziękujemy bardzo za opinię oraz komentarz. Staramy się aby nasz asortyment był w pełni dostępny. Polecamy ustawienie na karcie produktu prośby o informację o ponownej dostępności. Uwaga o przychodzących wiadomościach została przekazana do naszego działu technicznego.
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
To nie pierwsza moja przesyłka od bezgluten. Niestety tym razem opakowania mąk były pouszkadzane, mąka porozsypywana, wszystko pobrudzone mąką. I nie było to nieświadome zapakowanie uszkodzonych produktów ponieważ część tych rozdartych była włożona w jednorazówkę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za zgłoszenie. Często używamy dodatkowo reklamówek, jako zabezpieczenia przed sytuacją uszkodzenia mąki w transporcie i rozsypania jej na pozostałe produkty. Nie zawsze jednak udaje się temu zapobiec. Przepraszamy za niedogodność.
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Każda dostawa to rozerwane mąki, w tej jest ich aż 5 ! Z wielką chęcią miałabym Was na swoich półkach ale kłopot z reklamacjami zniechęca mnie coraz bardziej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
2 lis 2023
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Staramy się zabezpieczać nasze przesyłki w możliwie najlepszy sposób, za co dostajemy bardzo dużo pochwał od klientów, jednak w transporcie dochodzi do różnych, niezależnych od nas sytuacji. Przepraszamy za zaistniałą niedogodność.
22 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie dostałam z jedną otwartą maka która była wysypana w worku, mi byłoby wstyd wysłać komuś taki produkt, radzę popracować nad jakością opakowania
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
6 sty 2024
Dziękujemy za zgłoszenie oraz przesłane zdjęcia. Bardzo nam przykro z powodu niedogodności. Nasze mąki celowo są pakowane w dodatkowe reklamówki, tak aby w przypadku uszkodzenia w transporcie, do którego czasami dochodzi, zawartość opakowania nie rozsypała się na pozostałe produkty. Dokładamy wszelkich starań by wyeliminować takie przypadki całkowicie. Pozdrawiamy serdecznie!
29 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Fałsz

Rzekomo miałam otrzymać w gratisie pałki kukurydziane w czekoladzie… Niestety na opisie w dostawie temat się zakończył
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
26 sie 2023
Dziękujemy za zgłoszenie. Sytuacja została wyjaśniona z Biurem Obsługi
16 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Towar otrzymałam ale zwrotu pieniędzy za drugie anulowane zamówienie nie ma. Więc czekam z oceną.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
17 lis 2023
Zwroty u nas wykonywane są w określone dni, dlatego może on zająć kilka dni. Pieniądze już zostały wysłane.
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
uszkodzony karton z mąką i to nie pierwszy raz . 6szt mąki MULTI MIX 1KG I 1SZT MĄKI UNIWERSALNEJ
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
21 gru 2023
Dziękujemy za zgłoszenie. Dokładamy wszelkich starań, aby zabezpieczać mąki tak, aby docierały do Państwa w nienaruszonym stanie. Zweryfikujemy ponownie ten temat.
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Moja paczka wigilijna mimo wczesnego zamówienia i zapewnień nie dotarła do dzisiaj
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
6 sty 2024
Dziękujemy za informację i przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniem Twojej paczki wigilijnej. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni tym faktem i rozumiemy, jak ważne jest dostarczenie zamówienia na czas, zwłaszcza w okresie świątecznym. Prosimy o wyrozumiałość. Podejmiemy kroki, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
1 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wielkie rozczarowanie otrzymałam spleśniały chleb
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
2 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią. Pragniemy nadmienić, że sytuacje pleśnienia pieczywa zdarzają się, gdy w opakowaniu dojdzie nawet do mikrorozszczelnienia i do środka dostanie się powietrze. Ponieważ do naszego pieczywa nie dodajemy sztucznych substancji przeciwpleśniowych może dojść do takiego zdarzenia, podobnie jak w pieczywie tradycyjnym. Przepraszamy za niedogodność, skontaktujemy się w wiadomości prywatnej.
31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
opakowania pękają
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
26 sie 2023
Dziękujemy za zgłoszenie. Sytuacja została wyjaśniona z Biurem Obsługi
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
6 sty 2024
Jest nam bardzo przykro, że nasza usługa nie spełniła Twoich oczekiwań. Skontaktowaliśmy się w wiadomości prywatnej, aby ustalić co było przyczyną Twojego niezadowolenia. Pozdrawiamy serdecznie.
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Bezgluten.pl
6 sty 2024
Bardzo nam przykro, że nasza usługa nie spełniła Twoich oczekiwań. Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie bardzo prosimy o kontakt biuro@bezgluten.pl Pozdrawiamy serdecznie!
22 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię