Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
7 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
duży wybór produktów ułatwiających życie. Takimi są obecnie urządzenia chłodzące. Trzy lata temu kupiłam aircooler P50, dzięki któremu można swobodnie przeżyć upały. Teraz ten sam model, który uważam za niesłychanie przydatny, łatwy w obsłudze, elegancki w formie i oferowany w rozsądnej cenie, zamówiłam dla przyjaciółki Kupiłam u Państwa także pionowy odkurzacz, wygodny, bardzo dobry jakościowo i w przystępnej cenie.Cenię Trotec za jakość wyrobów, duży wybór, rozpiętość cen. Terminowość dostarczania zakup i szybkość ich dostawy. Klimatyzer zamówiony w poniedziałek rano dotarł do domu przyjaciółki we czwartej o godz 11. Sama nie miałam też żadnego problemu z przeglądem i konserwacją używanego sprzętu.Z satysfakcją polecam firmę i produkty znajomym. Cenię Waszą rzetelność, profesjonalizm obsługi i przyjazny stosunek do klienta.
Brak nawilżacza
Z zamówionego nawilżacza oraz dwóch płynów (zamówienie zostało opłacone z góry) zostały dostarczone tylko płyny. Nie otrzymałem żadnej informacji o braku nawilżacza i o dacie jego wysyłki. Dopiero po zgłoszeniu problemu z kompletnością dostawy otrzymałem informację, że najpewniej musiałem przeoczyć informację, że wybranego nawilżacza nie ma na stanie.
Podczas zamawiania nawilżacza specjalnie miałem na uwadze, czy nie ma żadnego dopisku o braku tego modelu na stanie. Inne modele miały takie informacje.
Jakbym sam się nie upomniał o nawilżacz najpewniej dalej bym czekał.
Zero jakiegokolwiek postawienia się w pozycji klienta. Brak zaproponowania innego nawilżacza.
Po prostu - nie było na stanie, nie ma na stanie i nie będzie.
Po 8 dniach o poinformowaniu o rezygnacji z zamówienia i prośbie o zwrot środków brak ich na koncie.
Podobała mi się szybka reakcja firmy na informację zwrotną ode mnie w sprawie wpłaty za zamówiony towar. Nie podobało mi się że komunikacja (współpraca) firmy (Niemcy) z jej przedstawicielstwem w Polsce wyraźnie zawodzi.
Zgłoś opinię
2 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Paczka doszła uszkodzona (podobno przez firmę kurierska DHL). Filtr do osuszacza niczym nie zabezpieczony, luzem w rozwalonym kartonie. Jestem zawiedziony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep internetowy Trotec Polska
11 dni temu
Dzien dobry,
prosimy o zgloszenie reklamacji lacznie z nuemrem zamowienia na adres: online-pl@trotec.com
Z powazaniem
Zespol Trotec
2 maj 2024
Opinia zweryfikowana
niemiecka JAKOŚĆ...
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Ta „firma” & „sklep”:
Ta „firma” & „sklep”, To jedno Wielkie Nieporozumienie!
Brak nawilżacza
Z zamówionego nawilżacza oraz dwóch płynów (zamówienie zostało opłacone z góry) zostały dostarczone tylko płyny. Nie otrzymałem żadnej informacji o braku nawilżacza i o dacie jego wysyłki. Dopiero po zgłoszeniu problemu z kompletnością dostawy otrzymałem informację, że najpewniej musiałem przeoczyć informację, że wybranego nawilżacza nie ma na stanie.
Podczas zamawiania nawilżacza specjalnie miałem na uwadze, czy nie ma żadnego dopisku o braku tego modelu na stanie. Inne modele miały takie informacje.
Jakbym sam się nie upomniał o nawilżacz najpewniej dalej bym czekał.
Zero jakiegokolwiek postawienia się w pozycji klienta. Brak zaproponowania innego nawilżacza.
Po prostu - nie było na stanie, nie ma na stanie i nie będzie.
Po 8 dniach o poinformowaniu o rezygnacji z zamówienia i prośbie o zwrot środków brak ich na koncie.
Zgłoś opinię
17 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Problem z uzyskaniem informacji o wymiarach opakowania - kluczowej informacji, jeśli chodzi o potencjalny koszt zwrotu po stronie Kupującego.
Zgłoś opinię
13 lip 2023
Opinia zweryfikowana
liczne i zawiłe e-maile, nie wiadomo o co chodzi
Zgłoś opinię
12 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Niestety jestem załamana po powrocie z pracy otworzyłam pudełko wyciągam promiennik a tu popękana i wręcz zerwana powierzchnie grzewcza (rurka szklana z drutem w środku) !!! co dalej znowu walka o reklamację??? przesyłanie kto z kim itp.... a czas który czekałam na ten promiennik to ładnych kilka dni !!! i co dalej
Zgłoś opinię
2 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Niekompletna dostawa, brak 2 filtrów hepa, Faktura również błędna - jeden filtr hepa na fakturze. Zamówione i zapłacone 2 filtry hepa. Czekam na uzupełnienie dostawy lub zwrot pieniędzy za filtry.
Zgłoś opinię
27 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówienie z 15 grudnia 2023 jest 27 grudnia 2023 roku a zamówienie nie zostało zrealizowane mimo dokonanej zapłaty w dniu zamówienia. Co jet z Wami
Zgłoś opinię
23 lis 2023
Opinia zweryfikowana
PORAŻKA
Podczas drugiego uruchomienia szlifierki pojawił się dym i przestała działać
Ładowarka do akumulatorów po trzech cyklach ładowania przestała ładować
NAJGORSZE ELEKTRONARZĘDZIA
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.