blueshadow.pl- Logo - Opinie

blueshadow.pl
Opinie:

Opinie (332) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1173)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 31 sie 2017
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
blueshadow.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Obniżyć ceny powinniście. Na rynku jest duża konkurencja jak wiecie i dobrej jakości rzeczy można kupić za znacznie niższe ceny
AF
Anna F.
tymawa

najbardziej krytyczna opinia

18 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety w przypadku zwrotu towary bardzo dlugo czeka sie na zrot srodkow, w regulaminie sklepu nie jest napisane ile i sklep to wykorzystuje na niekorzysc klienta. Jesli ktos zamawia i nie jest pewny czy zatrzyma to nie warto zamawiać. Imme sklepy zapewniaja duza lepsza obsluge klienta i wymiane i zwrot platnosci lub towaru bezproblemowo.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu blueshadow.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(7)
(1)
(6)
Resetuj
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy za zwrócona sukienkę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
5 dni temu
Bardzo nam przykro. Zgodnie z regulaminem, który dostępny jest na naszej stronie zwrot płatności dokonanych przez Kupującego następuje w terminie 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Produktu lub dowodu jego odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Napisz nam, w jakim terminie nastąpił zwrot płatności, czy przekroczył regulaminowe 14 dni? Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta? Będziemy wdzięczne za odpowiedź, ponieważ pomoże nam ona usprawnić działanie, tak aby każdy kontakt z naszym sklepem wywoływał uśmiech u Was, naszych Klientek :) Pozdrawiamy!
EH
Ewa H.
CHORZÓW
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
skrócenie oczekiwania na zwrot gotówki , powyżej określonej kwoty bezpłatna dostawa i zwrot
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
5 dni temu
Ewuniu, zgodnie z regulaminem, który dostępny jest na naszej stronie zwrot płatności dokonanych przez Kupującego następuje w terminie 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Produktu lub dowodu jego odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Czy otrzymałaś zwrot płatności po przekroczeniu regulaminowych 14 dni? Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta? Będziemy wdzięczne za odpowiedź, ponieważ pomoże nam ona usprawnić działanie, tak aby każdy kontakt z naszym sklepem wywoływał uśmiech u Was, naszych Klientek :) Bezpłatna dostawa jest dostępna w naszym sklepie dla zamówień od 400zł :) Pozdrawiamy serdecznie!
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Ocena byłaby wyższa, gdyby nie f*up z rabatem - obiecano 50 zł na pierwszy zakup, lecz rabat nie zadziałał. Bluzka bardzo efektowna, lecz materiał słaby - gniecie się przy każdym ruchu i nie wraca do pierwotnej formy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
8 kwi 2024
Hanno, bardzo dziękujemy za opinię. Jest nam przykro, że nie mogłaś w pełni cieszyć się zakupami u nas. Jeśli na którymkolwiek etapie zamówienia napotkasz problem, zadzwoń lub napisz do naszego Biura Obsługi Klienta - pomożemy :) Jesteśmy dostępni również w naszych kanałach socialmediowych. Gdybyś chciała skorzystać z rabatu, prosimy o kontakt mailowy pod adresem marketing@blueshadow.pl :) Pozdrawiamy serdecznie!
MM
Małgorzata M.
Tarnowskie Góry
29 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Problemy z wysłaniem zamówionej kurtki. Po kilku telefonach - sprawa wyjaśniona .kurtka dotarła z dużym opóźnieniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
2 kwi 2024
Bardzo nam przykro, że napotkałaś trudności przy realizacji swojego zamówienia. Na pewno wyciągniemy wnioski, żeby taka sytuacja nie miała miejsca, a kolejna wizyta u nas była tylko przyjemnością :) Pozdrawiamy serdecznie!
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostawa i zwrot na własny koszt przy tak drogim zamówieniu uważam, że to przesada.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
27 mar 2024
Justyno, przykro nam, że nie jesteś całkowicie zadowolona z zakupów w naszym sklepie online. Z informacjami dotyczącymi kosztów wysyłki oraz warunkami zwrotów można zapoznać się przed dokonaniem zakupu. Wszystkie informacje są podane na naszej stronie: https://blueshadow.pl/pl/i/Platnosci-i-dostawa/9 https://blueshadow.pl/pl/i/Zwroty/7 Darmowa dostawa obowiązuje z w naszym sklepie online od 400zł. Cyklicznie organizujemy również promocje Darmowa Dostawa na wszystkie zamówienia, o których informujemy w naszym newsletterze oraz na naszych kanałach w social mediach. Serdecznie zapraszamy Cię do ich śledzenia. Pozdrawiamy! :)
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
6 stycznia zgłosiłam zwrot ponieważ towar przyszedł uszkodzony (zaciągnięcie materiału, którego nie da się nie zauważyć) i do dziś 12 stycznia nie ma kontaktu. Dziwne podejście do klienta. Szkoda bo do tej pory zawsze wszystko było super.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
15 sty 2024
Dziękujemy za opinię. Robimy wszystko, aby zwroty oraz wymiany były rozpatrywane na bieżąco, a w każdym razie - także we wzmożonym wyprzedażowym okresie - nie przekraczały 14 dni. Pani wiadomość została przekazana do Biura Obsługi Klienta. Proszę oczekiwać kontaktu z naszej strony :) Pozdrawiamy serdecznie!
18 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety w przypadku zwrotu towary bardzo dlugo czeka sie na zrot srodkow, w regulaminie sklepu nie jest napisane ile i sklep to wykorzystuje na niekorzysc klienta. Jesli ktos zamawia i nie jest pewny czy zatrzyma to nie warto zamawiać. Imme sklepy zapewniaja duza lepsza obsluge klienta i wymiane i zwrot platnosci lub towaru bezproblemowo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
20 lip 2023
Aleksandro, rzeczywiście - informacja o czasie oczekiwania na zwrot środków jest zawarta w zakładce Zwroty https://blueshadow.pl/pl/i/Zwroty/7. Już nadrabiamy tę informację w Regulaminie. Zwrot środków do Klienta następuję w ciągu 14 dni; jednak staramy się, aby był realizowany jak najszybciej i nie przekraczał 7 dni. Przepraszamy za niedogodności. Mamy nadzieję, że jednak będziemy Cię u nas gościć jeszcze nieraz <3 Pozdrawiamy!
21 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Plusy i minusy

podobają mi się fasony ubrań, koloroystyka. Do poprawy jest jakość tkanin. Pranie np. sukienek kończy się skurczeniem ich o dwa rozmiary, pomimo zachowania wszelkich zasad i ostrożności. Doszło do tego, ze sukienki kupuje przynajmniej o rozmiar większe.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
24 lis 2023
Dziękujemy za opinie. Szczególną uwagę przykładamy do jakości naszych ubrań, dlatego oczywiście przekażemy informację do właściwego działu, , tak aby nasze Klientki były zawsze zadowolone <3
9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wszystko ok ale bardziej trafna rozmiarówka powinna być jak jest napisane biust 120 to ma być jak jest napisane 90 to ma tyle być . Bo zanim się odda nie ma już już rozmiaru który się chciało
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
10 lis 2023
Dziękujemy za opinię - jest dla nas bardzo ważna. Oczywiście, weźmiemy ją pod uwagę przy wymiarowaniu odzieży. Pozdrawiamy! :)
4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Darmowe zwroty lub do sklepu to w dzisiejszych czasach norma. Żenujące jest to, że przy takich cenach nie wychodzicie do klienta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
5 wrz 2023
Witaj, dziękujemy za opinię. Produkty zamówione w naszym sklepie online można zwrócić w każdym salonie blue shadow. Lista salonów znajduje się na naszej stronie https://blueshadow.pl/pl/i/Salony-blue-shadow/16 Informację o sposobach zwrotu znajdziesz w Regulaminie sklepu blue shadow w par. 8 (https://blueshadow.pl/pl/i/Regulamin-sklepu/23). Nieustannie pracujemy nad tym, żeby zakupy w blue shadow wywoływały uśmiech u każdej Klientki. Przekażemy wszystkie uwagi dalej <3 Serdecznie pozdrawiamy!
9 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Kolor produktow, ktore zakupulam zdecydowanie byl inny jiz ten na stronie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
15 wrz 2023
Dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że kolor produktu odbiegał od tego na zdjęciu :( Staramy się, żeby nie miało to miejsca. Daj nam znać, o jaki produkt chodziło. Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z naszym BOKiem? Pozdrawiamy serdecznie!
29 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu blueshadow.pl
3 lis 2023
Dzień dobry, będziemy bardzo wdzięczni za informację, jaki jest powód wystawienia "jednej gwiazdki". Pomoże nam to uniknąć błędów w przyszłości. Serdecznie pozdrawiamy :)