bagart.pl- Logo - Opinie

bagart.pl
Opinie:

Opinie (144) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (920)

4,88
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 29 kwi 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
bagart.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka należycie zapakowana. Towar wykonany bardzo estetycznie, zgodny z opisem. Spełnia swoją funkcję - pozwala na zaoszczędzenie miejsca w szafie, gdzie przechowywany jest odkurzacz wraz z wyposażeniem.

najbardziej krytyczna opinia

5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Kontakt z klientem i informacja o opóźnionych przesyłkach - bezcenne Zamawiając towar u innego sprzedawcy przeszło tydzień po zamówieniu u państwa - towar doszedł prawie tydzień wcześniej niż od was informacja o wysyłce. Nie polecam i aż zdziwienie bierze jak w taki sposób można działać. Jest nauczka na przyszłość. Pozdrawiam
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bagart.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(2)
Resetuj
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Wszystko super do momentu rozliczenia zwrotu. Za towar za który zapłaciłem 800 zł dostałem zwrot 50 zł, bo podobno odesłałem uszkodzony, co nie jest prawdą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bagart.pl
12 mar 2024
Przykro nam, że nie jest Pan zadowolony z transakcji. Niestety, zwracany towar powinien być nowy, kompletny. W przypadku odesłania towaru uszkodzonego, niekompletnego sprzedawca ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu. Wszelkie uzasadnienia oraz objaśnienia wraz ze zdjęciami posiada Pan w historii naszej konwersacji. Mimo wszystko, proponowaliśmy Panu rozwiązanie alternatywne jak najbardziej dogodne dla Pana, niestety nie chciał Pan z takiej dobrowolnej formy skorzystać w związku z czym zwrot został rozliczony na zasadach opisanych przez prawo. Zwroty rozliczamy regularnie i gwarantuję, że produkt sprawny i kompletny rozliczony jest w kwocie pełnej, kosz odesłany przez Pana nie nadawał się do dalszej sprzedaży ani użytku.
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bagart.pl
29 mar 2024
Przykro nam, że transakcję ocenił Pan negatywnie. Zamówiony kosz został wysłany bezzwłocznie, brak również jakichkolwiek zastrzeżeń z Pańskiej strony. Być może opinia została wystawiona błędnie? Pozdrawiam
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Kontakt z klientem i informacja o opóźnionych przesyłkach - bezcenne Zamawiając towar u innego sprzedawcy przeszło tydzień po zamówieniu u państwa - towar doszedł prawie tydzień wcześniej niż od was informacja o wysyłce. Nie polecam i aż zdziwienie bierze jak w taki sposób można działać. Jest nauczka na przyszłość. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bagart.pl
6 lut 2024
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupów. Niemniej, zakupił Pan towar w okresie inwentaryzacyjnym oznaczonym w conajmniej dwóch miejscach. (Górna belka informacyjna oraz okno pop-up wyświetlające się w tym okresie na każdej podstronie). Nie informowaliśmy o opóźnieniu dostawy dodatkowo mailowo, pracownicy liczyli stany magazynowe, a informacje na sklepie podane były w jak najbardziej przejrzysty sposób. Mimo wszystko liczymy na to, że da Pan nam szansę w przyszłości :) Jak widać, zdecydowana większość klientów jest zadowolona z naszej obsługi. Pozdrawiam