BROWIN- Logo - Opinie

BROWIN
Opinie:

Opinie (1568) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (6409)

4,90
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 30 wrz 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
BROWIN spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Witam Bardzo Serdecznie . Od dawna korzystam z Państwa urządzeń i są po prostu świetne ! Jestem bardzo zadowolona z ostatniego zakupu - nowość ZESTAW - SZYNKOWAR z płaszczem wodnym - to znakomity sposób na robienie wyrobów we własnym domu .Garnek i urządzenie w jednym , to strzał w 10 kę . Mniej miejsca do przechowania , a jednocześnie pełny komplet w przygotowaniu potrawy nawet w niewielkiej kuchni .Rewelacyjne rozwiązanie , bardzo dziękuję za udany zakup Państwa urządzenia . Małgorzata .

najbardziej krytyczna opinia

8 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Witam ogólnie wszystko dobrze produkty dobre 3 gwiazdki tylko dlatego że brzydko zapakowaliscie saszetki latały luźno przez wiele kilometrów w 30 litrowym wiadrze co skutkowało rozsypaniem się saszetek po całej reszcie która znajdowała się w wiadrze. Skutkuje to delikatnym niezadowoleniem bo fruzeline która zamówiłem do dżemów rozsypała się całym wiadrze. Produkt nie nadawał się do użycia.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu BROWIN

 Sortuj  
Trafność
(71)
(6)
Resetuj
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Super zabezpieczony towar podoba mi się dbałość o szczegóły.
Zgłoś opinię
HL
Halina L.
wojnowice wielkopolskie
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Najbardziej podobał mi się sposób zapakowania
Zgłoś opinię
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
BS
Bogdan S.
Nowy Dwór Mazowiecki.
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem u państwa czujnik Nr 260320 i o takim samym numerze miałem przy stacji pogody o nr 260320 , zakupiony czujnik nie łączy się z stacją, ale z każdą inną tak.
Zgłoś opinię
1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Po debiutanckiej próbie wędzenia, pomyślałam, że przydałby się wysoki, w miarę masywny ruszt, na którym można by było podwiązać wędliny i wędzić je wiszące. Zrobiłam próbę malutkich kiełbasek jalowcowych, przy jednoczesnym wedzeniu kiełbasy na "leżąco i te wiszące byłoy o stokroć smaczniejsze."
Zgłoś opinię
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nieszczelny słój

Słój uniwersalny 10L jest nieszczelny. Sprawa rozwiązana, firma zachowała się w sposób bardzo dobry i przysłała mi drugi taki sam egzemplarz.
Zgłoś opinię
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Ogólnie obsługa Ok tylko doś długo się czeka na wysyłkę
Zgłoś opinię
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka dotarła bez uszkodzeń. Wszystko jest ok.
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Godny polecenia, sprawna dostawa
Zgłoś opinię
JT
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybki czas dostawy
Zgłoś opinię
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie niekompletne (zwrot pieniędzy)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu BROWIN
21 mar 2024
Niezmiernie przykro nam z tych niedogodności. Przed realizacją zamówienia podjęliśmy kontakt z Klientem, ponieważ jeden z produktów nie był już dostępny. Po wspólnej rozmowie ustaliliśmy zwrot środków oraz realizacje pozostałych produktów z zamówienia. Niezwykle smutnym jest, że serwis dla klientów został oceniony bardzo surowo, gdyż nas zespół podjął kontakt. Brak produktu na stanie nie był winą obsługi sprzedaży, a niestety systemu. Raz jeszcze przepraszamy.
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię