diablochairs.com- Logo - Opinie

diablochairs.com
Opinie:

Opinie (293) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (293)

4,85
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 27 cze 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
diablochairs.com spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

24 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Nieźle wykonane i zaskakujące wygodne krzesło. Jego główną wadą jest brak podnóżka. Mojemu dziecku, które znajduje się w zakresie wzrostu podawanego przez handlowców Diablo Chairs (ma 135 cm) zwisają nogi i ma jeszcze jakieś 10 cm do ziemi. Prawidłowo zaprojektowane krzesło dla dzieci powinno pozwolić postawić nogi, dlatego krzesła ergonomiczne dla dzieci mają podnóżki. Tutaj ewidentnie brakuje takiej podkładki na podstawie. Gdyby nie to, że moje dziecko się uparło na to krzesło jako nagrodę za dobre oceny to dalej siedziałoby na fotelu z taką podkładką. Teraz natomiast musi podkładać sobie niski taboret...

najbardziej krytyczna opinia

2 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłem dwa produkty: fotel i matę. Fotel zostało wysłane natychmiast, dostałem informację jak i kiedy. Mata nigdy nie została wysłana i do dzisiaj (6 dni) nie mam żadnych informacji. Status platnosci: https://secure.payu.com/front/transaction-info/?token=eyJhbGciOiJIUzUxMiJ9.eyJpc3MiOiJwYXl1LXRyYW5zYWN0aW9uLWluZm8iLCJzdWIiOiJQYXlVIHRyYW5zYWN0aW9uIGluZm8iLCJhdWQiOiJhcGktZ2F0ZXdheSIsImV4cCI6MTcwMTAxNjA1OSwidHJhbnNJZCI6MzM0NjgwNDIzOSwiY2FuY2VsQ29uZmlndXJhdGlvbiI6eyJORVciOjEsIlNFTlQiOjEyMH0sImF1dGhvcml0aWVzIjpbIlJPTEVfVFJBTlNBQ1RJT05fU1RBVFVTIl19.70otMwp4NkYTUnrtEJXd2-OclQ1VA4dbuXWlvT_O-V-_owJdmMM-s7aQqJSNc0crE_qT2ZVoaYPW2iAjoktfxQ&lang=pl#/status
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu diablochairs.com

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(3)
(7)
Resetuj
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Top aber Flop

Leider ist mein X Player kurz nach der Garantiezeit zum entsorgen! Eigentlich Top Sitzqualität aber die Sitzplatte ist kurz nach 2 Jahren gebrochen und somit ein Flop. Leider haben sehr viele Kunden dieses Problem. (mehr als ca. 50%) Ich habe 95kg.... der Sessel ist auf 150kg ausgelegt?! WICHTIG: Auch bekommt man von DiabloChairs KEINE Ersatzteile!!!!! Somit bleibt nur ein theoretischer Neukauf um € 300.- für ein Ersatzteil was ca. € 30.- Kosten dürfte. Schade drum. Bitte Finger weg, absolut keine Kaufempfehlung
Zgłoś opinię
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Diablo X-Ray 2.0 King Size

Niestety produkt był słabo zabezpieczony w przesyłce. Otrzymałem wadliwy produkt. Podczas reklamacji wysłano mi złe części zamienne mechanizmu oparcia. Następnie była reklamacja wadliwego siedziska. Dzięki obsłudze klienta zmieniłem moje zdanie na 3 gwiazdy, ponieważ Pani Kasia i Pan Radosław, szybko mi pomogli. Niestety weryfikacja wysyłanych przedmiotów powinna zostać poprawiona.
Zgłoś opinię
2 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie niezrealizowane

Zamówiłem dwa produkty: fotel i matę. Fotel zostało wysłane natychmiast, dostałem informację jak i kiedy. Mata nigdy nie została wysłana i do dzisiaj (6 dni) nie mam żadnych informacji. Status platnosci: https://secure.payu.com/front/transaction-info/?token=eyJhbGciOiJIUzUxMiJ9.eyJpc3MiOiJwYXl1LXRyYW5zYWN0aW9uLWluZm8iLCJzdWIiOiJQYXlVIHRyYW5zYWN0aW9uIGluZm8iLCJhdWQiOiJhcGktZ2F0ZXdheSIsImV4cCI6MTcwMTAxNjA1OSwidHJhbnNJZCI6MzM0NjgwNDIzOSwiY2FuY2VsQ29uZmlndXJhdGlvbiI6eyJORVciOjEsIlNFTlQiOjEyMH0sImF1dGhvcml0aWVzIjpbIlJPTEVfVFJBTlNBQ1RJT05fU1RBVFVTIl19.70otMwp4NkYTUnrtEJXd2-OclQ1VA4dbuXWlvT_O-V-_owJdmMM-s7aQqJSNc0crE_qT2ZVoaYPW2iAjoktfxQ&lang=pl#/status
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu diablochairs.com
4 wrz 2023
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nasz zespół zbadał już tę sprawę i paczka zostanie niezwłocznie wysłana. Mamy nadzieję, że pomimo opóźnienia mata spełni oczekiwania.
25 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
pufa lipa do wymiany
Zgłoś opinię
SZ
Sylwia Z.
Wołomin
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Realizacja zamówienia to porażka. Wysyłacie ankiety do oceny zdarzeń, materiałów, których klient jeszcze od Was nie otrzymał. Szczycicie się 24 h realizacją zamówienia fotela i 72 h akcesoriów. Nie potwierdzam, a wręcz zaprzeczam. Mam nadzieję, że jednak kiedyś dotrze to zamówienie. Nie ma nic gorszego niż rozczarowanie dziecka!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu diablochairs.com
4 gru 2023
Takie komentarze bierzemy sobie do serca. Są one dla nas niezwykle istotne, by stale udoskonalać nasze rozwiązania. Przepraszamy za dłuższy czas oczekiwania na zamówienie.
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Same fotele niezłe , materiałowe lepsze niż ekoskóra ale to nie ważne, kupuje 4 fotel w ciągu trzech lat i nie ma możliwości uzyskania żadnego rabatu....obsługa nie może wygenerować nawet 5% zniżki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu diablochairs.com
18 gru 2023
Twoja opinia jest dla nas niezwykle cenna. Dzięki niej możemy stale udoskonalać nasze działania.
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie mogę ocenić gdyż nie zostało jeszcze zrealizowane moje zamówienie. Założyłam je 6.10.23 i tego samego dnia opłacilam. Do chwili obecnej nie mam żadnej informacji /9.10.23/
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu diablochairs.com
18 paź 2023
Szanowny Kliencie, Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniem w dostawie. Chcielibyśmy wyjaśnić, że przyczyną tego opóźnienia była wybrana forma płatności, czyli tradycyjny przelew bankowy. Proces ten czasami może być dłuższy niż przy innych metodach płatności. Realizację zamówienia rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Jeśli potrzebujesz dalszych wyjaśnień lub pomocy związanej z Twoim zamówieniem, proszę skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta info.pl@diablochairs.com Chcemy zapewnić Ci pełną satysfakcję z naszych usług.
6 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
zamowienie zlozone 3 dni temu ,brak dalszych informacji o przesylce .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu diablochairs.com
7 gru 2023
Zamówiony fotel jest dostępny w przedsprzedaży. Informacja o dacie wysyłki widnieje na karcie produktu. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta, z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania.
12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeden środek do czyszczenia był otwarty i w połowie się wylał
Zgłoś opinię
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkt wadliwy nie stabilny huśta się.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu diablochairs.com
23 kwi 2024
Bardzo przykro nam słyszeć, że produkt, który zakupiłeś, nie spełnia twoich oczekiwań. Naszym celem jest zapewnienie klientom zadowolenia z produktów. Chcielibyśmy jak najszybciej rozwiązać ten problem. Prosimy o kontakt z nami w celu omówienia sytuacji bliżej. Chętnie pomożemy w znalezieniu satysfakcjonującego rozwiązania.