Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
14 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Na plus - bardzo szybka dostawa - 50 h od złożenia zamówienia i najniższa cena na rynku.
Na minus - kontakt ze sklepem - nikt nie odbiera telefonu, czat nie działa. E-mail informujący o przesyłce wieje grozą - ostrzeżenia i nakazy na czerwono, wymienione 3 firmy przewozowe, które potencjalnie mogą dostarczyć zamówiony towar, a dostarcza jeszcze inna firma. Mój e-mail z prośbą o wyjaśnienia wraca z informacją, że nie może być dostarczony, a potem jednak przychodzi odpowiedź, z informacjami sprzecznymi do tych z pierwszego maila.
Od pięciu dni czekam na zwrot gotówki za niezrealizowane zamówienie. W zawiadomieniu użyto zwrotu "przelew natychmiastowy" a po kontakcie ze sklepem otrzymałam lakoniczną odpowiedz, że zlecenie przekazano operatorowi. Poza tym kilkakrotnie próbowałam się skontaktować telefonicznie ze sklepem, niestety telefon kontaktowy nie odpowiada. Moim zdaniem bardzo mało wiarygodni.
Zamówienie złozone 2 tygodnie temu, opłacone tego samego dnia, do dziś nie otrzymałem zadnej informacji, kiedy przedmiot zostanie wysłany. Brak kontaktu, telefon nie odpowiada, profil na Facebook także.
Zgłoś opinię
10 dni temu
Opinia zweryfikowana
Handluja niedostępnym towarem...
Zgłoś opinię
24 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Przyspieszyć czas realizacji zamówienia, informować że zamówienie będzie opóźnione bądź niezrealizowane. Nieprofesjonalne podejście do klienta.
Zgłoś opinię
10 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówienie zostało anulowane bez słowa wyjaśnienia.
Zgłoś opinię
29 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Od pięciu dni czekam na zwrot gotówki za niezrealizowane zamówienie. W zawiadomieniu użyto zwrotu "przelew natychmiastowy" a po kontakcie ze sklepem otrzymałam lakoniczną odpowiedz, że zlecenie przekazano operatorowi. Poza tym kilkakrotnie próbowałam się skontaktować telefonicznie ze sklepem, niestety telefon kontaktowy nie odpowiada. Moim zdaniem bardzo mało wiarygodni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu perfekt-lazienka.pl
28 wrz 2023
Dzień dobry, przepraszamy za dłuższy czas oczekiwania na zwrot płatności, jednakże metoda płatności "przelew natychmiastowy blue media", ma to do siebie, że ten czas jest wydłużony. Jeśli nie ma możliwości kontaktu telefonicznego (w trakcie pracy odbieramy mnóstwo telefonów i nie zawsze jest możliwość rozmowy), wówczas prosimy o kontakt mailowy: sklep@perfeklazienka.pl. Pozdrawiamy.
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Co możecie zrobić? interesować się towarem jaki oferujecie a nie gdy klient zamówi zapłaci, to wtedy anulujecie zamówienie bo producent wycofał towar z produkcji żenada dno i metr mułu.
Zgłoś opinię
17 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Zamuwienie do dzisiaj nie dotarło nikt nie odbiera telefonu kontaktowego
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu perfekt-lazienka.pl
28 wrz 2023
Dzień dobry, drogi Kliencie, z tego co widzę zamówienie zostało odebrane przez Państwa. Przepraszamy za opóźnioną wysyłkę, jednakże towar, który Państwo zakupili był wysyłany bezpośrednio od producenta (zmniejsza to wówczas ryzyko uszkodzenia podczas transportu i umożliwia profesjonalne zapakowanie danego towaru). Jeśli nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, zapraszamy do kontaktu e-mail: sklep@perfektlazienka.pl. Niemniej dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. :)
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.