Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
28 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Mysle ze jesli nie posiadaja Panstwo ktoregos z zamowionych rozmiarow wystarczy poinformować klienta, zaproponowac cos innego lub po prostu zwyczajnie zaproponowac zwrot pieniazkow zamiast spodnie rozmiaru 140 obkleić naklejkami z rozmiarem 128 (bo taki został zamówiony). Jesli chcialabym otrzymac rozmiar 140 - zamowilabym taki. Nie jestem roszczeniowa, wiec nie zglosilam reklamacji (spodnie zaczekaja na syna) po prostu to moja taka uwaga na przyszlosc. Poza tym jak zawsze jestem zadowolona. Pozdrawiam serdecznie
Nie polecam zakupów na 5.10.15 na stronie widniała informacja że przesyłka dotrze w ciągu 2 dni, a w praktyce po kilku telefonach i mailach można sobie czekać 5 10 czy 15 dni aż ktoś w ogóle sprawdzi czy zamówienie jest na magazynie. Na infolinii nic nie wiedzą, winnego nie ma, nawet nie dorzucili gratisu żadnego w ramach rekompensaty. Firma porażka, dobrze że wózek chociaż przyjechał w nienaruszonym stanie.
Kurtki bez opakowania , wygniecione. Zwracam bo nie nadają się do ubrania ponieważ są tak uszyte jakby osoba szyjąca uszyła się szycia. Na pierwszy rzut widać krzywe szycie . Jedna bok kurtki jest inny od drugiej. Zwracam bo szkoda nawet kilku złotych na tak marnej jakości kurtki (4 sztuki).
Zgłoś opinię
5 dni temu
Opinia zweryfikowana
Dwa buciki jednej pary w dwóch różnych rozmiarach. Czas oczekiwania na zwrot środków niezadowalający.
Zgłoś opinię
6 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zapłaciłam za towar który miał dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych a okazało się po mojej interwencji że towaru nie ma na magazynie, kompletny brak komunikacji pomiędzy działem obsługi klienta a magazynem i klientem.
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zamówiłam ubrania 26 kwietnia. Do tej pory widnieje iż zakup został opłacony. Nie mam informacji na temat zamówienia.
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na wysyłkę
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zakupiłam plecak z wysyłką wecendową. Sklep nie poinformował mnie o braku dostępności. Gdybym nie zadzwoniła czekałabym do tej pory.
Zgłoś opinię
8 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
Włączyć możliwość bezpłatnego zwrotu lub możliwość zwrotu w sklepie stacjonarnym.
Zgłoś opinię
30 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Produkt nie odpowiadał zdjęciu. Nigdy już niczego tam nie kupię!
Sukienka na zdjęciu była widoczna tylko z przodu. Nie było widać okropnego tyłu z paskudną koronką i marszczonym miejscem na garba. Do tego za odesłanie okropnego produktu musiałam zapłacić 24 zł. Zaś przesyłka do mnie kosztowała ok. 5 zł.
Zgłoś opinię
28 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Po 3 dniach klips od szelek się rozleciał.
Jeśli chodzi o realizację zamówienia to bardzo szybko towar dotarł do mnie.
Zgłoś opinię
27 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Późna wysyłka towaru. Okazało się, że oferowanego towaru nie ma na stanie w sklepie.
Zgłoś opinię
26 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Ogarnijcie wysylke bo to jakiś dramat
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Brak możliwości zwrotu do sklepu
W Łodzi są dwa sklepy ale brak możliwości zakupu bucików dla dzieci kupując przez internet kupujemy kota w worku zaniżona numeracja a zwrot generuje koszty wysyłki brak możliwości zwrotu do sklepu jest to duże utrudnienie
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.