porcelanaonline.pl- Logo - Opinie

porcelanaonline.pl
Opinie:

Opinie (164) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1110)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 14 cze 2017
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
porcelanaonline.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybko przygotowane zamowienie. Grzeczna Pani zadzwonila, ze nie moga skompletowac calego zamowienia i jeszcze tego dnia otrzymalam zwrot pieniędzy za przedmioty, ktore byly niedostepne. Mimo tego jestem zadowolona z obsługi.

najbardziej krytyczna opinia

16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Pomylone zamówienie. Wysłany nie ten kubek który został kupiony. Gdyby nie zbliżające się święta złożyłabym reklamacje. Niestety kubek był zamówiony na prezent a w przypadku odesłania błędnego mogłabym przed świętami nie doczekać się właściwego zakupu
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu porcelanaonline.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(2)
(2)
(4)
Resetuj
16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Pomylone zamówienie. Wysłany nie ten kubek który został kupiony. Gdyby nie zbliżające się święta złożyłabym reklamacje. Niestety kubek był zamówiony na prezent a w przypadku odesłania błędnego mogłabym przed świętami nie doczekać się właściwego zakupu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
18 gru 2023
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy ... wielka szkoda,że nie zgłosiła nam Pani pomyłki - wysłalibyśmy właściwy kubeczek i na pewno doszedłby przed Świętami... Jeszcze raz przepraszamy za niedogodność i życzymy Spokojnych Świąt :-)
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone . Brak też informacji o dacie dostawy lub o przyczynach ew. opóżnienia. Opinię można wydać dopiero jak towar dostarczony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
2 lis 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu nieporozumienia. Jeden z zamówionych przez Panią produktów miał wydłużony termin realizacji- informacja o terminie była podana w koszyku przed potwierdzeniem zamówienia. Wysłaliśmy również powiadomienie o kompletacji zamówienia z terminem realizacji. Miło nam poinformować, że zgodnie z informacją podaną przy produkcie w koszyku , jak i w mailu, paczka została do Pani wysłana 31 października i w dniu dzisiejszym powinna zostać doręczona przez DHL. Pozdrawiamy serdecznie :-) Porcelanaonline.pl
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Od tygodnia przesyłka w przygotowaniu i ja mam oceniać sklep?

Od tygodnia przesyłka w przygotowaniu, żadnych aktualizacji, przewidywanego czasu wysyłki. Słabe i jeszcze pytanie o opinię to już całkowity brak synchronizacji
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
2 lis 2023
Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za opinię. Jeden z zamówionych przez Pana produktów miał wydłużony termin realizacji- informacja o terminie była podana w koszyku przed potwierdzeniem zamówienia. Wysłaliśmy również powiadomienie o kompletacji zamówienia z terminem realizacji. Zamówienie zostało doręczone w podanym terminie. Bardzo nam przykro z powodu nieporozumienia - staramy się dopracowywać funkcjonalność w naszym sklepie tak aby informacje o dostępności i terminie realizacji były jak najbardziej czytelne dla naszych klientów. Pozdrawiamy serdecznie :-) Porcelanaonline.pl
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam kubków takich jak chciałam I są dla mnie w ogóle nie przydatne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
18 gru 2023
Dzień dobry Pani Anno, bardzo nam przykro z powodu niewłaściwej realizacji zamówienia. Składała Pani zamówienie przez telefon i w mailu wysłaliśmy asortyment do potwierdzenia... Bardzo prosimy o skontaktowanie się z nami abyśmy mieli szansę naprawić pomyłkę. Pozdrawiamy serdecznie :-)
17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Dlugi czas realizacji zamowienia.Inne sklepy dzialaja szybciej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
9 sie 2023
Bardzo nam przykro, że doświadczyliście Państwo dłuższego czasu oczekiwania na realizację zamówienia. Chcielibyśmy podkreślić, że czas realizacji, jest zawsze jasno podawany w koszyku, przy produkcie, jeszcze przed złożeniem zamówienia. Naszym celem jest zapewnienie przejrzystości i uczciwości wobec naszych klientów, dlatego też staramy się dostarczać wszelkie niezbędne informacje przed dokonaniem zakupu. Pracujemy ciągle nad doskonaleniem naszych procesów, aby skrócić czas oczekiwania i dostarczyć Państwu produkty w terminie. Wasza opinia jest dla nas cennym źródłem informacji, które pomoże nam poprawić jakość naszych usług.Dziękujemy za wybór naszego sklepu.
19 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Masakryczne zapakowanie filizanek
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu porcelanaonline.pl
2 lis 2023
Dzień dobry, filiżanki Rosenthal Sanssouci Gold są fabrycznie pakowane po 6 sztuk i nie są to pudła prezentowe. Przy zamówieniu pojedynczych sztuk są one przepakowywane w naszym magazynie w mniejsze kartoniki. Na życzenie klienta pakujemy "na prezent" jednak przy Pani zamówieniu nie było takiej dyspozycji, tak więc filiżanki zostały wysłane w pudełkach pakowych (nowych) i dobrze zabezpieczonych. Bardzo nam przykro z powodu nieporozumienia. W razie pytań zapraszamy do kontaku. Pozdrawiamy serdecznie :-)
30 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię