torebki-skorzane.pl- Logo - Opinie

torebki-skorzane.pl
Opinie:

Opinie (1188) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3056)

4,55
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 26 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
torebki-skorzane.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

8 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Torebkę (tym razem) niestety oddałam, ponieważ nie odpowiadała moim potrzebom. Jednak to nie pierwszy mój zakup w tym sklepie i obsługa jest zawsze na najwyższym poziomie. Szybko i sprawnie.

najbardziej krytyczna opinia

19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim odbierajcie telefony! Dział obsługi klienta od kilku dni nie odbiera, właściciel nie odbiera. Brawo! Nie uprzedzacie, że zamówiony rozmiar was w ogóle nie interesuje. Kilka dni po zamówieniu i opłaceniu przysyłacie sms z pytaniem o rozmiary. Nigdzie nie ma takiej informacji przy zakupie, ani w mailach potwierdzających zamówienie, że nagle trzeba będzie wam podawać dokładne wymiary. Podajcie tabele wymiarów na stronie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu torebki-skorzane.pl

 Sortuj  
Trafność
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Ignorancja

Zamówiłam porfel z wysyłką InPost. To był piątek. Ponieważ we wtorek w połowie dnia przesyłka w aplikacji widniała ciągle jako nie nadana, napisałam e-mail z zapytaniem, kiedy zostanie wysłana. Wieczorem odpisano mi, że niestety nie mają koloru który zamówiłam i proponują inny, który mogą wysłać na następny dzień. Ciekawe czy ktoś by się ze mną skontaktował gdyby nie mój email. Zapytam czy jest inny niż proponowany mi, odpisano mi które kolory są jeszcze dostępne. Wybrałam jeden. Mijał kolejny dzień, status w InPost dalej ten sam. Wchodzę na stronę sklepu i widzę, że kolor który wybrałam nagle również stał się niedostępny. Piszę kolejnego emaila, cisza. Dzwonię na numer telefonu podany w sklepie, nikt nie odbiera. Dzwonię drugi raz, to samo. Dzwonię na numer podany jako numer właściciela sklepu, cisza. Jest po godzinie 16.00 ale na stronie www brak jest informacji o godzinach dostępności pracowników i właściciela pod telefonem. Jest 22.30 - nic się nie zmieniło. Nie polecam. Chyba że ktoś lubi takie akcje jak z trzeciego świata…
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Ta firma to żart. Nie da się z nimi skontaktować, nie odbierają telefonu, nie odpisują na maile ani na messengera. Zamówiłam plecak podróżny wcześniej, żeby na spokojnie przyszedł na czas. Wygenerowali dwie etykiety, przesyłka trafiła do nadawcy, a z ich strony zero kontaktu, nawet maila nie wysłali. Po dwóch dniach w końcu udało mi się dodzwonić i obiecali, że przesyłka dojdzie na czas. Musiałam drugi raz zapłacić za plecak, a nawet nie dostałam zwrotu pieniędzy za ten pierwszy. Status mojej wysyłki dalej jest na oczekiwaniu...
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Od 24 kwietnia status mojej przesyłki to "w trakcie przygotowywania". Ze sklepem nie można się skontaktować, żaden z telefonów nie odpowiada. Brak na stronie godzin urzędowania. Zamówienie nie wysłane a już prośba o opinię...
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Szału nie ma

Jakość znacznie lepsza niż sugeruje cena, ale czas dostawy to masakra. Pół Polski w 5 dni? A przy tym maili z powiadomieniami że szok. Ale co się dziwić nie miał kto przywieść bo ciągle pisali maile.
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Ciężko jest wystawić ocenę jak się nie otrzymało jeszcze zamówionego towaru. Na stronie było że dostawa na następny dzień a po tygodniu nadal brak towaru
Zgłoś opinię
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Uszkodzony karton, portfel jak nie z tego zestawu, wypada z opakowania W zestawie faktycznie skórzane produkty.Nie mam czasu na reklamacje.
Zgłoś opinię
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Prosiłem o zmianę rozmiaru przesyłka opóźniona rozmiar nie zmieniono
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Od ok 2vtyg.czekam na towar O info Uważajcie u kogo zamawiacie
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Torebka krzywo uszyta, towar niepełnowartoścowy, odesłana.
Zgłoś opinię
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Co mam ocenić jak nie otrzymałam jeszcze zamówienia?
Zgłoś opinię
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety do dziś nie otrzymałam zamówienia...
Zgłoś opinię
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Obsuga klienta tragiczna, na poziomie -10

Przede wszystkim odbierajcie telefony! Dział obsługi klienta od kilku dni nie odbiera, właściciel nie odbiera. Brawo! Nie uprzedzacie, że zamówiony rozmiar was w ogóle nie interesuje. Kilka dni po zamówieniu i opłaceniu przysyłacie sms z pytaniem o rozmiary. Nigdzie nie ma takiej informacji przy zakupie, ani w mailach potwierdzających zamówienie, że nagle trzeba będzie wam podawać dokładne wymiary. Podajcie tabele wymiarów na stronie.
Zgłoś opinię
18 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety zakup NIE okazał się udany. Czuję się oszukana, ponieważ portfel w realu wygląda zupełnie inaczej niż na zdjęciach na stronie sklepu. Kupuję produkty skórzane, także widzę różnicę. Być może nie każdy się zna, ale ten portfel nie jest skórzany. Taki portfel z "pseudoskóry" można kupić na bazarze. Sama nabrałam się na tę promocję, ale jak się okazuje to tylko chwyt marketingowy, ponieważ oni ciągle mają promocję. Za tak niską cenę nie kupi się portfela z prawdziwej skóry. Zwróciłam towar, niestety straciłam na niego pieniądze. Za zwrot zapłaciłam 10 zł, wolałabym je przekazać osobie potrzebującej, a nie sprzedawcy, który zarabia na naiwności ludzi. Gdyby zdjęcia nie były tak przerobione, nie zamówiłabym tego portfela. Nie polecam
Zgłoś opinię
2 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Mój zakup nie został zrealizowany. Po 10 dniach od zakupu to ja zadzwoniłem i dopiero wtedy dowiedziałem się ze sklep niestety nie posiada mojego rozmiaru i zamówienie nie zostanie zrealizowane.
Zgłoś opinię