Niestety ale stany magazynowe nie są uaktualnione co powoduje znaczne opóźnienie w realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu TwojeSoczewki.pl
5 dni temu
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć o zaistniałych niedogodnościach związanych z opóźnieniem w realizacji Pani zamówienia. Chcielibyśmy wyjaśnić, że opóźnienie nie wynika z nieaktualnych stanów magazynowych, lecz jest rezultatem wycofania przez producenta z oferty miesięcznych soczewek z rodziny Clariti (definitywne wycofanie nastąpi z dniem 1 maja) , w tym modelu Clariti Multifocal, który znajduje się w Pani zamówieniu. Aktualnie oczekujemy na produkcję nowej partii tych soczewek, co ma nastąpić niebawem. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować Pani zamówienie po otrzymaniu produktów od producenta. Jesteśmy do Pani dyspozycji w razie dodatkowych pytań czy potrzeby uzyskania dalszych informacji.
12 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Szybka dostawa ale moc soczewek zbyt mocna jak na -0,5 . . Zdecydowanie zawyżona ..
Kolor ze zdjęcie inny niż w naturze
Zgłoś opinię
29 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Szybko realizowane zamówienie. Jedynie, że myślałam że kolor soczewek będzie mocniej widoczny.
Zgłoś opinię
11 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zamowienie Inpost do tej pory nie otrzymane ( z 4/01= 7 dni)
Zgłoś opinię
27 gru 2023
Opinia zweryfikowana
soczewki nie są zgodne z opisem i zdjęciem pogladowym
Zgłoś opinię
13 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Soczewki bardzo nie wygodne. Cały czas czuje się je na oku. Tworzą mgłę przez którą widzi się ale bardzo to utrudnia.
Zgłoś opinię
2 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo zadowolona
Zgłoś opinię
5 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Jedna siczewka rani aż gałkę oczna!!!Mimo dobrego założenia, nawilżenia nie mogę jej nosić. Jak bym miała ostre krawędzie w oku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu TwojeSoczewki.pl
8 sie 2023
Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, jakie spotkały Panią podczas noszenia soczewek kontaktowych. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który chętnie pomoże rozwiązać ten problem.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.