interbike.pl- Logo - Opinie

interbike.pl
Opinie:

Opinie (26) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (26)

4,38
Dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 23 lut 2024
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
interbike.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

6 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Rower był bardzo dobrze przygotowany, gotowy do jazdy - nawet kierownica nie była obrócona dla lepszego spakowania. Był też bardzo dobrze zabezpieczony do transportu, wszystkie wrażliwe miejsca okręcone pianką, całość w kartonie.

najbardziej krytyczna opinia

13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostawa tydzień czasu, nie do przyjęcia. Towaru nie było, zadzwonić nie moga powiedzieć. Jak się człowiek sam nic nie dopyta to koniec. Telefonu ktoś odebrał w końcu po 5 dniach, na chat nikt nie odpisuje. Komunikacja zerowa praktycznie. Trochę słabo. Plus za to, że w końcu dostałem to co chciałem ;)
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu interbike.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(1)
(2)
Resetuj
27 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Mija 9 dzien od zamówienia. Ani towaru ani informacji co z zawiniemy które jest opłacone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu interbike.pl
24 kwi 2024
Przepraszamy za opóźnioną wysyłkę. Towar który Pani zamówiła był z magazynu naszego dostawcy i miał czas realizacji dwa tygodnie. Mieliśmy kilka dni opóźnienia i wysłaliśmy go 4 dni po terminie. W tym momencie dostawy z magazynów zewnętrznych przyśpieszyły i staramy się mieścić w zakładanym czasie realizacji.
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostawa tydzień czasu, nie do przyjęcia. Towaru nie było, zadzwonić nie moga powiedzieć. Jak się człowiek sam nic nie dopyta to koniec. Telefonu ktoś odebrał w końcu po 5 dniach, na chat nikt nie odpisuje. Komunikacja zerowa praktycznie. Trochę słabo. Plus za to, że w końcu dostałem to co chciałem ;)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu interbike.pl
5 kwi 2024
Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za opóźnienia w wysyłce. Dziękujemy za uwagi. Staramy się cały czas polepszać naszą obsługę i kontakt z klientem.
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Po pierwsze wziąć odpowiedzialnosc gdy jest spóźnione zamówienie, po drugie informować klienta a wtedy klient nie będzie musiał sam na infolinię dzwonić.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu interbike.pl
7 mar 2024
Dzień dobry, Dziękujemy za opinię i przepraszamy za opóźnienia w realizacji Pani zamówienia. Wdrożyliśmy kilka rozwiązań tak by podobne sytuacje zdarzały się jak najrzadziej.