GAIA - Specjalistki od pełnych biustów- Logo - Opinie

GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
Opinie:

Opinie (3543) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (15 688)

4,91
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

5 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Od dwóch lat kupuję TYLKO biustonosze firmy GAIA. Są bardzo wygodne, dobrze trzymają duży biust-90 e i są jedyne na rynku, w których po pewnym okresie użytkowania nie wychodzą fiszbiny.

Najistotniejsza negatywna opinia

31 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Sprzedawca nie zwraca uwagi na informacje dodatkowe podane przy zakupie. Miałem w tym sklepie dwie transakcje zakupowe i prosiłem o realizację wysyłki w bieżącym dniu roboczym na czym mi bardzo zależało, na co sklep miał jakieś 8 godzin na realizację- niestety ani me ani be i wysyłka standardowo na następny dzień roboczy. Niektóre sklepy uwzględniają prośby kupujących w tym zakresie i takie sklepy należy polecać. Brak jakiegokolwiek feedback że nie, nie da się tylko standardowa procedura kolejkę. Gratuluję zatem pracowników zaangażowanych w zadowolenie klientów, management ma tutaj coś do zrobienia. Nie był to przymus, warunek czy cokolwiek ale czasami trzeba po prostu trochę empatii większej niż w piekarni za rogiem. NIE POLECAM. Sam prowadzę spory sklep internetowy, wiem, że są takie prośby i wiem że da się tym zarządzać, zatem wyjaśnienia uważam za zbędne.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów

Sortuj  
Od najnowszych
(6)
(17)
Resetuj
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
NIE OTRZYMAŁAM POTWIERDZENIA PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA, ANI NR KONTA DO WPŁATY.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
2 dni temu
Czy zgłosiła Pani błąd płatności? w takim przypadku możemy wysłać specjalny link, do opłacenia zamówienia tak, jak Pani wygodnie. Ponieważ samo zamówienie znajduje się w systemie
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odbiega kolorystycznie i obrazowo od zdjęcia. Dwa modele w tym samym rozmiarze a miseczki różnej wielkosci.Materiał bardzo tandetny. Żadnego standardu.Szerokie ramiączka i brak informacji o tym że ich szerokość to 3cm. Nie jest to bielizna sportowa a argument że miseczka duża to słabe gdyż inny model w tym samym rozmiarze miał już ramiączka cieńsze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
4 dni temu
Dziękujemy za opinię. Zakup dwóch bardzo różnych konstrukcji i typów biustonoszy może sprawić, że odczucia względem nich będą różne. Szerokość ramiączek podlega subiektywnej opinii, dla kogoś będą za szerokie dla kogoś za wąskie, jednak z planu wynika, że w żadnym z modeli nie zastosowano ramiączek grubości 30mm. Zgadzamy się, że miedzy biustonoszami miękkimi a w pełni usztywnianymi, są duże różnice. Jeśli bielizna nie spełnia pani oczekiwań, może ją Pani za darmo zwrócić, należy tylko uprzednio się z nami skontaktować.
18 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałam jeszcze paczki a już dostaję wiadomość, aby udzielić feedbacku, więc chyba kolejność jest nie ta, która być powinna. Paczka idzie dość długo, zamówiona w czwartek, dziś wtorek i jeszcze nie jest wysłana.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
24 cze 2024
Zamówienie zostało złożone, 14.06.2024 - w piątek, a wysłane w kolejny dzień roboczy, czyli w poniedziałek 17.06.2024. Komunikat ze strony jest wysyłany automatycznie, przez niezależny system, zatem nie mamy kontroli nad kolejnością.
22 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Ramiączka ze słabej jakości materiału ,to samo z częścia tylną biustonosza
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
28 maj 2024
Dziękujemy za opinię, owszem materiał w tych miejscach jest delikatniejszy, ale nie gorszy. Używamy materiałów najwyższej jakości, ale zwrócimy uwagę producentom tych konkretnych, które Pani wskazała, by zweryfikowali proces produkcji.
20 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Realizować zamówienie zgodnie z jego treścią.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
21 maj 2024
Dziękujemy za opinię, czy może się Pani podzielić informacją, co się stało ?
10 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety bielizna baaardzo nie dopasowana, rozmiar mocno zaniżony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
21 maj 2024
Dziękujemy za opinie. Biustonosze mają różne konstrukcje i choć wybiera Pani swój rozmiar, przez budowę całego biustonosza, piersi ułożą się inaczej, co może sprawić wrażenie nieodpowiedniego rozmiaru. Podobnie jest w przypadku samych firm, każda firma ma swoją rozmiarówkę stąd mogą wynikać problemy.
7 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry Przesyłam nie została dostarczona. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
21 maj 2024
Dziękujemy za opinię. Pani zamówienie z 30.04, zostało wysłane w najbliższym dniu roboczym czyli 2.05. Niestety przez cały czas aż do dostawy 8.05. miała status "w trasie". Zawiodła firma kurierska która nie dostarczyła Pani paczki na czas. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i zachęcamy do kontaktu z bok@gaia.pl byśmy mogli ustalić rekompensatę za tę sytuację.
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
dostarczyć przesyłkę!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu GAIA - Specjalistki od pełnych biustów
21 maj 2024
Dziękujemy za opinię. Pani zamówienie z 28.04, kurier odebrał od nas 30.04. Niestety przez cały czas aż zwrotu do nadawcy 9.05. miała status "Przyjęta w oddziale InPost". Zawiodła firma kurierska która nie dostarczyła Pani paczki na czas. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i zachęcamy do kontaktu z bok@gaia.pl byśmy mogli ustalić rekompensatę za tę sytuację.
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Niezadowolona

Zapinania biustonosza strasznie cisną, nie są obszyte materiałem. Miseczki biustonosza super.
Zgłoś opinię
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Stanika nie da się nosić, ma tak ostre wykończenia przy zapięciu że robi rany na plecach.
Zgłoś opinię
29 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo źle uszyta miseczka. Miała być typu minimizer a sterczy jak piramidka. Nie zbiera piersi i ogólnie bardzo źle leży
Zgłoś opinię
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Obwód pod biustem zdecydowanie mocno zanizony. Towar zwracam. Szkoda.
Zgłoś opinię
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Rozmiar zupełnie nie pasujący. 85 wypada jak 75, maksymalnie 80.
Zgłoś opinię
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
niezgodne z zamówieniem.
Zgłoś opinię
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Ze smutkiem stwierdzam, że niestety Polskie mają rozmiary jak wyjdzie.

Niestety miseczki nie trzymają wymiaru jedynie szybka dostawa. Zamówiłam stanik 85 J. Zapoznajcie się Państwo z rozmiarami choćby f-my Triumf i z ich wykonaniem i wyciągniecie wnioski dla siebie.
Zgłoś opinię
20 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Rozmiarówka do kitu

Niestety, ale coś jest nie tak z podawaną numeracją. Noszę standardowo 80C, natomiast zakupione rzeczy wogóle nie odpowiadają tej numeracji. Jeden był za szeroki a drugi za ciasny w obwodzie.
Zgłoś opinię