drbacty.com
Opinie:

Opinie (36) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (71)

4,89
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 sie 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
drbacty.com spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkty tej firmy używam nie od dziś i jestem z nich zadowolona. Pierwszy raz zdarzyło się że otrzymałam ręcznik ze skazą. Czekam na informację sklepu w sprawie reklamacji.

najbardziej krytyczna opinia

17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim tydzień temu dokonywałam u Państwa zakupu wybranego ręcznika. Złożenie zamówienia przebiegło bez zakłóceń, dostałam potwietdzenie zakupu, zapłaty itd. Następnie 10.07. dostałam mail: Dzień dobry, Bardzo przepraszamy, ale w związku z błędem systemu magazynowego niestety nie możemy zrealizować Pani zamówienia. Ręcznik jest niedostępny. Prosimy o informację czy mamy zwrócić za niego pieniądze czy ewentualnie wybierze Pani inny wzór?" Zdecydowałam się na zwrot pieniędzy dopytując o dostępność tego wzoru, dostałam informację, że "nie wiafomo kiefy będzie" zaznaczyłam, że będę zerkać na stronę, bo chcę ten. Wczoraj weszłam na stronę, zobaczyłam dostępność wzoru, który chcę, dokonałam zamówienia i znów wszystko bez zakłóceń- zamówienie przyjęte itd. Dzisiaj znów dostaję maila:" Dzień dobry, Bardzo przepraszamy, ale w związku z błędem systemu synchronizującego stany magazynowe ręcznik który Pani zakupiła jest niedostępny. Prosimy o informację czy mamy zwrócić za niego pieniądze czy wybierze Pani inny w tej cenie?" Uważam, że to żenujące- błąd sydtemu czy jakikolwiek inny może się zdarzyć, ale nie powinien być stanem permanentym. Tracą Państwo czas klienta, robicie z nas wariatów? wizerunkowo też nie wygląda to dobrze. Poza tym zatelefonowałam do pani, która wysyła te sztampowe regułki o błędzie systemu- w ten sposób z klientem się nie rozmawia. Oczekuję realizacji zamówienia, które Państwo przyjęli Ewa Czernik
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu drbacty.com

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim tydzień temu dokonywałam u Państwa zakupu wybranego ręcznika. Złożenie zamówienia przebiegło bez zakłóceń, dostałam potwietdzenie zakupu, zapłaty itd. Następnie 10.07. dostałam mail: Dzień dobry, Bardzo przepraszamy, ale w związku z błędem systemu magazynowego niestety nie możemy zrealizować Pani zamówienia. Ręcznik jest niedostępny. Prosimy o informację czy mamy zwrócić za niego pieniądze czy ewentualnie wybierze Pani inny wzór?" Zdecydowałam się na zwrot pieniędzy dopytując o dostępność tego wzoru, dostałam informację, że "nie wiafomo kiefy będzie" zaznaczyłam, że będę zerkać na stronę, bo chcę ten. Wczoraj weszłam na stronę, zobaczyłam dostępność wzoru, który chcę, dokonałam zamówienia i znów wszystko bez zakłóceń- zamówienie przyjęte itd. Dzisiaj znów dostaję maila:" Dzień dobry, Bardzo przepraszamy, ale w związku z błędem systemu synchronizującego stany magazynowe ręcznik który Pani zakupiła jest niedostępny. Prosimy o informację czy mamy zwrócić za niego pieniądze czy wybierze Pani inny w tej cenie?" Uważam, że to żenujące- błąd sydtemu czy jakikolwiek inny może się zdarzyć, ale nie powinien być stanem permanentym. Tracą Państwo czas klienta, robicie z nas wariatów? wizerunkowo też nie wygląda to dobrze. Poza tym zatelefonowałam do pani, która wysyła te sztampowe regułki o błędzie systemu- w ten sposób z klientem się nie rozmawia. Oczekuję realizacji zamówienia, które Państwo przyjęli Ewa Czernik
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu drbacty.com
11 wrz 2023
Pani Ewo, raz jeszcze najmocniej przepraszamy za zaistniała sytuację. Staramy się aby błędów było jak najmniej, eliminujemy je możliwie najszybciej. Pozdrawiamy, DrBacty