Przede wszystkim tydzień temu dokonywałam u Państwa zakupu wybranego ręcznika. Złożenie zamówienia przebiegło bez zakłóceń, dostałam potwietdzenie zakupu, zapłaty itd. Następnie 10.07. dostałam mail: Dzień dobry,
Bardzo przepraszamy, ale w związku z błędem systemu magazynowego niestety nie możemy zrealizować Pani zamówienia. Ręcznik jest niedostępny. Prosimy o informację czy mamy zwrócić za niego pieniądze czy ewentualnie wybierze Pani inny wzór?" Zdecydowałam się na zwrot pieniędzy dopytując o dostępność tego wzoru, dostałam informację, że "nie wiafomo kiefy będzie" zaznaczyłam, że będę zerkać na stronę, bo chcę ten.
Wczoraj weszłam na stronę, zobaczyłam dostępność wzoru, który chcę, dokonałam zamówienia i znów wszystko bez zakłóceń- zamówienie przyjęte itd. Dzisiaj znów dostaję maila:"
Dzień dobry,
Bardzo przepraszamy, ale w związku z błędem systemu synchronizującego stany magazynowe ręcznik który Pani zakupiła jest niedostępny. Prosimy o informację czy mamy zwrócić za niego pieniądze czy wybierze Pani inny w tej cenie?"
Uważam, że to żenujące- błąd sydtemu czy jakikolwiek inny może się zdarzyć, ale nie powinien być stanem permanentym. Tracą Państwo czas klienta, robicie z nas wariatów? wizerunkowo też nie wygląda to dobrze.
Poza tym zatelefonowałam do pani, która wysyła te sztampowe regułki o błędzie systemu- w ten sposób z klientem się nie rozmawia.
Oczekuję realizacji zamówienia, które Państwo przyjęli
Ewa Czernik
Czytaj dalej