Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
20 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Dostawa mogła by być szybsza, ale przesyłkę dostarczała Poczta, więc nie oczekujmy zbyt wiele. Poza tym cena produktów jak i przede wszystkim jakość musi zadowolić każdego.
Zwróciłam się mailowo o przesłanie nr listu poleconego po wysłaniu przesyłki- nie otrzymałam odpowiedzi. Po otrzymaniu przesyłki napisałam maila z reklamacją ponieważ towar był wadliwy i również nie otrzymałam żadnej informacji. Dla mnie jest to ignorowanie klienta, który zakupił towar. Totalny brak szacunku. Na pewno nie polecę tego sklepu nikomu i już nigdy tam nic nie kupię.
Jedna wielka żenada. Zamówiłam paczkę do paczkomatu która nawet nie dostała do wskazanego paczkomatu przeze Mnie ciągle było że przyjęta w oddziale od 16 kwietnia po czym kilka dni później nagle jest ze zwrot do nadawcy, gdzie nawet nie miałam możliwości jej odebrania bo jej w paczkomacie nie było. Kontaktując się z działem obsługi to Pani powinna powiedzieć że skontaktuje się z przewoźnikiem co się dzieje z paczką a nie od razu że robią zwrot za paczkę widać że słabo poukładane w papierach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
25 kwi 2024
Dzień dobry,
przepraszamy za niedogodności, paczka wyszła od nas w terminie zgodnie z zamówieniem do paczkomatu za pobraniem. Niestety nie mamy wpływu na pracę kurierów a już tym bardziej Inpostu. Nie mamy informacji od Inpostu czemu nie doręczyli tej paczki do paczkomatu, czy została po drodze uszkodzona lub zagubiona. Żeby nadać taką paczkę ponownie lub zwrócić pieniądze czekamy aż paczka do nas wróci, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo, ze finalnie dostałaby Pani dwie paczki. Ocena jest dla nas krzywdząca, my zrobiliśmy wszystko co w danym momencie mogliśmy zrobić. Pozdrawiam Kasia
Szkła są za duże. W 21 wieku bardzo trudno kupić szkła do typu telefonu - taka sytuacja
Tak jak na zdjęciu. Po całej krawędź.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
10 dni temu
Dzień dobry, proszę o przesłanie zdjęć z widocznym niedopasowaniem na shop@krainagsm.pl oraz z ustawień telefonu z widoczna nazwą modelu jaki Pan posiada, jest to podstawa do reklamacji i ponownej wysyłki. Pozdrawiam Kasia
13 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu ze sprzedającym
Szkło ochronne na telefon przyjechało potrzaskane. Na maila z reklamacją nikt nie odpowiedział.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
15 kwi 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności. Poprosiłam koleżankę o weryfikację Pani opinii, niestety nigdzie nie możemy znaleźć wiadomości od Pani. Proszę o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru na shop@krainagsm.pl lub na nr telefonu 690476588, jest to podstawa do reklamacji i ponownej wysyłki. Pozdrawiam Kasia
24 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Szybka wysyłka
Lecz niestety szkiełko nie pasuje do telefonu ale etui już tak.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
25 kwi 2024
Dzień dobry,
proszę o przesłanie zdjęć z widocznym niedopasowaniem na shop@krainagsm.pl, jest to podstawa do reklamacji.
Pozdrawiam Kasia
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Etui bardzo fajne ale szybka słaba po dwóch dniach wyszczerbiła sie
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Szklo nie pasowało na xiaomi 13bylo za małe
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
2 dni temu
Dzień dobry,
szkiełko, które jest w zestawie z etui jest mniejsze od wyświetlacz telefonu, na płaską część ekranu bez zaokrąglonych boków. Taka informacja jest umieszczona w opisie produktu.
Pozdrawiam Kasia
19 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
W etui nie ma wycięć tam gdzie potrzeba
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
19 kwi 2024
Dzień dobry,
proszę o przesłanie zdjęć z widocznym niedopasowaniem oraz z ustawień telefonu z widoczną nazwą modelu jaki Pani posiada. Jest to podstawa do reklamacji. Pozdrawiam Kasia
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Odpadł uchwyt od palca
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
11 dni temu
Dzień dobry,
proszę o przesłanie zdjęć etui z widocznym uszkodzeniem na shop@krainagsm.pl jest to podstawa do reklamacji i ponownej wysyłki. Pozdrawiam Kasia
4 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
3 dni temu
Dzień dobry,
proszę o przesłanie zdjęcia uszkodzonego towaru na shop@krainagsm.pl jest to podstawa do reklamacji i ponownej wysyłki.
Pozdrawiam Kasia
5 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
4 dni temu
Dziękujemy i cieszymy się, że produkt się sprawdził. Zapraszamy na kolejne zakupy :)
Pozdrawiam Kasia
13 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
11 dni temu
Dziękujemy i cieszymy się, że produkt się sprawdził. Zapraszamy na kolejne zakupy :)
Pozdrawiam Kasia
22 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
23 kwi 2024
Dzień dobry, prosimy o kontakt na shop@krainagsm.pl z informacją co jest powodem takiej oceny, jeżeli towar przyszedł uszkodzony wyślemy paczkę reklamacyjną. Pozdrawiam Kasia
20 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
22 kwi 2024
Dzień dobry, prosimy o kontakt na shop@krainagsm.pl z informacją co jest powodem Pani niezadowolenia, jeżeli towar przyszedł uszkodzony wyślemy paczkę reklamacyjną. Pozdrawiam Kasia
15 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Jeszcze nie odebrałam paczki bo popełniłam błąd w zamówieniu a Pani w aplikacji krótki to skwitowała : trzeba patrzeć co się kupuje wstyd
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
26 mar 2024
Dzień dobry, przejrzałam cała korespondencję e-mail z Panią i nie widzę, tam nigdzie takiego sformułowania. Nie mogliśmy już nic zmienić w zamówieniu ponieważ paczka już od nas wyszła. Wysyłamy to co zostało zakupione, nie ingerujemy w zamówienia, chyba, że na prośbę kupującego jeżeli taka paczka znajduje się jeszcze u nas. Przykro mi za niedogodności, ale nie mieliśmy już możliwości naprawić Pani błędu przy zamówieniu. Jak paczka do nas wróci, koleżanka będzie się kontaktować z prośbą o podanie konta, żeby zwrócić pieniądze za zamówienie. Pozdrawiam Kasia
25 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Nie polecam
Brak odpowiedzi na meila w którym zgłosiłem uszkodzony towar który zakupiłem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
25 mar 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności, ale po sprawdzeniu skrzynki e-mail niestety nigdzie nie widzę informacji napisanej do nas przez Pana. Proszę o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru na shop@krainagsm.pl lub pod nr telefonu 690476588 pod zdjęciami proszę opisać problem, jest to podstawa do reklamacji i wysyłki nowego towaru. Pozdrawiam Kasia
24 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Ładowarka widaje świszczący odgłos podczas ładowania, nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
25 mar 2024
Dzień dobry, przepraszamy za niedogodności. Proszę o kontakt na shop@krainagsm, w wiadomości proszę opisać problem oraz o informacje czy chce Pani ponowną wysyłkę czy zwrot pieniędzy (proszę podać nr konta bankowego). Pozdrawiam Kasia
31 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Висилають товар який не відповідає заявленим характеристикам
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu krainagsm.pl
2 kwi 2024
Dzień dobry, proszę o kontakt na shop@krainagsm.pl, w wiadomości proszę o podanie co było nie tak z zamówieniem, co nie pasowało. Proszę o zdjęcia z ustawień telefonu jaki model Pani posiada oraz zdjęć towaru który został wysłany w celu weryfikacji i ewentualnie wysyłki paczki reklamacyjnej. Pozdrawiam Kasia
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.