4yourpet.pl/
Opinie:

Opinie (52) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (52)

3,33
Dostateczny

znak jakości
Nieważny


Firma 4yourpet.pl/ nie uzyskała certyfikatu Trusted Shops.

Ochrona Kupującego nieaktywna

„Zakupy w firmie 4yourpet.pl/ nie są objęte Ochroną Kupującego Trusted Shops.”
Dowiedz się więcej o Znak jakości Trusted Shops
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

9 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Miła i profesjonalna obsługa. Szybki termin realizacji zamówienia. Polecam zdecydowanie. Na pewno tu wrócę.

najbardziej krytyczna opinia

4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam karmę dla psa ze względu na szybki czas wysyłki - na stronie jest informacja, że zamówienia złożone do 12:40 są wysyłane w ten sam dzień. BARDZO zależało mi na czasie. Jestem bardzo zawiedziona, bo status zamówienia to ciągle „pakowane”, a minęło już kilka dni - zamówienie złożyłam w czwartek rano, przez cały piątek ani weekend status się nie zmienił.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu 4yourpet.pl/

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
3 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone 23 lutego 2024 (piątek) - realizacja miała być do wtorku. Po 1,5 tygodnia od złożenia zamówienia brak jakiejkolwiek informacji. Towar opłacony. Nie polecam!
Zgłoś opinię
8 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
cena , dostepność , przejrzytosc strony , termin dostawy.
Zgłoś opinię
7 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
produkty zgodne z opisem , blyskawiczna dostawa , polecam.
Zgłoś opinię
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Polecam przyszło zgodnie z terminem
Zgłoś opinię
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Super dostawca.super karma.polecam
Zgłoś opinię
15 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Wszystko super
Zgłoś opinię
16 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Zamówienia do 12:40 NIE SĄ wysyłane tego samego dnia

Zamówiłam karmę dla psa ze względu na szybki czas wysyłki - na stronie jest informacja, że zamówienia złożone do 12:40 są wysyłane w ten sam dzień. BARDZO zależało mi na czasie. Jestem bardzo zawiedziona, bo status zamówienia to ciągle „pakowane”, a minęło już kilka dni - zamówienie złożyłam w czwartek rano, przez cały piątek ani weekend status się nie zmienił.
Zgłoś opinię
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Ostrzeżenie

Zamówienie złożone i opłacone.Od 2 tygodni brak postępów w jego realizacji, administracja firmy nie odbiera telefonów, nie odpowiada na wysyłane wiadomości. Podobna sytuacja miała miejsce w przeszłości i poproszono o zmianę negatywnej opinii. Wtedy uległem prośbom, raz może się zdarzyć, drugi raz to już nie przypadek. Odradzam zakupy w tej firmie.
Zgłoś opinię
6 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Oszustwo

Zostałam oszukana. Nie polecam tego sklepu. Brak kontaktu, brak wysłania paczki nawet nie jest w przygotowaniu Mimo iż sklep gwarantuje bszybkie wyslanie
Zgłoś opinię
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
nie otrzymałąm potwierdzenia od 4your pet o zamówionym i zapłaconym towarze.W dodatku nie odbierają mojego telefonu w sprawie mojego zamówienie. Nie wiem kiedy dostanę towar. Zapłaciłam za dwa zamówienia i brak wiadomości ze sklepu. Jestem rozczarowana takim załatwianiem spraw. Hanna Świderek
Zgłoś opinię
23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałam zamówienia złożonego 15.02.2024 a mamy dziś 23.02, zero jakiego kolwiek kontaktu i nie odesłali mi również pieniędzy za zamówienie!!!
Zgłoś opinię
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Oszustwo! Nie dajcie się nabrać, ani towaru, ani pieniędzy, ani kontaktu. Z całego serca nie polecam Omijać!
Zgłoś opinię
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie nie otrzymałam.
Zgłoś opinię
7 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
zamówienie 4421 złożone 15.01.2024. W dniu 23.01.2024 otrzymałam przesyłkę a w niej zamiast zamówionej przeze mnie karmy dla kota była karma dla psa 9 kg suchej karmy. Wielokrotnie próbowałam wysyłać emaile /brak odpowiedzi/ telefonu nikt nie odbiera. Sprawa trafiła do Rzecznika Spraw Konsumenta i dopiero KMG GROUP się ze mną skontaktował 01.02.2024. I dalej nic się nie dzieje. Mam w domu 9 kg karmy dla psa, a zamówionej karmy dla kota nie mam. Nie polecam
Zgłoś opinię
15 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
do tej pory nie mam żadnej informacji o stanie mojego zamówienia. prosze o pomoc.
Zgłoś opinię
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak powiadomienia o realizacji zamówienia na bieżąco. Przesyłka miała dotrzeć jutro 21.02 i nie wiadomo co się dzieje. Śledzenie niedostępne
Zgłoś opinię