easytoys.pl
Opinie:

Opinie (191) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (191)

4,54
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
To prawdopodobnie jeden z najlepszych zakupow w zyciu, rzecz niemozliwie odprezajaca, wreszcie moge "wyprowadzac pieska na spacer" rownoczesnie czytajac ksiazke lub ogladajac serial, albo po prostu cieszyc sie tymi wspanialymi doznaniami jakie zapewnia ten sprzet.

najbardziej krytyczna opinia

27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone zostało 12 lutego. 16 lutego pierwszy telefon (z mojej strony) w związku z brakiem zmiany statusu zamówienia (produkt nie został wysłany). Kolejny telefon 22 lutego - status zamówienia wciąż bez zmian. Zaproponowano zwrot środków. Rozumiem absolutnie wszystko, ale w związku z jakimikolwiek trudnościami, uważam że po Państwa stronie jest chociaż poinformowanie, że zamówienie zostanie dostarczone z opóźnieniem (mam na myśli informację OD PAŃSTWA, bez potrzeby telefonowania aby dowiedzieć sie o co właściwie chodzi). Przy potwierdzeniu zamówienia przewidywana data doręczenia była wskazana na 15 grudnia. Do 22 absolutnie żadnego kontaktu z Państwa strony. Zdecydowanie nie zamówię już więcej produktu i z żalem, ale nie poleciałbym nikomu. Aktualnie czekam na zwrot środków i mam nadzieję, że to odbędzie się terminowo. Pozdrawiam
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu easytoys.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(3)
(4)
(14)
Resetuj
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo bym chciał dać pozytywną opinię lub ją zmienić, ale do dzisiaj nie doczekałem się przesyłki, ani informacji o tym, czy będą jakieś opóźnienia w przesyłce
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
11 dni temu
Dzień dobry, Dziękujemy za recenzję. Irytuje mnie, że nie otrzymałeś jeszcze swojego zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą przez e-mail. Z poważaniem, Sabine - Obsługa klienta
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
5 dni temu
Dzień dobry, Dziękujemy za recenzję. Niestety nie jest to do końca jasne. Czy możesz to wyjaśnić? Pozdrawiam, Sabine - Obsługa klienta
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
19 kwi 2024
Dziękujemy za opinię. Widzimy, że dałeś nam jedną gwiazdkę i chcielibyśmy wiedzieć, jak możemy poprawić Twoje wrażenia. Daj nam znać. (Ten post został przetłumaczony za pomocą Deepl) Pozdrawiamy, Adriën
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone zostało 12 lutego. 16 lutego pierwszy telefon (z mojej strony) w związku z brakiem zmiany statusu zamówienia (produkt nie został wysłany). Kolejny telefon 22 lutego - status zamówienia wciąż bez zmian. Zaproponowano zwrot środków. Rozumiem absolutnie wszystko, ale w związku z jakimikolwiek trudnościami, uważam że po Państwa stronie jest chociaż poinformowanie, że zamówienie zostanie dostarczone z opóźnieniem (mam na myśli informację OD PAŃSTWA, bez potrzeby telefonowania aby dowiedzieć sie o co właściwie chodzi). Przy potwierdzeniu zamówienia przewidywana data doręczenia była wskazana na 15 grudnia. Do 22 absolutnie żadnego kontaktu z Państwa strony. Zdecydowanie nie zamówię już więcej produktu i z żalem, ale nie poleciałbym nikomu. Aktualnie czekam na zwrot środków i mam nadzieję, że to odbędzie się terminowo. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
28 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość. To niezwykle irytujące, że paczka zaginęła po wysyłce. Szczerze za to przepraszamy. Niestety nie otrzymujemy powiadomień, gdy paczki są opóźnione po wysyłce. Śledzenie, które otrzymujesz po wysyłce, odzwierciedla najnowsze informacje, w przypadku opóźnienia zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli znaleźć rozwiązanie. Widzę, że zwrot pieniędzy został zrealizowany, jeśli jeszcze go nie otrzymałeś, daj nam znać. Jeszcze raz przepraszamy za opóźnienie i niedogodności! (Ta wiadomość została przetłumaczona przez Deepl) Z poważaniem, Adriën
25 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Bezczelne zachowanie

Na paczce było napisane: " UWAGA DILDO". Kto normalny robi coś takiego?! Mina sprzedawcy w sklepie, w którym odbierałam paczkę była bardzo niezręczna. I ja i ta osoba byliśmy postawieni w bardzo niewygodnej sytuacji. Nie zamówię już nigdy nic z tej strony. Bezczelne zachowanie. Opinię przekaże moim znajomym, którzy też zamawiają z tej strony. Nie pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
26 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość. Niezwykle irytujące jest to słyszeć, to bardzo nietypowe. Wszystkie paczki wysyłamy w neutralnym, dyskretnym opakowaniu. Podejrzewamy, że coś poszło nie tak w urzędzie celnym. Czy mógłbyś skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcie, jak otrzymałeś paczkę? Naprawdę chcielibyśmy się tego dowiedzieć, ponieważ sami nigdy nie wysłalibyśmy takiej paczki. Przepraszamy za niedogodności! (Ten post został przetłumaczony przez Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

The courier company is the problem

Much to my dismay from the courier company, I had to look for the product while they were open
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
21 lut 2024
Thank you for your message. I am sorry to hear that something went wrong with your package during shipping. Please contact our customer service team for a solution. We will be happy to help you! Kind regards, Adriën
9 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Pomimo wiadomości o anulowaniu zamówienia i tak zostało wysłane.. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
11 mar 2024
Dziękujemy za wiadomość. Rozumiemy, że sytuacja nie jest idealna. Niestety, zamówienie, które jest zbyt daleko w procesie, nie może zostać anulowane. Ale nie martw się, wysłaliśmy Ci etykietę zwrotną, abyś mógł zwrócić paczkę bezpłatnie. Przepraszamy za niedogodności! Jeśli masz jakieś pytania lub jeśli jest coś jeszcze, co możemy dla Ciebie zrobić, daj nam znać, chętnie pomożemy! (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z pozdrowieniami, Adriën
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
13 mar 2024
Dziękujemy za recenzję. Przykro mi, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. W przypadku jakichkolwiek pytań lub skarg prosimy o codzienny kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën
18 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
19 lut 2024
Dziękujemy za recenzję. Przykro mi, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. W przypadku jakichkolwiek pytań lub skarg prosimy o codzienny kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem zamówienia Czekam na nie, nie wysłano mi żadnej informacji że jest do odbioru Wszedlem na śledzenie przesyłki z ups a tam podobno odebrano przesyłkę 17 stycznia... Niestety nie byłem to ja więc nie mam pojęcia gdzie ona jest i kto ja otrzymał
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
29 sty 2024
Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami i bardzo nam przykro, że nie otrzymałeś jeszcze swojego zamówienia. Rozumiemy, że jest to rozczarowujące i chcielibyśmy zapewnić, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać ten problem. Przepraszamy, że nie otrzymałeś żadnych informacji dotyczących odbioru zamówienia. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca i zbadamy ją wewnętrznie, aby upewnić się, że w przyszłości uda się jej uniknąć. Niepokojące jest również to, że pojawił się raport o paczce rzekomo otrzymanej 17 stycznia, podczas gdy Ty jej nie otrzymałeś. Rozumiemy, że spowodowało to zamieszanie. Chcielibyśmy pomóc Ci zidentyfikować przyczynę tego problemu i śledzić Twoje zamówienie. Aby rozwiązać ten problem, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. Nasz zespół jest gotowy zbadać tę kwestię i zapewnić rozwiązanie. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Naszym celem jest szybkie dostarczenie zamówienia, a zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Z wyrazami szacunku, Adriën
16 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie mam nic do zarzucenia kupowanym produktom natomiast pakowanie mogło by być bardziej dyskretne np. zawinięcie w coś. Zabawki przyszły luzem rzucone w kartonie natomiast sam karton rozerwany i ewidentnie ktoś zaglądał co jest w środku
Zgłoś opinię
27 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Może być lepiej

Wiele produktów niedostępnych, promocje ukryte (aby z nich skorzystać trzeba dokupywać rzeczy, ale i tak wyświetla się cena promocyjna). Na plus opisy produktów i szybki kontakt. Nie wiem czy skorzystam ponownie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
29 sty 2024
Bardzo dziękujemy za opinię. Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami. Przykro nam słyszeć, że masz pewne obawy, zwłaszcza dotyczące dostępności produktów i naszych ofert. Traktujemy Twoje uwagi poważnie i omówimy je z naszym zespołem, aby zobaczyć, jak możemy ulepszyć nasze usługi. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z opisów produktów i szybkości naszej komunikacji. Są to aspekty, które bardzo cenimy. Nieustannie staramy się ulepszać nasze usługi, a Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna. Jeśli zdecydujesz się ponownie skorzystać z naszych usług w przyszłości, mamy nadzieję, że będziesz miał lepsze doświadczenia. Jeśli masz dodatkowe pytania lub uwagi, skontaktuj się z nami. Jesteśmy zawsze gotowi do pomocy. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przesyłki - prośba o zwrócenie zapłaconej kwoty. Till now I have not received parcel. Pls send back my money to my account. Best regards RS
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
26 sty 2024
Dziękujemy za wiadomość. Przykro mi, że nie otrzymałeś jeszcze swojej paczki. Śledzenie przesyłki wskazuje, że została ona dostarczona. Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, abyśmy mogli rozwiązać ten problem. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z poważaniem, Adriën
31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Wibrator przyjechał zepsuty. Nie działa więc odesłałam spowrotem. Szkoda bo super wyglądał i materiał wydawał się świetny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
2 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość. To irytujące, że otrzymałeś wadliwy produkt. Widzę, że nowy artykuł jest już w drodze. Przepraszamy za niedogodności! W razie dalszych pytań nasz dział obsługi klienta jest dostępny codziennie. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z poważaniem, Adriën
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Wadliwy sprzęt

Doręczenie trwało dość długo, a sprzęt który dotarł zwyczajnie nie działa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
16 lut 2024
Dziękujemy za wiadomość. Przykro mi słyszeć, że zamówiony produkt nie działa. Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, abyśmy mogli wspólnie znaleźć rozwiązanie. Opinie na tej platformie odnoszą się do nas jako sklepu. Możesz zostawić recenzję produktu na naszej stronie internetowej (sklep), otrzymasz zaproszenie do tego e-mailem po otrzymaniu zamówienia. Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z dostawy, informacji i kontaktu z nami. (Ta wiadomość została przetłumaczona przez Deepl) Z pozdrowieniami, Adriën
25 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Trash product, never buying from easytoys again
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
26 sty 2024
Thank you for your message. I am sorry to learn that you are not satisfied with the items you ordered. For questions and complaints about items, please contact our customer service team. We will be happy to work with you to find a suitable solution. Kind regards, Adriën
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Nie dostałem przesyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
22 sty 2024
Dziękujemy za wiadomość. Przykro mi, że zamówienie nie zostało jeszcze dostarczone. Widzę, że skontaktowaliśmy się dziś z naszym zespołem obsługi klienta w celu znalezienia rozwiązania. Przepraszamy za niedogodności! (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu easytoys.pl
16 lut 2024
Dziękujemy za recenzję. Przykro mi, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. W przypadku jakichkolwiek pytań lub skarg prosimy o codzienny kontakt z naszym zespołem obsługi klienta. (Ta wiadomość została przetłumaczona za pomocą Deepl) Z wyrazami szacunku, Adriën