Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 lis 2023
Opinia zweryfikowana
UPD Problem został rozwiązany, firma skontaktowała się ze mną i wypłaciła zadeklarowaną rekompensatę 100%.
Szklanki dotarły zarysowane, wykonanie pozostawia wiele do życzenia, szkło posiada wady w postaci bąbelków w masie. W cenie niemal 160zł za komplet nieużywanych dwóch szklanek spodziewałbym się jednak lepszej jakości wykonania i zapakowania paczki niż czegoś na poziomie IKEA czy Jysk.
Zakup super, ale procedura zwrotu kiepska.
Kupiłam zastawę stołową za prawie 2 tyś zł. sama realizacja zamówienia bez zarzutu (szybka wysyłka, bardzo dobrze zapakowana, produkty dobrej jakości). Niestety problemy zaczęły się przy zwrocie, kiedy kilka rzeczy z zamówienia chciałam zwrócić. Przede wszystkim otrzymałam od sklepu etykietę zwrotną, której na poczcie nie chcieli mi przyjąć. Mimo kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego problem pozostał nie rozwiązany, dopiero po 9 dniach otrzymałam prawidłową etykietę. W tym czasie za 3 podejściem na poczcie udało się trafić na pracownika, który przymkną oko i przesyłkę przyjął. Zwrot nadany 13.12 na razie nie mam żadnych informacji od sklepu, czy przesyłka dotarła. Niestety nie mogę tego sprawdzić na stronie poczty polskiej, po wpisaniu numerów z etykiety w śledzeniu przesyłek nie wyświetlają się żadne informacje. pieniądze jeszcze nie zostały zwrócone.
Nieprawidłowa informacja o czasie realizacji zamówienia to dopiero początek.Po opłaceniu zamówienia-po kilku dniach zostałam poinformowana,że realizacja będzie o wiele dłuższa.Brak możliwości sprawdzenia ,gdzie jest dokładnie przesyłka/enigmatyczny ,niezmieniający się wpis,że Hamburg.Wtedy dopiero sprawdziłam opinie o firmie i okazały się b.negatywne .Przesyłka w końcu z ogromnym opóżnieniem dotarła ,ale z niekompletnym adresem/brak nr domu i mieszkania/.ta firma to porażka!!!
Moje ptaszki- jajeczka spóźniły się mocno na święta, choć zamówiłam kilka tygodni wcześniej. Na kurki czekam już dwa miesiące...
Zgłoś opinię
7 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 mar 2024
Opinia zweryfikowana
oszukali mnie.Sprzedaja kubki miedziane ktore nie sa w 100% z miedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
18 mar 2024
Szanowny Kliencie,
Informacje o charakterystyce produktów umieszczamy w zakładce Fakty pod każdym produktem i jest ona prawdziwa.
Jednak chcielibyśmy się przyjrzeć tej sprawie, dlatego też jeden z naszych konsultantów z działu Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem i pomoże w rozwiązaniu sprawy.
Pozdrawiamy, Zespół Nordic Nest
30 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Tragiczna obsluga i niejasne zasady rozliczen Vat. Nie polecam!!
Zgłoś opinię
1 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Odradzam zakupów firmowych.
Brak możliwości otrzymania prawidłowego rachunku - odradzam firmom. Mimo próśb faktura pozostała nieprawidłowa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
18 mar 2024
Szanowny kliencie,
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na ocenę naszych produktów i usług. Bardzo przepraszamy, mamy specjalny dział zakupów firmowych, ale mamy nadzieję, że otrzymana uwaga i rozwiązanie były satysfakcjonujące, a wymiana spełniła Państwa oczekiwania.
/ Z poważaniem,
Nordic Nest
1 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Filiżanki ok, ale długi czas dostawy.
Zgłoś opinię
17 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo dllugi czas oczekiwania na…
Bardzo długi czas oczekiwania na kupiony towar
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
24 sty 2024
Szanowny kliencie,
Bardzo dziękujemy za opinię. Sprawdziliśmy zamówienie i status przedmiotu w momencie zakupu nie było go w magazynie, a termin wskazany na stronie internetowej na otrzymanie przedmiotu wynosił 3-4 tygodnie. Ostatecznie paczka została wysłana 14 grudnia.
Zapraszamy zawsze do kontaktu, jeśli chce Państwo uzyskać więcej informacji na temat statusu zamówienia.
/Z poważaniem, Nordic Nest
19 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Sposób pakowano przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
24 sty 2024
Szanowny kliencie,
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na ocenę naszych produktów i usług. Bardzo przepraszamy, że Państwa zamówienie zostało uszkodzone podczas transportu, takie rzeczy czasami się zdarzają, ale mamy nadzieję, że otrzymana uwaga i rozwiązanie były satysfakcjonujące, a wymiana spełniła Państwa oczekiwania.
/ Z poważaniem, Nordic Nest
30 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zakup super, ale procedura zwrotu kiepska.
Kupiłam zastawę stołową za prawie 2 tyś zł. sama realizacja zamówienia bez zarzutu (szybka wysyłka, bardzo dobrze zapakowana, produkty dobrej jakości). Niestety problemy zaczęły się przy zwrocie, kiedy kilka rzeczy z zamówienia chciałam zwrócić. Przede wszystkim otrzymałam od sklepu etykietę zwrotną, której na poczcie nie chcieli mi przyjąć. Mimo kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego problem pozostał nie rozwiązany, dopiero po 9 dniach otrzymałam prawidłową etykietę. W tym czasie za 3 podejściem na poczcie udało się trafić na pracownika, który przymkną oko i przesyłkę przyjął. Zwrot nadany 13.12 na razie nie mam żadnych informacji od sklepu, czy przesyłka dotarła. Niestety nie mogę tego sprawdzić na stronie poczty polskiej, po wpisaniu numerów z etykiety w śledzeniu przesyłek nie wyświetlają się żadne informacje. pieniądze jeszcze nie zostały zwrócone.
wystarczy zwracać peniądze za zakupione rzeczy po ich odesłaniu do was
ja czekam już 26 dni od momentu wysłania zwrotu /zwrot jest zarejestrowany od 6 lipca w niemczech w tej firmie/
skrypt nie poradzi sobie z odpowiedziami - standardowe odpowiedzi tylko irytują
kto potrafi mi powiedzieć na co ja właściwie czekam?
czy ta firma okrada swoich klientów?
mam coraz większe obawy czy pieniądze mi zostaną zwrócone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
11 wrz 2023
Szanowny Kliencie,
Na wstępie chciałbym przeprosić za wszelkie niedogodności, których mogłeś doświadczyć w związku z procesem zwrotu. Rozumiemy, że oczekujesz szybkiego i skutecznego rozwiązania Twojego problemu, a to co opisałeś nie spełnia Twoich oczekiwań.
Warto zauważyć, że proces zwrotu może być czasochłonny, zwłaszcza gdy paczka musi przebyć długą drogę między różnymi krajami. 26 dni to rzeczywiście długi okres oczekiwania i rozumiem Twoje obawy.
W międzyczasie widzę, że problem został rozwiązany. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, jeśli jest coś jeszcze, w czym możemy pomóc!
Pozdrawiam serdecznie,
Nordic Nest
23 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Całą radość z zakupów przyćmiewa praktycznie zerowy kontakt ze sklepem i długość oczekiwania na przesyłkę. Co innego gdyby informacja o tym była podana przy zakupach, ale niestety nie. W związku z mocno opóźnioną dostawą nie udało mi się zrobić prezentu na czas...
Kupiłam kilka talerzy na próbę, niestety kolor okazał się inny niż na zdjęciu. 23 kwietnia dokonałam zwrotu NN0003064742, który Nordicnest zarejestrował. Do 18 maja nie otrzymałam zwrotu środków na konto Klarna. Kpina, to był moj ostatni zakup.
bardzo długi proces zwrotu pieniędzy za zwrócone zakupy, najdłuższy w mojej wieloletniej historii zakupów w sklepach internetowych
jak podają nawet 5 tygodni...
ja czekam już dlugo i nadal nie znam terminu zwrotu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
15 sie 2023
Szanowna Pani,
Bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii.
W pierwszej kolejności, bardzo chcielibyśmy Panią przeprosić za długi czas oczekiwania na zwrot środków.
Nasz konsultant wyjaśni tą sprawę i skontaktuję się z Panią.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Nordic Nest
22 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Koniecznie trzeba poprawić pakowanie dużych zamówień i rozdzielać je na kilka przesyłek, aby mogły bezpiecznie dotrzeć do klienta, zwłaszcza, że bywają bardzo ciężkie. Ciekawa natomiast bywa oferta promocyjna.
jestem bardzo niezadowolona z obsługi mojego zamówienia i lekceważącego stosunku do mnie
zwrot wysłałam 3 lipca załącznik
dostarczono go do niemiec 6 lipca
pieniędzy mi nie zwrócono
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
11 wrz 2023
Szanowny Kliencie,
Przepraszam za wszelkie niedogodności związane z obsługą zamówienia i procesem zwrotu.
Uwierz mi, lekceważenie klientów jest niedopuszczalne i cenimy każdego klienta. Jesteśmy międzynarodową firmą z siedzibą w Szwecji, dlatego otrzymanie zwrotu zajmuje nam od 2 do 4 tygodni, ponieważ musi on zostać przesłany z Niemiec do Szwecji.
W pierwszej kolejności zalecamy bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli udzielić dalszej pomocy. Upewnij się, że podałeś wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotu i zamówienia.
Pozdrawiam,
Nordic Nest
5 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Słaby kontakt ze sklepem. Towar dotarł do
Mnie po terminie.
Brak reakcji sklepu na maile. W pewnym momencie zastanawiałam się czy sama się nie wkopałam w fajkowy sklep
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.