Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 lis 2023
Opinia zweryfikowana
UPD Problem został rozwiązany, firma skontaktowała się ze mną i wypłaciła zadeklarowaną rekompensatę 100%.
Szklanki dotarły zarysowane, wykonanie pozostawia wiele do życzenia, szkło posiada wady w postaci bąbelków w masie. W cenie niemal 160zł za komplet nieużywanych dwóch szklanek spodziewałbym się jednak lepszej jakości wykonania i zapakowania paczki niż czegoś na poziomie IKEA czy Jysk.
Zakup super, ale procedura zwrotu kiepska.
Kupiłam zastawę stołową za prawie 2 tyś zł. sama realizacja zamówienia bez zarzutu (szybka wysyłka, bardzo dobrze zapakowana, produkty dobrej jakości). Niestety problemy zaczęły się przy zwrocie, kiedy kilka rzeczy z zamówienia chciałam zwrócić. Przede wszystkim otrzymałam od sklepu etykietę zwrotną, której na poczcie nie chcieli mi przyjąć. Mimo kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego problem pozostał nie rozwiązany, dopiero po 9 dniach otrzymałam prawidłową etykietę. W tym czasie za 3 podejściem na poczcie udało się trafić na pracownika, który przymkną oko i przesyłkę przyjął. Zwrot nadany 13.12 na razie nie mam żadnych informacji od sklepu, czy przesyłka dotarła. Niestety nie mogę tego sprawdzić na stronie poczty polskiej, po wpisaniu numerów z etykiety w śledzeniu przesyłek nie wyświetlają się żadne informacje. pieniądze jeszcze nie zostały zwrócone.
Nieprawidłowa informacja o czasie realizacji zamówienia to dopiero początek.Po opłaceniu zamówienia-po kilku dniach zostałam poinformowana,że realizacja będzie o wiele dłuższa.Brak możliwości sprawdzenia ,gdzie jest dokładnie przesyłka/enigmatyczny ,niezmieniający się wpis,że Hamburg.Wtedy dopiero sprawdziłam opinie o firmie i okazały się b.negatywne .Przesyłka w końcu z ogromnym opóżnieniem dotarła ,ale z niekompletnym adresem/brak nr domu i mieszkania/.ta firma to porażka!!!
Zgłoś opinię
30 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Tragiczna obsluga i niejasne zasady rozliczen Vat. Nie polecam!!
Zgłoś opinię
15 mar 2024
Opinia zweryfikowana
oszukali mnie.Sprzedaja kubki miedziane ktore nie sa w 100% z miedzi
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
18 mar 2024
Szanowny Kliencie,
Informacje o charakterystyce produktów umieszczamy w zakładce Fakty pod każdym produktem i jest ona prawdziwa.
Jednak chcielibyśmy się przyjrzeć tej sprawie, dlatego też jeden z naszych konsultantów z działu Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem i pomoże w rozwiązaniu sprawy.
Pozdrawiamy, Zespół Nordic Nest
1 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Filiżanki ok, ale długi czas dostawy.
Zgłoś opinię
1 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Odradzam zakupów firmowych.
Brak możliwości otrzymania prawidłowego rachunku - odradzam firmom. Mimo próśb faktura pozostała nieprawidłowa.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
18 mar 2024
Szanowny kliencie,
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na ocenę naszych produktów i usług. Bardzo przepraszamy, mamy specjalny dział zakupów firmowych, ale mamy nadzieję, że otrzymana uwaga i rozwiązanie były satysfakcjonujące, a wymiana spełniła Państwa oczekiwania.
/ Z poważaniem,
Nordic Nest
17 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Sposób pakowano przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
24 sty 2024
Szanowny kliencie,
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na ocenę naszych produktów i usług. Bardzo przepraszamy, że Państwa zamówienie zostało uszkodzone podczas transportu, takie rzeczy czasami się zdarzają, ale mamy nadzieję, że otrzymana uwaga i rozwiązanie były satysfakcjonujące, a wymiana spełniła Państwa oczekiwania.
/ Z poważaniem, Nordic Nest
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo dllugi czas oczekiwania na…
Bardzo długi czas oczekiwania na kupiony towar
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
24 sty 2024
Szanowny kliencie,
Bardzo dziękujemy za opinię. Sprawdziliśmy zamówienie i status przedmiotu w momencie zakupu nie było go w magazynie, a termin wskazany na stronie internetowej na otrzymanie przedmiotu wynosił 3-4 tygodnie. Ostatecznie paczka została wysłana 14 grudnia.
Zapraszamy zawsze do kontaktu, jeśli chce Państwo uzyskać więcej informacji na temat statusu zamówienia.
/Z poważaniem, Nordic Nest
5 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Słaby kontakt ze sklepem. Towar dotarł do
Mnie po terminie.
Brak reakcji sklepu na maile. W pewnym momencie zastanawiałam się czy sama się nie wkopałam w fajkowy sklep
Zgłoś opinię
30 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zakup super, ale procedura zwrotu kiepska.
Kupiłam zastawę stołową za prawie 2 tyś zł. sama realizacja zamówienia bez zarzutu (szybka wysyłka, bardzo dobrze zapakowana, produkty dobrej jakości). Niestety problemy zaczęły się przy zwrocie, kiedy kilka rzeczy z zamówienia chciałam zwrócić. Przede wszystkim otrzymałam od sklepu etykietę zwrotną, której na poczcie nie chcieli mi przyjąć. Mimo kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego problem pozostał nie rozwiązany, dopiero po 9 dniach otrzymałam prawidłową etykietę. W tym czasie za 3 podejściem na poczcie udało się trafić na pracownika, który przymkną oko i przesyłkę przyjął. Zwrot nadany 13.12 na razie nie mam żadnych informacji od sklepu, czy przesyłka dotarła. Niestety nie mogę tego sprawdzić na stronie poczty polskiej, po wpisaniu numerów z etykiety w śledzeniu przesyłek nie wyświetlają się żadne informacje. pieniądze jeszcze nie zostały zwrócone.
Zgłoś opinię
29 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Brak paragonów oraz faktur w paczkach niezależnie od tego czy zakup był na osobę fizyczną czy na firmę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
29 sty 2024
Szanowny kliencie,
Faktury nie są wysyłane fizycznie, ale można je pobrać w formacie PDF w swoim profilu na naszej stronie internetowej lub skontaktować się z obsługą klienta.
Z poważaniem
Zespół Nordic Nest
23 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Całą radość z zakupów przyćmiewa praktycznie zerowy kontakt ze sklepem i długość oczekiwania na przesyłkę. Co innego gdyby informacja o tym była podana przy zakupach, ale niestety nie. W związku z mocno opóźnioną dostawą nie udało mi się zrobić prezentu na czas...
Zgłoś opinię
22 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Koniecznie trzeba poprawić pakowanie dużych zamówień i rozdzielać je na kilka przesyłek, aby mogły bezpiecznie dotrzeć do klienta, zwłaszcza, że bywają bardzo ciężkie. Ciekawa natomiast bywa oferta promocyjna.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.