Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
13 lis 2023
Opinia zweryfikowana
UPD Problem został rozwiązany, firma skontaktowała się ze mną i wypłaciła zadeklarowaną rekompensatę 100%.
Szklanki dotarły zarysowane, wykonanie pozostawia wiele do życzenia, szkło posiada wady w postaci bąbelków w masie. W cenie niemal 160zł za komplet nieużywanych dwóch szklanek spodziewałbym się jednak lepszej jakości wykonania i zapakowania paczki niż czegoś na poziomie IKEA czy Jysk.
Zakup super, ale procedura zwrotu kiepska.
Kupiłam zastawę stołową za prawie 2 tyś zł. sama realizacja zamówienia bez zarzutu (szybka wysyłka, bardzo dobrze zapakowana, produkty dobrej jakości). Niestety problemy zaczęły się przy zwrocie, kiedy kilka rzeczy z zamówienia chciałam zwrócić. Przede wszystkim otrzymałam od sklepu etykietę zwrotną, której na poczcie nie chcieli mi przyjąć. Mimo kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego problem pozostał nie rozwiązany, dopiero po 9 dniach otrzymałam prawidłową etykietę. W tym czasie za 3 podejściem na poczcie udało się trafić na pracownika, który przymkną oko i przesyłkę przyjął. Zwrot nadany 13.12 na razie nie mam żadnych informacji od sklepu, czy przesyłka dotarła. Niestety nie mogę tego sprawdzić na stronie poczty polskiej, po wpisaniu numerów z etykiety w śledzeniu przesyłek nie wyświetlają się żadne informacje. pieniądze jeszcze nie zostały zwrócone.
Zakup super, ale procedura zwrotu kiepska.
Kupiłam zastawę stołową za prawie 2 tyś zł. sama realizacja zamówienia bez zarzutu (szybka wysyłka, bardzo dobrze zapakowana, produkty dobrej jakości). Niestety problemy zaczęły się przy zwrocie, kiedy kilka rzeczy z zamówienia chciałam zwrócić. Przede wszystkim otrzymałam od sklepu etykietę zwrotną, której na poczcie nie chcieli mi przyjąć. Mimo kontaktu telefonicznego oraz e-mailowego problem pozostał nie rozwiązany, dopiero po 9 dniach otrzymałam prawidłową etykietę. W tym czasie za 3 podejściem na poczcie udało się trafić na pracownika, który przymkną oko i przesyłkę przyjął. Zwrot nadany 13.12 na razie nie mam żadnych informacji od sklepu, czy przesyłka dotarła. Niestety nie mogę tego sprawdzić na stronie poczty polskiej, po wpisaniu numerów z etykiety w śledzeniu przesyłek nie wyświetlają się żadne informacje. pieniądze jeszcze nie zostały zwrócone.
Zgłoś opinię
23 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Całą radość z zakupów przyćmiewa praktycznie zerowy kontakt ze sklepem i długość oczekiwania na przesyłkę. Co innego gdyby informacja o tym była podana przy zakupach, ale niestety nie. W związku z mocno opóźnioną dostawą nie udało mi się zrobić prezentu na czas...
bardzo długi proces zwrotu pieniędzy za zwrócone zakupy, najdłuższy w mojej wieloletniej historii zakupów w sklepach internetowych
jak podają nawet 5 tygodni...
ja czekam już dlugo i nadal nie znam terminu zwrotu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
15 sie 2023
Szanowna Pani,
Bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii.
W pierwszej kolejności, bardzo chcielibyśmy Panią przeprosić za długi czas oczekiwania na zwrot środków.
Nasz konsultant wyjaśni tą sprawę i skontaktuję się z Panią.
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół Nordic Nest
22 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Koniecznie trzeba poprawić pakowanie dużych zamówień i rozdzielać je na kilka przesyłek, aby mogły bezpiecznie dotrzeć do klienta, zwłaszcza, że bywają bardzo ciężkie. Ciekawa natomiast bywa oferta promocyjna.
Zgłoś opinię
7 lip 2023
Opinia zweryfikowana
lepiej zabezpieczać produkty - moje się wylały i cała paczka była zalana płynem do nauczyć i finalnie dostałam tylko połowę produktu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
19 lip 2023
Szanowny kliencie.
Bardzo dziękujemy za docenienie naszych produktów i usług. Przepraszamy, że paczka została uszkodzona podczas transportu.
Nie mamy w systemie żadnego e-mail ani zarejestrowanych połączeń od Państwa.
Takie wypadki mogą się zdarzyć, ale zawsze, gdy tak się stanie, zapraszamy do kontaktu z nami, abyśmy mogli go rozwiązać, ponieważ paczki są w pełni ubezpieczone.
Jeden z naszych agentów skontaktuje się z Państwem, i wkrótce pomoże w tej kwestii.
//Pozdrawiamy, Zespół Nordic Nest
22 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Zamowienie jest niezrealizowana od…
Zamówienie jest niezrealizowana od lipca, gdyż sklep czeka na dostawę
Zgłoś opinię
12 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo dllugi czas oczekiwania na…
Bardzo długi czas oczekiwania na kupiony towar
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
24 sty 2024
Szanowny kliencie,
Bardzo dziękujemy za opinię. Sprawdziliśmy zamówienie i status przedmiotu w momencie zakupu nie było go w magazynie, a termin wskazany na stronie internetowej na otrzymanie przedmiotu wynosił 3-4 tygodnie. Ostatecznie paczka została wysłana 14 grudnia.
Zapraszamy zawsze do kontaktu, jeśli chce Państwo uzyskać więcej informacji na temat statusu zamówienia.
/Z poważaniem, Nordic Nest
19 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Sposób pakowano przesyłki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nordicnest.pl
24 sty 2024
Szanowny kliencie,
Bardzo dziękujemy za poświęcenie czasu na ocenę naszych produktów i usług. Bardzo przepraszamy, że Państwa zamówienie zostało uszkodzone podczas transportu, takie rzeczy czasami się zdarzają, ale mamy nadzieję, że otrzymana uwaga i rozwiązanie były satysfakcjonujące, a wymiana spełniła Państwa oczekiwania.
/ Z poważaniem, Nordic Nest
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.