hopki.pl- Logo - Opinie

hopki.pl
Opinie:

Opinie (324) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1060)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 27 paź 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
hopki.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

9 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt jak zawsze zgodny z opisem. Ostatnie zamówienie nawet przerosło moje oczekiwania. Sukienka Elsy, pasuje na córkę idealnie. Wykonanie super jak na taką cenę. Czas realizacji bardzo szybko.

najbardziej krytyczna opinia

23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Po wyciągnięciu z paczki sukienka w 2 miejscach jest rozdarta. Dostałam rachunek nie za swoje zamówienie a za jakiś plecak którego nie zamawiałam.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hopki.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(5)
(6)
(6)
Resetuj
15 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
materiał cienutki, ale ogólnie ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
8 dni temu
Dzień dobry, Informujemy, że jeżeli występuje niezadowolenie z produktu można dokonać zwrotu produktu w ciągu 14 dni. W sytuacji gdy występuje problem z zamówieniem jak najbardziej przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Warto zgłosić nam daną kwestię drogą e-mailową. Umożliwi nam to zaproponowanie odpowiedniego rozwiązania. Pozdrawiamy.
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
18 kwi 2024
Bardzo nam przykro, że nasze produkty nie spełniły oczekiwań oczywiście jest to powód do zwrotu. Zwroty przyjmujemy i bez problemu zwracamy należność. W tej sytuacji również poinformowaliśmy o takiej możliwości, niestety kupujacy nie skorzystał. Pozdrawiam
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Materiał tragedia, po dwóch dniach robią się przetarcia na palcach i masce, już był szyty.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
25 mar 2024
Dzień dobry, Dziękujemy za przesłanie spostrzeżeń i uwag odnośnie stroju. Zależy nam na zadowoleniu klientów i pozytywnym rozwiązaniu problemu dlatego też zaproponowaliśmy rozwiązanie. Niestety kupujący zaprzestał kontaktu z nami. Przykro nam, że nie udało nam się rozwiązać problemu i dostarczyć satysfakcjonującego rozwiązania. Pozdrawiamy
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
25 mar 2024
Przykro nam, że spełniliśmy oczekiwań. Informujemy, że w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań przysługuje opcja zwrotu, z którego kupujący nie skorzystał. Prosimy jednak nie zniechęcać się i zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy.
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Suknia sama w sobie ok, ale zamek przeszyty, co uniemożliwiło rozpięcie sukienki, musiałam pruć i sama ponownie zszywać. Poza tym w tiulu dziury, i to na samym przodzie. Gdyby nie fakt, że córka miała bal na drugi dzień po odbiorze przesyłki, na pewno bym odesłała. Za tą cenę i w ogóle jako nowy produkt - naprawdę słabo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
9 lut 2024
Dziękujemy za przesłanie spostrzeżeń i uwag odnośnie sukienki. Najmocniej przepraszamy za powyższą sytuację, nie powinna mieć miejsca. Cieszymy się, że mogliśmy rozwiązać Pani problem i dostarczyć satysfakcjonujące rozwiązanie. Dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Prosimy jednak nie zniechęcać się. Pozdrawiamy.
3 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
cena nie adekwatna do jakości sukienki!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
25 mar 2024
Próbowaliśmy skontaktować się z kupującym kilkukrotnie, w celu wyjaśnienia dodanej oceny. Jeżeli otrzymane produkty są wadliwe bądź niezgodne z zamówieniem zachęcamy bezpośrednio do kontaktu z naszym działem obsługi klienta abyśmy mogli rozwiązać sytuację. Informujemy, że kupujący ma 14 dni od daty otrzymania produktu, aby ocenić czy spełnia jego oczekiwania. Jeśli nie jest zadowolony z produktu, ma prawo do jego zwrotu. Niestety kupujacy nie skorzystał z tej możliwości i pozostawił produkt u siebie. Pozdrawiamy.
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Strój rozpruty
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
26 lut 2024
Przykro nam, że nie udało nam się rozwiązać Pani problemu i dostarczyć satysfakcjonującego rozwiązania. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z Pani doświadczenia. Zależy nam na zadowoleniu klientów i w tej sytuacji również podjeliśmy wszelkie kroki by to naprawić, niestety klient zaprzestał kontaktu. Pozdrawiamy
23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Po wyciągnięciu z paczki sukienka w 2 miejscach jest rozdarta. Dostałam rachunek nie za swoje zamówienie a za jakiś plecak którego nie zamawiałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
28 wrz 2023
Przykro nam w związku z zaistniałą sytuacją. Informujemy, że jeżeli nastąpi problem z zakupionym produktem przysługuje prawo reklamacji. Zależy nam na wyjaśnieniu sytuacji i Pani zadowoleniu. Czekamy na kontakt. Pozdrawiamy.
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo słaba jakość Strój na pierwszy rzut oka wydawał się ok. Po założeniu, z rękawiczek zaczęły wychodzić małe niteczki - zaczął się mechacić. Po kilku minutach noszenia te niteczki były już na znacznej części stroju. Mimo tego, że wybrałam rozmiar o 1 większy i strój nie był opięty, to po godzinie od założenia zaczął się pruć na szwach. Ogólnie, powinnam dać 1 gwiazdkę, dałam 2, bo dodatkowy suwak do korzystania z toalety, to jego duży atut. Ogólnie strój nie nadaje się już do ponownego założenia. Chcielibyśmy wobec tego złożyć reklamacje i poprosić o zwrot pieniędzy. Strój oczywiście mogę odesłać na Państwa koszt. Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie. Zdjęcia w załączeniu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
13 lis 2023
Dzień dobry, Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Jeżeli występuje problem z zamówieniem jak najbardziej przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W tej sytuacji reklamacja została rozpatrzona pozytywnie dla kupującego. Prosimy jednak nie zniechęcać się i zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy serdecznie!
31 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka wysyłka i dobry kontakt, ale sam produkt pozostawia wiele do życzenia. Spódniczka Minnie jest bardzo krótka, choć trudno to nazwać spódniczką. Na zdjęciu nie widać, że to pasma siateczki zawiązanej na gumce. Poza tym rozmiar jest zaniżony, jeśli dziecko jest w górnej granicy, lepiej wziąć większy rozmiar.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
3 sty 2024
Dzień dobry, Przykro nam, że nasz produkt nie spełnił oczekiwań. Jednocześnie dziękujemy za podzielenie się opinią. Każda wskazówka jest dla nas bardzo ważna i pomaga ulepszać nasze produkty. Wszelkie uwagi zostaną przekazane do odpowiedniej osoby. Mamy nadzieję, że w przyszłości odwiedzi nas Pani ponownie. Pozdrawiamy serdecznie!
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Informacja o darmowej przesyłce wprowadzająca w błąd. Lekceważący ton Pani przy telefonie upewnił mnie tylko aby były to ostanie zakupy na stronie. Zakup jednak uważam za udany gdyz towar otrzymałem na czas oraz w jakości jakiej się spodziewałem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
20 gru 2023
Dzień dobry , Przykro nam, że zostaliśmy tak odebrani. Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Ciągle się rozwijamy, a taka informacja jest dla nas cenną wskazówką. Mamy nadzieję, że w przyszłości odwiedzi nas Pan ponownie. Pozdrawiamy serdecznie!
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Rzeczywisty wygląd produktów znacznie odbiega od zdjęć zamieszczonych na stronie. Na zdjęciu sukienka jest pełna rozkloszowana a w rzeczywistości przychodzi cienki kawałek materiału. Produkt tej jakości nie jest wart swojej ceny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
27 gru 2023
Dzień dobry, Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie niestety brak odpowiedzi. Informujemy, że jeżeli występuje niezadowolenie z produktu można dokonać zwrotu produktu w ciągu 14 dni. W sytuacji gdy występuje problem z zamówieniem jak najbardziej przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Pozdrawiamy
2 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Mimo obietnicy że zamówienie zostanie wysłane togo samego dnia niestety nie nastąpiło to. Bez problemu mogłem zrezygnować z zamówienia, jednak musiałem przypominać się o zwrot pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
20 gru 2023
Przykro nam, że doszło do takiej sytuacji. Dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Prosimy jednak nie zniechęcać się i zapraszamy ponownie. Pozzdrawiamy.
13 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Szybka wysyłka ale niska jakość produktu

Szybka wysyłka i dobry kontakt, ale jakość produktu bardzo słaba niestety. Po samych przymiarkach już zdążyła się rozpruć w kilku miejscach, mimo delikatnego traktowania.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
21 lis 2023
Dzień dobry, Informujemy, że jeżeli występuje problem z zamówieniem jak najbardziej przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Warto zgłosić nam daną kwestię drogą e-mailową. Umożliwi nam to zaproponowanie odpowiedniego rozwiązania. Czekamy na kontakt. Pozdrawiamy
3 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Wprowadzają klienta w błąd rozmiar jest o wiele mniejszy przy rozmiarze 146/152 jest dostarczony rozmiar 140 Nie polecam Nie odpisują na maile
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
16 lis 2023
Dzień dobry, Najmocniej jeszcze raz przepraszamy za wprowadzenie w błąd. Problem został zweryfikowany. Dołożymy wszelkich starań, aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Prosimy jednak nie zniechęcać się. Pozdrawiamy.
28 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Bardzo niska jakość wykonania

Kostium na zdjęciach posiadał podeszwy a ten który zamówiłem nie, w dodatku zamiast oczu Deadpoola na masce były oczy spidermana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
27 gru 2023
Dzień dobry, Dziękujemy za spostrzeżenia. Bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań. Kontaktowaliśmy się w tej sprawie niestety brak odpowiedzi. Zależy nam na zadowoleniu z zakupów w naszym sklepie dlatego w takich sytuacjach prosimy o kontakt z nami, na pewno nie zostawimy bez rozwiązania problemu. Pozdrawiamy.
15 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hopki.pl
28 wrz 2023
Przykro nam, że nie spełniliśmy oczekiwań. W przypadku niezadowolenia możliwy jest bezproblemowy zwrot w ciągu 14 dni. W tej sytuacji zwrot został przyjęty a pieniądze zwrócone. Pozdrawiamy