Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
12 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo dobra współpraca. Widać zaangażowanie firmy. Pan do mnie zadzwonił. Poinformował o brakującym produkcie i dzięki temu zamówiłam dodatkowo inny produkt. Czytelna informacja o nadaniu przesyłki i dzięki temu znam przewidywaną datę odbioru. Paczka dotarła na czas, profesjonalnie zapakowana. Kurier sympatyczny. Firma godna polecenia.
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie (sklep internetowy) obsługa klienta na najniższym poziomie , terminy i dostępność towaru mija się z podanym na stronie , obsługa żyjąca w swoim świecie fantazji i bajek myśląc ,że klient jest tak naiwny by wierzyć w to co mówią żenada pracownik sklepu internetowego nie ogarnia niczego bezradny w swej wypowiedzi , produkt który trafił do mnie był bez daty ważności do tej pory ani zwrotu pieniędzy,ani nowego produktu same kłamliwe informacje dotyczące sprawy od zamówienia mijają kolejne dni i cisza i ten kurier co miał już być nadany też zaginął w misji jeszcze raz żenada!!! Jak wam nie wstyd? Dorośli ludzie zachowujący się jak dzieci.Nikt z obsługi sprawy nie załatwił widać za trudne.
Zamówienie, które miało być wysłane w jeden dzień dotrze do mnie po dwóch tygodniach. Nie polecam.
Zgłoś opinię
21 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Bryczesy Horze, które kupiłam w dwóch rozmiarach są felerne. Ciężko je przełożyć przez stopy. Dodam, ze córka jest drobnej budowy.
Obsługa sklepu tez pozostawia wiele do życzenia.
Wymiana rozmiaru nie jest możliwa z powodu upłynięcia terminu 14 dni.
Rezygnuje z dalszych zakupów w tym sklepie. Przykre doświadczenie.
Zgłoś opinię
20 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Wg informacji podczas składania zamówienia, towar miał być w środę lub czwartek, czyli po 5 lub 6 dniach.
Gdybym nie zadzwonił w środę, nie dowiedziałbym się że nie dotrze on wogóle bo go nie ma w sklepie.
Miał to być prezent dla mojej Wnuczki na gwiazdkę.
W związku z tym nie polecam tego sklepu, bo informacja o faktycznej dostawie ( rzetelna), powinna być uczciwa, tym bardziej w okresie przedświątecznym.
Zgłoś opinię
14 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Od 8.12 kiedy złożyłam zamówienie do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji odnośnie realizacji zamówienia. Nie wiem czy zostało wysłane, czy wogóle będzie zrealizowane. Od momentu złożenia zamówienia cisza. Jak dla mnie bardzo mało poważne podejście do klienta.
Zgłoś opinię
21 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Kolejny raz zostałam zawiedziona
Chyba mam pecha z zamowieniami online z konika. Raz dostałam rękawiczki, które miały być skórzane - okazały się syntetyczne. Drugi raz ktoś zapomniał o mojej wysyłce i czekałam tygodniami na wysyłkę paczki. Teraz czas realizacji obiecany na stronie - 1 dzień roboczy. Zamienia się w tydzień. Rozumiem problemy z dostępnością produktów, jednak konkurencyjne sklepy nie mają problemu z nawiązaniem kontaktu mailowego lub telefonicznego gdy czegoś brakuje.
Zgłoś opinię
15 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Do tej pory nie otrzymałam zamówienia !!!
Zgłoś opinię
6 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Długi okres oczekiwania i brak kontaktu ze strony sklepu.
Jest to kolejne zamówienie, w którym wybieram produkty dostępne w 1 dzień, a zamówienie przychodzi po 2 tygodniach. Żadnej informacji ze sklepu przez tydzień. Dopiero na mojego maila dowiaduję się, że brakuję jakiegoś produktu.
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie (sklep internetowy) obsługa klienta na najniższym poziomie , terminy i dostępność towaru mija się z podanym na stronie , obsługa żyjąca w swoim świecie fantazji i bajek myśląc ,że klient jest tak naiwny by wierzyć w to co mówią żenada pracownik sklepu internetowego nie ogarnia niczego bezradny w swej wypowiedzi , produkt który trafił do mnie był bez daty ważności do tej pory ani zwrotu pieniędzy,ani nowego produktu same kłamliwe informacje dotyczące sprawy od zamówienia mijają kolejne dni i cisza i ten kurier co miał już być nadany też zaginął w misji jeszcze raz żenada!!! Jak wam nie wstyd? Dorośli ludzie zachowujący się jak dzieci.Nikt z obsługi sprawy nie załatwił widać za trudne.
Zgłoś opinię
31 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Brak profesjonalizmu
Słaby kontakt, deklarowana dostępność produktów jest niezgodna z prawdą
Zgłoś opinię
15 paź 2023
Opinia zweryfikowana
W dalszym ciągu nie dostałam informacji o moim zamówieniu, wiec tak naprawdę nie mam co oceniać
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu konik.com.pl
17 paź 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, mamy nadzieję, że drobny upominek w paczce zrekompensuje Państwu czas oczekiwania.
13 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Wyjaśnić, czemu zamowienie towarów ze statusem 24 h trwa niż tydzień i cisza
Zgłoś opinię
5 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
było napisane że opakowanie jest duże a przyszło 50ml
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu konik.com.pl
13 wrz 2023
Szanowny Kliencie. Oferujemy ten produkt w dwóch pojemnościach 50 i 500 ml. Przy pojemności 500 ml w opisie rzeczywiście jest informacja o dużym opakowaniu, ale do zamówienia wybrano opakowanie 50 ml , takie wysłaliśmy i za takie zapłaciłeś.
17 sie 2023
Opinia zweryfikowana
8 dzień czekam na dostawę i nic, państwa pracownik pisze o cierpliwosci a raczej powinien zająć się zmianą informacji o terminie dostawy przy zamówieniu na chwilę obecną nadal wynosi 1 dzień. Bez dalszego komentarza
Zgłoś opinię
11 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Brak paragonu/faktury. Brak adresata. B.zniszczone pudełko.
Nie wiadomo kto jest faktycznym sprzedawcą kasku jeździeckiego, w jakim mieście został nadany (podano kilka możliwości), do kogo należy zwrócić się w razie jakichś pytań, reklamacji. Oryginalne pudełko w które zapakowany był kask było bardzo zniszczone, ktoś je nieumiejętnie otwierał i rozerwał. Brak jakiegokolwiek paragonu lub faktury. Jedyną rzeczą, którą policzyłabym na plus była cena kasku w porównaniu z ceną w sklepie stacjonarnym.
Zgłoś opinię
21 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Długie oczekiwanie na dostawy
Zgłoś opinię
16 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Opoznienie w zamowieniu
Na stronie sklepu sprzedawca podaje czas realizacji zamowienia 1 dzien, po czym nie informuje, ze jest opoznienie. Dopiero w odpowiedzi na interwencje, informuje, ze zamowienie moze byc rozdzielone na koszt kupujacego. Na prosbe o pokrycie kosztow wysylki czesci zamowienia przez sprzedawce, informuje, ze nie jest to mozliwe.
Minal juz tydzien od zlozenia zamownia i nadal nie zostalo ono wyslane - po interwencji, dostalam informacje, o wysylce w czwartek lub piatek - jest niedziela i zadna informacja nie doszla.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.