konik.com.pl- Logo - Opinie

konik.com.pl
Opinie:

Opinie (292) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (894)

4,57
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 4 paź 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
konik.com.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

6 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Fachowa, miła obsługa (Panie ze sklepu stacjonarnego w Milanówku), która zawsze doradzi i pomoże w rozwiązaniu jakieś kwestii. Spory asortyment produktów. Bylibyśmy zachwyceni, gdyby wprowadzono jakieś karty lojalnościowe lub częstsze promocje. Generalnie polecam.

najbardziej krytyczna opinia

31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie (sklep internetowy) obsługa klienta na najniższym poziomie , terminy i dostępność towaru mija się z podanym na stronie , obsługa żyjąca w swoim świecie fantazji i bajek myśląc ,że klient jest tak naiwny by wierzyć w to co mówią żenada pracownik sklepu internetowego nie ogarnia niczego bezradny w swej wypowiedzi , produkt który trafił do mnie był bez daty ważności do tej pory ani zwrotu pieniędzy,ani nowego produktu same kłamliwe informacje dotyczące sprawy od zamówienia mijają kolejne dni i cisza i ten kurier co miał już być nadany też zaginął w misji jeszcze raz żenada!!! Jak wam nie wstyd? Dorośli ludzie zachowujący się jak dzieci.Nikt z obsługi sprawy nie załatwił widać za trudne.
KG
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu konik.com.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(6)
(3)
(25)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie, które miało być wysłane w jeden dzień dotrze do mnie po dwóch tygodniach. Nie polecam.
Zgłoś opinię
KG
31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie (sklep internetowy) obsługa klienta na najniższym poziomie , terminy i dostępność towaru mija się z podanym na stronie , obsługa żyjąca w swoim świecie fantazji i bajek myśląc ,że klient jest tak naiwny by wierzyć w to co mówią żenada pracownik sklepu internetowego nie ogarnia niczego bezradny w swej wypowiedzi , produkt który trafił do mnie był bez daty ważności do tej pory ani zwrotu pieniędzy,ani nowego produktu same kłamliwe informacje dotyczące sprawy od zamówienia mijają kolejne dni i cisza i ten kurier co miał już być nadany też zaginął w misji jeszcze raz żenada!!! Jak wam nie wstyd? Dorośli ludzie zachowujący się jak dzieci.Nikt z obsługi sprawy nie załatwił widać za trudne.
Zgłoś opinię
1 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zachęcam obslugę sklepu do zamieszczania faktycznego czasu realizacji zamówienia oraz aktualizacji stanu posiadanego towaru. Jeśli czegoś nie ma na stanie to trudno to sprzedać. Kontakt ze sklepem był inicjatywą tylko z mojej strony. A wystarczyłoby po prostu zadzwonić i poinformować, że będą opóźnienia ponieważ sklep nie posiada zakupionego asortymentu. Poprawcie się! Nie sprzedajecie gumek do mazania tylko drogi sprzęt jeździecki. Jeśli nie macie czasu na telefony, mamy XXI wiek i można napisać maila. Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
16 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Opoznienie w zamowieniu

Na stronie sklepu sprzedawca podaje czas realizacji zamowienia 1 dzien, po czym nie informuje, ze jest opoznienie. Dopiero w odpowiedzi na interwencje, informuje, ze zamowienie moze byc rozdzielone na koszt kupujacego. Na prosbe o pokrycie kosztow wysylki czesci zamowienia przez sprzedawce, informuje, ze nie jest to mozliwe. Minal juz tydzien od zlozenia zamownia i nadal nie zostalo ono wyslane - po interwencji, dostalam informacje, o wysylce w czwartek lub piatek - jest niedziela i zadna informacja nie doszla.
Zgłoś opinię
9 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Długi okres oczekiwania na zamowienie

Jestem niezadowolona z usługi, ponieważ produkty zamówiłam w zeszłym tygodniu. Wszystkie miały zaznaczone ze są na stanie i potrzeba 1 dzień na skompletowanie zamówienia . We wtorek otrzymałam telefon czy jedno z zamówionych produktów może być w innym kolorze, zgodziłam się . Nadal nie otrzymałam zamówienia. Uważam ze strona wprowadza w błąd, nie dostałam również żadnej informacji ze sklepu ze potrzeba więcej czasu na moje zamowienie . Maria Cimoszko- Zauliczna
Zgłoś opinię
16 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Kolejny raz zostałam zawiedziona

Chyba mam pecha z zamowieniami online z konika. Raz dostałam rękawiczki, które miały być skórzane - okazały się syntetyczne. Drugi raz ktoś zapomniał o mojej wysyłce i czekałam tygodniami na wysyłkę paczki. Teraz czas realizacji obiecany na stronie - 1 dzień roboczy. Zamienia się w tydzień. Rozumiem problemy z dostępnością produktów, jednak konkurencyjne sklepy nie mają problemu z nawiązaniem kontaktu mailowego lub telefonicznego gdy czegoś brakuje.
Zgłoś opinię
11 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak paragonu/faktury. Brak adresata. B.zniszczone pudełko.

Nie wiadomo kto jest faktycznym sprzedawcą kasku jeździeckiego, w jakim mieście został nadany (podano kilka możliwości), do kogo należy zwrócić się w razie jakichś pytań, reklamacji. Oryginalne pudełko w które zapakowany był kask było bardzo zniszczone, ktoś je nieumiejętnie otwierał i rozerwał. Brak jakiegokolwiek paragonu lub faktury. Jedyną rzeczą, którą policzyłabym na plus była cena kasku w porównaniu z ceną w sklepie stacjonarnym.
Zgłoś opinię
20 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zero kontaktu z klientem.Lek który był potrzebny dość pilnie otrzymaliśmy po 2 tygodniach ,jak tak to wygląda zawsze to chyba nie jeden pacjent zdążył odejść z tego świata.Kontak z klientem informacja że jest problem z lekiem i będzie to trwało dłużej.To przynajmniej klien wie na czym stoi.I na domiar złego jak się dzwoni to pani twierdzi trzeba czekać nic nie poradzimy.Ciekawe czy by czekała jak by potrzebowała lek na pilnie.
Zgłoś opinię
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Wg informacji podczas składania zamówienia, towar miał być w środę lub czwartek, czyli po 5 lub 6 dniach. Gdybym nie zadzwonił w środę, nie dowiedziałbym się że nie dotrze on wogóle bo go nie ma w sklepie. Miał to być prezent dla mojej Wnuczki na gwiazdkę. W związku z tym nie polecam tego sklepu, bo informacja o faktycznej dostawie ( rzetelna), powinna być uczciwa, tym bardziej w okresie przedświątecznym.
Zgłoś opinię
5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia podany na stronie nie jest zgodny z rzeczywistą realizacją, taka sytuacja ma miejsce po raz kolejny, bardzo rzadko coś co jest podane jako dostępne w ciągu 1 dnia , rzeczywiście jest wysyłane w tym terminie, bo się okazuje, że jest, ale w magazynie na drugim końcu Polski i potrzeba czasu na sprowadzenie
Zgłoś opinię
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Bryczesy Horze, które kupiłam w dwóch rozmiarach są felerne. Ciężko je przełożyć przez stopy. Dodam, ze córka jest drobnej budowy. Obsługa sklepu tez pozostawia wiele do życzenia. Wymiana rozmiaru nie jest możliwa z powodu upłynięcia terminu 14 dni. Rezygnuje z dalszych zakupów w tym sklepie. Przykre doświadczenie.
Zgłoś opinię
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Od 8.12 kiedy złożyłam zamówienie do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji odnośnie realizacji zamówienia. Nie wiem czy zostało wysłane, czy wogóle będzie zrealizowane. Od momentu złożenia zamówienia cisza. Jak dla mnie bardzo mało poważne podejście do klienta.
Zgłoś opinię
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Długi okres oczekiwania i brak kontaktu ze strony sklepu.

Jest to kolejne zamówienie, w którym wybieram produkty dostępne w 1 dzień, a zamówienie przychodzi po 2 tygodniach. Żadnej informacji ze sklepu przez tydzień. Dopiero na mojego maila dowiaduję się, że brakuję jakiegoś produktu.
Zgłoś opinię
17 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
8 dzień czekam na dostawę i nic, państwa pracownik pisze o cierpliwosci a raczej powinien zająć się zmianą informacji o terminie dostawy przy zamówieniu na chwilę obecną nadal wynosi 1 dzień. Bez dalszego komentarza
Zgłoś opinię
7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysyłka mimo prośby nie nastąpiła od razu i w miarę szybko i paczka nie doszła na czas :( cena zakupu różniła się zacząco od ceny na metece na produkcie który przyszedł.
Zgłoś opinię
9 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie chcą zwrócić mi pieniędzy za produkt którego nie otrzymam ponieważ nie mają go w magazynie. Przesyłka była przedpłacona.
Zgłoś opinię
9 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłem zamówienie 11 dni temu i nie mam żadnej informacji o realizacji, a telefonów nikt nie odbiera.
Zgłoś opinię
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
W dalszym ciągu nie dostałam informacji o moim zamówieniu, wiec tak naprawdę nie mam co oceniać
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu konik.com.pl
17 paź 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, mamy nadzieję, że drobny upominek w paczce zrekompensuje Państwu czas oczekiwania.
17 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Wyjaśnić, czemu zamowienie towarów ze statusem 24 h trwa niż tydzień i cisza
Zgłoś opinię