konik.com.pl- Logo - Opinie

konik.com.pl
Opinie:

Opinie (278) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (903)

4,57
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 4 paź 2023
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
konik.com.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dobra współpraca. Widać zaangażowanie firmy. Pan do mnie zadzwonił. Poinformował o brakującym produkcie i dzięki temu zamówiłam dodatkowo inny produkt. Czytelna informacja o nadaniu przesyłki i dzięki temu znam przewidywaną datę odbioru. Paczka dotarła na czas, profesjonalnie zapakowana. Kurier sympatyczny. Firma godna polecenia.

najbardziej krytyczna opinia

31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie (sklep internetowy) obsługa klienta na najniższym poziomie , terminy i dostępność towaru mija się z podanym na stronie , obsługa żyjąca w swoim świecie fantazji i bajek myśląc ,że klient jest tak naiwny by wierzyć w to co mówią żenada pracownik sklepu internetowego nie ogarnia niczego bezradny w swej wypowiedzi , produkt który trafił do mnie był bez daty ważności do tej pory ani zwrotu pieniędzy,ani nowego produktu same kłamliwe informacje dotyczące sprawy od zamówienia mijają kolejne dni i cisza i ten kurier co miał już być nadany też zaginął w misji jeszcze raz żenada!!! Jak wam nie wstyd? Dorośli ludzie zachowujący się jak dzieci.Nikt z obsługi sprawy nie załatwił widać za trudne.
KG
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu konik.com.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(6)
(6)
(3)
(23)
Resetuj
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bacik był w innym kolorze i miał 1 zniszczenie, ale ogólnie ładny
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Opóźniona dostawa.
Zgłoś opinię
28 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Połączyć bony podarunkowe zakupione online z zakupami stacjonarnymi ...
Zgłoś opinię
19 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
szybsza wysyłka
Zgłoś opinię
4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
KG
31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nigdy więcej nie kupię w tym sklepie (sklep internetowy) obsługa klienta na najniższym poziomie , terminy i dostępność towaru mija się z podanym na stronie , obsługa żyjąca w swoim świecie fantazji i bajek myśląc ,że klient jest tak naiwny by wierzyć w to co mówią żenada pracownik sklepu internetowego nie ogarnia niczego bezradny w swej wypowiedzi , produkt który trafił do mnie był bez daty ważności do tej pory ani zwrotu pieniędzy,ani nowego produktu same kłamliwe informacje dotyczące sprawy od zamówienia mijają kolejne dni i cisza i ten kurier co miał już być nadany też zaginął w misji jeszcze raz żenada!!! Jak wam nie wstyd? Dorośli ludzie zachowujący się jak dzieci.Nikt z obsługi sprawy nie załatwił widać za trudne.
Zgłoś opinię
16 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Opoznienie w zamowieniu

Na stronie sklepu sprzedawca podaje czas realizacji zamowienia 1 dzien, po czym nie informuje, ze jest opoznienie. Dopiero w odpowiedzi na interwencje, informuje, ze zamowienie moze byc rozdzielone na koszt kupujacego. Na prosbe o pokrycie kosztow wysylki czesci zamowienia przez sprzedawce, informuje, ze nie jest to mozliwe. Minal juz tydzien od zlozenia zamownia i nadal nie zostalo ono wyslane - po interwencji, dostalam informacje, o wysylce w czwartek lub piatek - jest niedziela i zadna informacja nie doszla.
Zgłoś opinię
9 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Długi okres oczekiwania na zamowienie

Jestem niezadowolona z usługi, ponieważ produkty zamówiłam w zeszłym tygodniu. Wszystkie miały zaznaczone ze są na stanie i potrzeba 1 dzień na skompletowanie zamówienia . We wtorek otrzymałam telefon czy jedno z zamówionych produktów może być w innym kolorze, zgodziłam się . Nadal nie otrzymałam zamówienia. Uważam ze strona wprowadza w błąd, nie dostałam również żadnej informacji ze sklepu ze potrzeba więcej czasu na moje zamowienie . Maria Cimoszko- Zauliczna
Zgłoś opinię
16 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Kolejny raz zostałam zawiedziona

Chyba mam pecha z zamowieniami online z konika. Raz dostałam rękawiczki, które miały być skórzane - okazały się syntetyczne. Drugi raz ktoś zapomniał o mojej wysyłce i czekałam tygodniami na wysyłkę paczki. Teraz czas realizacji obiecany na stronie - 1 dzień roboczy. Zamienia się w tydzień. Rozumiem problemy z dostępnością produktów, jednak konkurencyjne sklepy nie mają problemu z nawiązaniem kontaktu mailowego lub telefonicznego gdy czegoś brakuje.
Zgłoś opinię
11 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak paragonu/faktury. Brak adresata. B.zniszczone pudełko.

Nie wiadomo kto jest faktycznym sprzedawcą kasku jeździeckiego, w jakim mieście został nadany (podano kilka możliwości), do kogo należy zwrócić się w razie jakichś pytań, reklamacji. Oryginalne pudełko w które zapakowany był kask było bardzo zniszczone, ktoś je nieumiejętnie otwierał i rozerwał. Brak jakiegokolwiek paragonu lub faktury. Jedyną rzeczą, którą policzyłabym na plus była cena kasku w porównaniu z ceną w sklepie stacjonarnym.
Zgłoś opinię
20 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zero kontaktu z klientem.Lek który był potrzebny dość pilnie otrzymaliśmy po 2 tygodniach ,jak tak to wygląda zawsze to chyba nie jeden pacjent zdążył odejść z tego świata.Kontak z klientem informacja że jest problem z lekiem i będzie to trwało dłużej.To przynajmniej klien wie na czym stoi.I na domiar złego jak się dzwoni to pani twierdzi trzeba czekać nic nie poradzimy.Ciekawe czy by czekała jak by potrzebowała lek na pilnie.
Zgłoś opinię
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Wg informacji podczas składania zamówienia, towar miał być w środę lub czwartek, czyli po 5 lub 6 dniach. Gdybym nie zadzwonił w środę, nie dowiedziałbym się że nie dotrze on wogóle bo go nie ma w sklepie. Miał to być prezent dla mojej Wnuczki na gwiazdkę. W związku z tym nie polecam tego sklepu, bo informacja o faktycznej dostawie ( rzetelna), powinna być uczciwa, tym bardziej w okresie przedświątecznym.
Zgłoś opinię
5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas realizacji zamówienia podany na stronie nie jest zgodny z rzeczywistą realizacją, taka sytuacja ma miejsce po raz kolejny, bardzo rzadko coś co jest podane jako dostępne w ciągu 1 dnia , rzeczywiście jest wysyłane w tym terminie, bo się okazuje, że jest, ale w magazynie na drugim końcu Polski i potrzeba czasu na sprowadzenie
Zgłoś opinię
21 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Bryczesy Horze, które kupiłam w dwóch rozmiarach są felerne. Ciężko je przełożyć przez stopy. Dodam, ze córka jest drobnej budowy. Obsługa sklepu tez pozostawia wiele do życzenia. Wymiana rozmiaru nie jest możliwa z powodu upłynięcia terminu 14 dni. Rezygnuje z dalszych zakupów w tym sklepie. Przykre doświadczenie.
Zgłoś opinię
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Od 8.12 kiedy złożyłam zamówienie do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji odnośnie realizacji zamówienia. Nie wiem czy zostało wysłane, czy wogóle będzie zrealizowane. Od momentu złożenia zamówienia cisza. Jak dla mnie bardzo mało poważne podejście do klienta.
Zgłoś opinię
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Długi okres oczekiwania i brak kontaktu ze strony sklepu.

Jest to kolejne zamówienie, w którym wybieram produkty dostępne w 1 dzień, a zamówienie przychodzi po 2 tygodniach. Żadnej informacji ze sklepu przez tydzień. Dopiero na mojego maila dowiaduję się, że brakuję jakiegoś produktu.
Zgłoś opinię