fotoforma.pl- Logo - Opinie

fotoforma.pl
Opinie:

Opinie (967) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2336)

4,65
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 3 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem ogromnie zadowolony z profesjonalizmu i wiedzy pracowników Fotoformy. Pomogli mi podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji w ostatnim czasie, czyli w wyborze i zakupie nowego sprzętu foto/wideo. Naprawde dawno nie spotkałem się z tak przyjazną i profesjonalną obsługą. Jestem zachwycony. Cieszę się, że Pani pracująca w Fotoforma potrafiła dokładnie wytłumaczyć różnice, zaproponować testy, odpowiadała na miliardy moich pytań. A zdaje sobie sprawę, że nie byłem łatwym klientem, bo wybór sprzetu, na który dość długo odkładałem, nie był dla mnie łatwym zadaniem. Dlatego też miałem mnóstwo pytań, wątpliwości, na które pani z Fotoformy bardzo cierpliwie odpowiadała. I powtórzę to jeszcze raz, ale jestem po prostu zachwycony. Dodam więcej: ludzie z Fotoformy wiedzieli więcej o sprzęcie Canona, niż ludzie na infolinii Canona. Z całego serca polecam i będę wracał. Fotoforma - dzięki!

najbardziej krytyczna opinia

25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoforma.pl

 Sortuj  
Trafność
(7)
(17)
(59)
Resetuj
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówione produkty są naprawdę dobrej jakości, ale sama obsługa sklepu jest tragiczna. Przez przypadek zamówiłem produkt, którego nie było w magazynie, dostałem informację, że dostawa będzie zrealizowana do końca tygodnia albo na początku przyszłego (zamówienie było złożone we wtorek). W sobotę się próbowałem dowiedzieć czy jeszcze jest szansa na dostawę w tym dniu, odpowiedź otrzymałem w poniedziałek (rozumiem, weekend, ale still). We wtorek po 13:00 piszę z prośbą o anulowanie zamówienia jeśli nie będzie wysłane max w środę. Po 10 minutach otrzymałem odpowiedź (gdzie wcześniej to było 6 godzin), że cytuje "wyślemy dzisiaj aparat z obiektywem, natomiast karta jeszcze nie dojechała. Możemy ją dosłać, ale jest ona ogólnie bardzo wolna, może chciałby Pan inną wybrać?" Aparat z kartą otrzymałem następnego dnia. Nie rozumiem, dlaczego obsługa sklepu nie mogła zaproponować tego na starcie, nie wchodziła w kontakt, gdzie teoretycznie miało im zależeć na sprzedaży, albo chociaż by dobrej obsłudze i wsparciu. Warto wspomnieć, że aparat wraz z obiektywem, który był na stanie i mogli go wysłać od razu, kosztował 55 razy więcej niż karta pamięci.
Zgłoś opinię
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Not ok

Well, the person on email gave me wrong information and was not speaking politely
Zgłoś opinię
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dziwna sytuacja, zamówiłem dwie rzeczy które od razu opłaciłem. Dostałem dwa e-maile zaraz po zamówienia. Jeden brzmiał "wpłata do zamówienia" jakiś czas potem dostałem drugi e-mail "potwierdzenie zamówienia" zostało tylko czekać. Codziennie sprawdzałem status mojego zamówienia no i nic kompletnie żadnego info. Po 5 dniach napisałem do fotoformy z zapytaniem co się dzieje z moim zamówieniem, fakt osoba która mi odpowiedziała odpowiedziała bardzo szybko ale, napisał mi pan/pani że przecież wysłali mi email że nie mają na stanie zamówionych produktów i że dostałem e-maila z prośbą o podanie nr konta żeby mi zwrócili pieniądze. Trochę mnie to zdziwiło bo dostałem tylko te e-maile wcześniej wspomniane. No nic wszedłem na jeden email I na drugi no i tu zdziwienie w wiadomości o tytule "potwierdzenie zamówienia" w treści było napisane faktycznie to co osoba z supportu mi powiedziała, "nie ma, nie będzie proszę podać nr konta.". Mój błąd że nie przeczytałem e-maila ale jednak tytułować wiadomość potwierdzenie zamówienia i pisać w nim że zamówienie jest anulowane jest co najmniej dziwne. Jakby jakoś sensownie to zatytułowali to by mi to zaoszczędziło 5dni czekania na moje graty a potem całej doby na pieniądze a teraz zaś muszę czekać 3 dni na sprzęt który zamówiłem w innym sklepie. Raczej do formy nie wrócę. Bez sensu że nie mają na stronie oznaczone co faktycznie posiadają na sprzedaż a czego nie.
Zgłoś opinię
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak zamówienia

Paczka zamówiona w Niedzielę aby 9 dni później mieć aparat na wyjazd po kontakcie z mojej strony po 4 dniach w formie mailowej, dopytując o status wysyłki otrzymałem informację, iż przesyłka zostanie przekaza dziś do kuriera, i następnego dnia otrzymam wiadomość mailową. 4 dni później po kontakcie z infolinią ze względu na brak informacji otrzymałem wiadomość że paczka nawet nie wyruszyła. Niestety wyjazd trochę zapusty z ewidentnych powodów logistycznych.
Zgłoś opinię
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Prawie dwa tygodnie mija od złożenia zamówienia, informacji o dostarczeniu przesyłki do punktu odbioru (sklepu) jak nie było tak nie ma. Szukam innego sprzedawcy. Przykro... :(
Zgłoś opinię
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam.Brak aktualizacji dostepnosci towaru.Po zlożeniu i opłaceniu zamówienia okazało się że towar tj. karta pamięci jest niedostępna.
Zgłoś opinię
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Oferowany sprzet mimo iz byl ze statusem dostepny faktycznie nie byl w magazynie
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
aktualizowac oferte zgodnie ze stanem faktycznym dostepnosci towarow
Zgłoś opinię
22 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nieprzemyślany UX w sklepie

Wziąłem leasing na sprzęt, którego sklep nie był w stanie dostarczyć (Elinchrom Three). Moim zdaniem aktywny koszyk, w przypadku braku towaru, wprowadza w błąd. Owszem jest zapis „zapytaj o dostępność”, ale z perspektywy klienta to źle przemyślany proces.
Zgłoś opinię
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Nieporozumienie

Nie rozumiem dlaczego dostaję prośbę o opinię i moje dane zostały wysłane do innego podmiotu - nie wyraziłam na to nigdzie zgody. Poza tym anulowałam swoje zamówienie, bo sklep nie był w stanie dostarczyć mi produktu w ciągu tygodnia.
Zgłoś opinię
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Nawet jednego maila z wyjaśnieniem nie otrzymałam. Jedna osoba mi pisała jedno a i tak zrobiliście inaczej niż prosiłam.
Zgłoś opinię
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikacji ze strony sklepu, długi okres oczekiwania na produkt który jest w magazynie. (Ponad tydzień
Zgłoś opinię
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Pokrowiec zapinka się nie zapina...
Zgłoś opinię
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostałam uszkodzony sprzęt!
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Oferta jest nas stronie W mailu będzie istotnie ....opóźniona
Zgłoś opinię
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię