fotoforma.pl- Logo - Opinie

fotoforma.pl
Opinie:

Opinie (961) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2452)

4,67
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem ogromnie zadowolony z profesjonalizmu i wiedzy pracowników Fotoformy. Pomogli mi podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji w ostatnim czasie, czyli w wyborze i zakupie nowego sprzętu foto/wideo. Naprawde dawno nie spotkałem się z tak przyjazną i profesjonalną obsługą. Jestem zachwycony. Cieszę się, że Pani pracująca w Fotoforma potrafiła dokładnie wytłumaczyć różnice, zaproponować testy, odpowiadała na miliardy moich pytań. A zdaje sobie sprawę, że nie byłem łatwym klientem, bo wybór sprzetu, na który dość długo odkładałem, nie był dla mnie łatwym zadaniem. Dlatego też miałem mnóstwo pytań, wątpliwości, na które pani z Fotoformy bardzo cierpliwie odpowiadała. I powtórzę to jeszcze raz, ale jestem po prostu zachwycony. Dodam więcej: ludzie z Fotoformy wiedzieli więcej o sprzęcie Canona, niż ludzie na infolinii Canona. Z całego serca polecam i będę wracał. Fotoforma - dzięki!

Najistotniejsza negatywna opinia

25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoforma.pl

 Sortuj  
Trafność
(5)
(17)
(57)
Resetuj
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Lepsze podejście do klienta.Brak jednej pozycji z zamówienia
Zgłoś opinię
10 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM A OSZCZEGAM!!! Zamówiłem obiektyw dnia 05.06.2024 w/w sklepie, zamówienie nr 85595. Obiektyw, który można kupić wszędzie, ale zaufałem temu sklepowi i zostałem oszukany, ponieważ napis w sklepie że wysyłka w 24 godziny to oszustwo. 48 godzin po zamówieniu (po wysyłaniu maila już po koło 30 h po zamówieniu, który został bez odpowiedzi!!!) zadzwoniłem i okazało się że Państwo nie wiedzą gdzie jest moje zamówienie i co się stało że go nie dostałem. Jak by to nie był chrzest mojej córki gdzie bardzo potrzebowałem tego obiektywu olałbym to, ale poinformowałem, że jak tą paczę musze mieć na sobotę, a uzyskałem odpowiedz że firma nie ma podpisanej umowy na wysyłkę w sobotę to po co piszą kłamstwo na stronie!!!! Sklep nawet nie raczył dowiedzieć się co się stało bo kazali napisać maila, aby oni dopiero dowiedzieli co się stało i teraz najlepsze zamówinie zostało anulowano BEZ MOJEJ ZGODY !!! (zamówienie opłacone) i teraz impreza minęła bez obiektywu, pieniądze zamrożone przez przelewy 24 od 7 do 31 dni mogę czekać na zwrot a sklep ma to całkowicie gdzieś dlatego przekazałem już wszystkie dokumenty do mojego działu prawnego i będę dochodził oszustwa i rekompensaty w sądzie!!!
Zgłoś opinię
19 cze 2024
 Opinia zweryfikowana

Larmor ggs canon 6d

Zostałem poinformowany na początku, że towar ma być 12 czerwca a dzisiaj jest 19 czerwca, zero informacji ze sklepu o przedłużeniu się czasu dostawy. Obsługa klienta na bardzo słabym poziomie, kilka razy byłem też stacjonarnie w sklepie coś kupić i obsługa woli siedzieć w telefonach niż się przywitać i spytać czy czegoś nie potrzebuję. Dodam, że nie stałem w kącie sklepu tylko przy ladzie :D
Zgłoś opinię
12 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dziwna sytuacja, zamówiłem dwie rzeczy które od razu opłaciłem. Dostałem dwa e-maile zaraz po zamówienia. Jeden brzmiał "wpłata do zamówienia" jakiś czas potem dostałem drugi e-mail "potwierdzenie zamówienia" zostało tylko czekać. Codziennie sprawdzałem status mojego zamówienia no i nic kompletnie żadnego info. Po 5 dniach napisałem do fotoformy z zapytaniem co się dzieje z moim zamówieniem, fakt osoba która mi odpowiedziała odpowiedziała bardzo szybko ale, napisał mi pan/pani że przecież wysłali mi email że nie mają na stanie zamówionych produktów i że dostałem e-maila z prośbą o podanie nr konta żeby mi zwrócili pieniądze. Trochę mnie to zdziwiło bo dostałem tylko te e-maile wcześniej wspomniane. No nic wszedłem na jeden email I na drugi no i tu zdziwienie w wiadomości o tytule "potwierdzenie zamówienia" w treści było napisane faktycznie to co osoba z supportu mi powiedziała, "nie ma, nie będzie proszę podać nr konta.". Mój błąd że nie przeczytałem e-maila ale jednak tytułować wiadomość potwierdzenie zamówienia i pisać w nim że zamówienie jest anulowane jest co najmniej dziwne. Jakby jakoś sensownie to zatytułowali to by mi to zaoszczędziło 5dni czekania na moje graty a potem całej doby na pieniądze a teraz zaś muszę czekać 3 dni na sprzęt który zamówiłem w innym sklepie. Raczej do formy nie wrócę. Bez sensu że nie mają na stronie oznaczone co faktycznie posiadają na sprzedaż a czego nie.
Zgłoś opinię
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówione produkty są naprawdę dobrej jakości, ale sama obsługa sklepu jest tragiczna. Przez przypadek zamówiłem produkt, którego nie było w magazynie, dostałem informację, że dostawa będzie zrealizowana do końca tygodnia albo na początku przyszłego (zamówienie było złożone we wtorek). W sobotę się próbowałem dowiedzieć czy jeszcze jest szansa na dostawę w tym dniu, odpowiedź otrzymałem w poniedziałek (rozumiem, weekend, ale still). We wtorek po 13:00 piszę z prośbą o anulowanie zamówienia jeśli nie będzie wysłane max w środę. Po 10 minutach otrzymałem odpowiedź (gdzie wcześniej to było 6 godzin), że cytuje "wyślemy dzisiaj aparat z obiektywem, natomiast karta jeszcze nie dojechała. Możemy ją dosłać, ale jest ona ogólnie bardzo wolna, może chciałby Pan inną wybrać?" Aparat z kartą otrzymałem następnego dnia. Nie rozumiem, dlaczego obsługa sklepu nie mogła zaproponować tego na starcie, nie wchodziła w kontakt, gdzie teoretycznie miało im zależeć na sprzedaży, albo chociaż by dobrej obsłudze i wsparciu. Warto wspomnieć, że aparat wraz z obiektywem, który był na stanie i mogli go wysłać od razu, kosztował 55 razy więcej niż karta pamięci.
Zgłoś opinię
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Prawie dwa tygodnie mija od złożenia zamówienia, informacji o dostarczeniu przesyłki do punktu odbioru (sklepu) jak nie było tak nie ma. Szukam innego sprzedawcy. Przykro... :(
Zgłoś opinię
25 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Not ok

Well, the person on email gave me wrong information and was not speaking politely
Zgłoś opinię
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Oferowany sprzet mimo iz byl ze statusem dostepny faktycznie nie byl w magazynie
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
aktualizowac oferte zgodnie ze stanem faktycznym dostepnosci towarow
Zgłoś opinię
25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Zgłoś opinię
19 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
To były moje ostatnie zakupy w Fotoforma. Oferowane towaru, którego sie nie ma na składzie jest w dzisiejszych czasach konkurencji na rynku, nie tylko śmieszne, ale i niezgodne z prawem. Towar bez problemu dodał się do koszyka, bez problemu zawarłem umowę o kredyt ratalny z bankiem, oczywiście z poziomu platformy sprzedazowej. O nie dostępnosci towaru poinformowano mnie po tym wszystkim. Mam dość, nie chce mi się już o tym gadać ani walczyć o swoje prawa i zadośćuczynienie. niepotrzebne nerwy, strata czasu i brak rzeczy, która była potrzebna na cito. Kupiłem u konkurencji. Spokojnie, szybko, bez opłaty za wysyłkę i z niewielkim rabatem.
Zgłoś opinię
29 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dziwny sklep strasznie ciężki kontakt jak coś już kupisz, a jak chcesz zwrócić to juz jesteś traktowany jak wróg. Jeszcze za nim odeślesz produkt i zanim go zobacza to od razu informują ze będzie potrącona kwota zwrotu
Zgłoś opinię
24 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Mnie odrzucił brak informacji o czasie realizacji zamówienia. Przez tydzień zostałem zostawiony bez żadnej informacji oprócz generycznego wpisu w mailu, że czas realizacji jest wydłużony. Ale nie ma informacji jak długo... nie każdy ma tydzień, żeby czekać na obiektyw.
Zgłoś opinię
3 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep sprzedaje niedostępny towar. Czekam na obiektyw już ponad tydzień i cisza. Nie odpowiadają na wiadomością. Zdecydowanie odradzam. Straciłam przez to możliwość wzięcia produktu na fakturę i skorzystania z rabatów producenta (rozpoczął się kolejny miesiąc).
Zgłoś opinię
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Do chwili obecnej brak dostarczonego towaru mimo dokonania wcześniejszej przedpłaty. Brak możliwości kontaktu- wszyscy konsultanci nieustannie zajęci.
Zgłoś opinię
25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Moje zamówienie zostało anulowane, a dostaje codziennie tysiąc spamów od Was, żebym oceniała zakupy! Także dobrze, oceniam Was - jesteście natrętni:/
Zgłoś opinię