fotoforma.pl- Logo - Opinie

fotoforma.pl
Opinie:

Opinie (987) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2321)

4,64
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 3 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem ogromnie zadowolony z profesjonalizmu i wiedzy pracowników Fotoformy. Pomogli mi podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji w ostatnim czasie, czyli w wyborze i zakupie nowego sprzętu foto/wideo. Naprawde dawno nie spotkałem się z tak przyjazną i profesjonalną obsługą. Jestem zachwycony. Cieszę się, że Pani pracująca w Fotoforma potrafiła dokładnie wytłumaczyć różnice, zaproponować testy, odpowiadała na miliardy moich pytań. A zdaje sobie sprawę, że nie byłem łatwym klientem, bo wybór sprzetu, na który dość długo odkładałem, nie był dla mnie łatwym zadaniem. Dlatego też miałem mnóstwo pytań, wątpliwości, na które pani z Fotoformy bardzo cierpliwie odpowiadała. I powtórzę to jeszcze raz, ale jestem po prostu zachwycony. Dodam więcej: ludzie z Fotoformy wiedzieli więcej o sprzęcie Canona, niż ludzie na infolinii Canona. Z całego serca polecam i będę wracał. Fotoforma - dzięki!

najbardziej krytyczna opinia

25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoforma.pl

Sortuj  
Od najnowszych
(35)
(17)
Resetuj
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Not ok

Well, the person on email gave me wrong information and was not speaking politely
Zgłoś opinię
21 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówione produkty są naprawdę dobrej jakości, ale sama obsługa sklepu jest tragiczna. Przez przypadek zamówiłem produkt, którego nie było w magazynie, dostałem informację, że dostawa będzie zrealizowana do końca tygodnia albo na początku przyszłego (zamówienie było złożone we wtorek). W sobotę się próbowałem dowiedzieć czy jeszcze jest szansa na dostawę w tym dniu, odpowiedź otrzymałem w poniedziałek (rozumiem, weekend, ale still). We wtorek po 13:00 piszę z prośbą o anulowanie zamówienia jeśli nie będzie wysłane max w środę. Po 10 minutach otrzymałem odpowiedź (gdzie wcześniej to było 6 godzin), że cytuje "wyślemy dzisiaj aparat z obiektywem, natomiast karta jeszcze nie dojechała. Możemy ją dosłać, ale jest ona ogólnie bardzo wolna, może chciałby Pan inną wybrać?" Aparat z kartą otrzymałem następnego dnia. Nie rozumiem, dlaczego obsługa sklepu nie mogła zaproponować tego na starcie, nie wchodziła w kontakt, gdzie teoretycznie miało im zależeć na sprzedaży, albo chociaż by dobrej obsłudze i wsparciu. Warto wspomnieć, że aparat wraz z obiektywem, który był na stanie i mogli go wysłać od razu, kosztował 55 razy więcej niż karta pamięci.
Zgłoś opinię
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Pokrowiec zapinka się nie zapina...
Zgłoś opinię
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Oferta jest nas stronie W mailu będzie istotnie ....opóźniona
Zgłoś opinię
19 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dobra i profesjonalna obsługa. Jedyny problem to kłopot z dodzwonieniem się do placówek
Zgłoś opinię
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Długi czas wysyłki
Zgłoś opinię
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Dostępne a niedostępne

Usuńcie państwo ze sklepu towary, których się nie da zamówić lub zmieńcie status na niedostępne
Zgłoś opinię
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Szeroka gama oferowanych produktów. Przydało by się poprawić ich dostępność w sklepach stacjonarnych. Brakuje opcji doręczania pocztą za pobraniem, lub paczkomatami.
Zgłoś opinię
10 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Prawie wszystko dobrze. Ogólnie dobra obsługa, szybka realizacja i szeroki asortyment. Jedynym minusem był sprzedawca, który zachęcał do dokupienia rozszerzonej gwarancji dla obiektywu sony, który to miał rok dodatkowej gwarancji w gratisie. Po wykupieniu gwarancji w sklepie nie mógłbym już skorzystać z gwarancji od sony (info z regulaminu akcji).
Zgłoś opinię
8 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Wirtualne stany magazynowe.

Stany magazynowe niezgodne ze stanem faktycznym. Nie pierwszy raz jest taka sytuacja. Poprzednio czekałem 7 dni na pokrowiec do obiektywu. Teraz czekałem na L-braket mimo że był "na stanie". Nie było kabelka który w końcu był. droga Fotoformo posprzątajcie bałagan. Jedyne co zachęca do zakupów to ceny. Natomiast czas realizacji należy brać z dużą dozą dowolności/dostępności.
Zgłoś opinię
30 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Podobał mi się czas wysyłki. Poprawić możecie komunikację między swoimi oddziałami. Sklep we Wrocławiu nie miał wglądu w zamówienia online i pani nie była mi w stanie udzielić odpowiedzi kiedy mogę się spodziewać przesyłki.
Zgłoś opinię
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt super jak to Sigma za 5k, trochę brakowało mi od sklepu informacji kiedy mogę się spodziewać odbioru.... szkopuł w tym że brak indywidualnego podejścia do klijenta, prosiłem o mało ustępstwo w papirologii i niestety się nie doprosiłem a tylko usłyszałem bajkę że tak jest dobrze a miałem wrażenie że to by kosztowało sprzedawcę trochę zaangażowanie i był by to dla mnie najlepszy zakup roku. Jak by nie zniżka to bym kupował w sklepie gdzie miał bym więcej indywidualnego podejścia do klijenta.
Zgłoś opinię
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Dobra cena, gorzej z przesyłką

Sama transakcja i cena super, jednak problem ze zmianą statusu zamówienia. Firma nie wprowadziła mojego adresu mailowego, dlatego przewoźnik nie poinformował mnie o dacie przesyłki. Musiałam dzwonić i dopytywać, kiedy wyjdzie towar z magazynu a później szukać kuriera, który miał dostarczyć aparat.
Zgłoś opinię
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Przyspieszyć dostawę.
Zgłoś opinię